Mieheni sanoi että jokainen mies olisi valmis luopumaan tavisnaisestaan jos saisi kaunottaren
Kommentit (78)
Minulla on pottuvarpaassa karvoja. Ovat hauskat, tulee mieleen vähän sellaiset peikkovarpaat. Mites teillä?
Jos äo on alle 80, ja munaton ja tarvitsee itsetunnon tukia
Kaikki ovat lopulta taviksia. Niin mies pettyy, nyyh nyyh nyyh.
Riippuu varmaan miehestä, tavisnaisesta ja kaunottaresta. Yli 50% luultavasti, muttei kaikki.
Miehesi on jäänyt teiniksi henkisesti.
M55
Ei ole totta. Moni mies haluaa mieluummin naapurintytön kuin kaunottaren.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pottuvarpaassa karvoja. Ovat hauskat, tulee mieleen vähän sellaiset peikkovarpaat. Mites teillä?
Karvat ne on prinsessallakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat ne on prinsessallakin :)
Tarkoitit kai kuningattarella. Kiitos.
-1
Ei ole aivan totta. Suurin osa ei kehtaisi vaihtaa vaikka haluaisikin.
Jos pelkkä kauneus riittäisi parisuhteeseen antamaan sen kaiken, mitä toivon ja osin vaadinkin kumppaniltani, niin minun kannattaisi, ainakin harkita nuken hankkimista sen sijaan, että haaveksin elävästä ja tuntevasta kumppanista
Yhden tavis on toisen kaunotar ja päinvastoin.
Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.
No onpa ällöttävä mies. Eli hän tulee jättämään sinut jokatapauksessa heti jos löytyy paremman näköinen? Itse en viitsisi tuollaisen jälkeen enää mitään ihmissuhteita rakennella, vaan eroaisin suosiolla heti.
Tällä palstalla on kyllä niin mottipäisiä juttuja. Onkohan ihmiset oikeasti näin ääliöitä vai onko nämä vaan provoja? Joka päivä näitä ketjuja missä kuvitellaan että toisen ulkonäkö on se mikä määrittelee tuleeko suhteesta hyvä.
No jos se on joku somebimba tai missiajattelija niin ei kiitos. Ajatuksen tasolla vois vielä ottaa rajusti, mutta kun se avais suunsa jotain sanoakseen niin tulis antikliimaksi.
Haluan rikkaan naisen, näöllä ei väliä. Rittää rahat paremmin maksullisiin kun vaimoa ei tarvi elättää.
Kaunottaren mukana pitäisi tulla vielä takuu, että suhde kestää ja kauneus kestää. Luonteenkin pitäisi olla siedettävä.
On niinkin käynyt, että oma rtavis on nykyään kauniimpi, kuin se entinen kaunotar.
Minulle se kaunotar on Sofia
Heti vaihtaisin
On. Jos kaunotar on viela rikas ja ystavallinen niin mikaan ei pidattele.