Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi että jokainen mies olisi valmis luopumaan tavisnaisestaan jos saisi kaunottaren

Vierailija
30.11.2021 |

Onkohan totta??

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ensimmäinen kerta, kun palstauli käyttää itsestään muotoa ”mieheni”.

Vierailija
62/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Jare 16vee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se meillä naisilla on

Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärin

Ei ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.

ja silti 99% naisista alkaa miehen elätettäväksi.

Ja mies vaimonsa passattavaksi. Ei vaan täällä Suomessa nsinen maksaa, tekee joka pöivä 1h enemmän kotitöitä, hoitaa lapset. Oarisuhde on naiselle huono diili, kun siitä saa vastineeksi miehen joka haaveilee jostain playboy- misdi- pllusta ja ottaa kaiken hyödyn.

Vierailija
64/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo pidä paikkaansa, kyllähän se nainenkin jos vaan saisi ottaisi heti sen komean miehen, etenkin jos on vielä älykäs ja varakas. 

Vierailija
65/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista vain nalkutus on pysyvää. Kun naisella tulee 30v rajapyykki niin alkaa kilsat näkyä. katsokaapa vanhoja missejä.

Vierailija
66/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo pidä paikkaansa, kyllähän se nainenkin jos vaan saisi ottaisi heti sen komean miehen, etenkin jos on vielä älykäs ja varakas. 

en kyllä ottaisi. Kiinnyn ihmiseen helposti.

Vierailija
67/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaista vain nalkutus on pysyvää. Kun naisella tulee 30v rajapyykki niin alkaa kilsat näkyä. katsokaapa vanhoja missejä.

miksei "kilsat" saisi näkyä? Ihmiset on tehty vanhenemaan. hanki joku kuminukke jos ei elävä ihminen kiinnosta. Ja elä ala parisuhteeseen jos aiot olla siinä vain vuoden , harrasta irtosuhteita. Niissä ei tarvitse sitoutua.

Vierailija
68/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tyytyväinen tavismieheni kanssa. Vielä ei ole tullut vastaan miestä, joka vaikuttaisi häntä houkuttavammalta. Ulkonäkö on huono perusta parisuhteelle.

Vierailija
69/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaska jauhaa jaskaa!

Vierailija
70/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en kyllä ottaisi. Kiinnyn ihmiseen helposti.

Noh, ehkä sitä ei noin vaan mieskään enää vaihtaisi minua muuhun kun on lapsia yms. Mutta jos tapailuvaiheessa olisi vaihtoehto ollut niin kyllä itsekin olisin vaihtanut komeampaan mieheen. 

Vierailija
71/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lain mukaan puolet miehen rahoista kuuluu naiselle erotessa

Avioehto on aivan mahdollinen vaihtoehto. Ja ilman avioehtoa avio-oikeus toimii myös toisin päin, eli mies voi saada naiselta erotessa tasinkoa, jos nainen on varakkaampi. Näitäkin on.

Vierailija
72/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.

Miksi rumaan pitäisi tyytyä? Kai naisetkin haluavat mieluummin komean kuin ruman ukon.

Juurihan oli juttu kun tinderissä naiset on ulkonäkökeskeskeisiä. Ei edes puhele tavallisille vaikka itse on sellainen. Mutta kyse lieneekin tyypillisestä feminimiuskonnon kaksinaismoraalista, tee niinkuin sanon älä niin kuin minä teen.

Vierailija
73/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan miehestä, tavisnaisesta ja kaunottaresta. Yli 50% luultavasti, muttei kaikki.

Jep. Jotkut harvat löytävät hyvän jo ajoissa, eikä nainen siitä vaihtamalla oikein parane. Mutta lopuille tavisnaisille tulisi tod.näk. lähtijä. Onpa noita itsekin nähnyt kuinka vanhempi toimistosetä heivaa perheensä veke kun ilmestyy simpsakka sihteeri taloon.

Vierailija
74/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pottuvarpaassa karvoja. Ovat hauskat, tulee mieleen vähän sellaiset peikkovarpaat. Mites teillä?

Kumma juttu. Minulla on kanssa isovarpaassa tupsu pitkää karvaa nivelen kohdalla ja aika tuuheat karvat säärissä mutta ei käytännössä lainkaan karvoja reidessä polven yläpuolella.

Vierailija
75/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan rikkaan naisen, näöllä ei väliä. Rittää rahat paremmin maksullisiin kun vaimoa ei tarvi elättää.

Mikäs logiikka tuossa on?

Kai olisi halvempaa ottaa sellainen vaimo ettei tarvitse käydä maksullisissa?

Mutta tietysti jos gigolon elämä on haaveissa, niin mikäs siinä.

Tai miksi yleensäkin pitää olla vaimo, jos haluaa käydä maksullisissa? Miksei sitten elä sinkkuna ja käy maksullisissa vai olettaako tämä tyyppi, että se rikas vaimo kustantaa ne maksulliseksi. Eli hän itse haluaa toisen elätiksi, vaikka vaimoaan ei itse suostuisi elättämään.

Vierailija
76/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa logiikkaa... Minulle ainakin parisuhde on itsessään parisuhde, eikä sen kestävyys riipu ulkoisista tekijöistä. Jos parisuhteessa molemmat eivät ole onnellisia, ei asia ole korjattavissa, ei sitä parisuhdetta ole syytä jatkaa, sai tilalle kaunottaren tai ei. Jos taas parisuhde on onnellinen kaikin puolin, ei siitä ole mitään tarvetta lähteä.

Vierailija
77/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan miehestä, tavisnaisesta ja kaunottaresta. Yli 50% luultavasti, muttei kaikki.

Jep. Jotkut harvat löytävät hyvän jo ajoissa, eikä nainen siitä vaihtamalla oikein parane. Mutta lopuille tavisnaisille tulisi tod.näk. lähtijä. Onpa noita itsekin nähnyt kuinka vanhempi toimistosetä heivaa perheensä veke kun ilmestyy simpsakka sihteeri taloon.

Miksi simpsakkaa sihteeriä kiinnostaisi vanha, perheellinen toimistosetä? Siinähän nainen joutuu heti äitipuoleksi ja miehen palvelijaksi. Kuka haluaa pilata elämänsä noin?

Vierailija
78/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, että tapahtuisi, jos miehesi saisi yhtäkkiä valtavasti rahaa ja mainetta? Pysyisikö hän uskollisesti juuri sinun kanssasi vai lähtisikö kenties kokeilemaan välillä jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi