Mieheni sanoi että jokainen mies olisi valmis luopumaan tavisnaisestaan jos saisi kaunottaren
Kommentit (78)
Auts, ap. Tuo kertoo miehestä itsestään enemmän kuin miehistä sukupuolena.
Minusta tuo on tosi paha, koska se paljastaa, mitä miehesi ajattelee parisuhteesta: puoliso on vaihdettavissa, ja vielä helposti ilman omantunnontuskia, vain ulkoisilla elementeillä on väliä. Pahinta on, että kuka tahansa kelpaa, kunhan on vain kaunis - eli ei ole erityistä tyyppiä, jonka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan rikkaan naisen, näöllä ei väliä. Rittää rahat paremmin maksullisiin kun vaimoa ei tarvi elättää.
Mikäs logiikka tuossa on?
Kai olisi halvempaa ottaa sellainen vaimo ettei tarvitse käydä maksullisissa?
Mutta tietysti jos gigolon elämä on haaveissa, niin mikäs siinä.
monet tuntemani miehet taas sanoo että tyhjäpäätä ei ikimaailmassa ottaisi, vaikka kuinka kaunis olisi.
Samahan se meillä naisilla on
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärin
Jos puolisoni ajattelee noin, haluan erota. Jokainen nainen haluaa olla miehelleen se numero yksi. Jos mies osoittaa, että näin on, esim. seksielämä ei hiivu. Olen ollut puolisoni kanssa yli 20 vuotta ja hän osoittaa teoin ja sanoin, että olen hänelle se tärkein. Kas kummaa, minulle ei ole tullut seksin suhteen koskaan ns. haluttomuuskausia.
Vierailija kirjoitti:
Auts, ap. Tuo kertoo miehestä itsestään enemmän kuin miehistä sukupuolena.
Minusta tuo on tosi paha, koska se paljastaa, mitä miehesi ajattelee parisuhteesta: puoliso on vaihdettavissa, ja vielä helposti ilman omantunnontuskia, vain ulkoisilla elementeillä on väliä. Pahinta on, että kuka tahansa kelpaa, kunhan on vain kaunis - eli ei ole erityistä tyyppiä, jonka haluaa.
Näinpä ja tässä on vielä se että tuollainen kommentointi nakertaa ihan huomaamatta ap:n itseluottamusta ja loppujen lopuksi päädyt ajattelemaan että et varmaan ketään muuta edes saa ja tyydyt tuohon apinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.
Kyllä, seksi vie, myös surkeaan parisuhteeseen että olisi edes jonkinlainen mahdollisuus seksiin.
Jos perusjampat saisivat samalla tavalla seksiä kuin top10-heput, eiväthän ne jumittaisi yhteen naiseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat miehet menevät usein jotenkin päästään sekaisin ja alkavat kohtelemaan muita ihmisiä kuin esineinä. Se ei oikeasti ole kovin viehättävää. Rikkaita, jopa niitä miljonääriä on ihan täällä meidän keskuudessamme. Kyllä meistä moni niitä tuntee. Ja itse en tuntemiani miljonääriä haluaisi suhteeseen vaikka olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pottuvarpaassa karvoja. Ovat hauskat, tulee mieleen vähän sellaiset peikkovarpaat. Mites teillä?
nämä sinun höpinät oli hauskoja noin 2 kertaa. 3000 seuraavaa kertaa ne ovat olleet vain noloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.
Kyllä, seksi vie, myös surkeaan parisuhteeseen että olisi edes jonkinlainen mahdollisuus seksiin.
Jos perusjampat saisivat samalla tavalla seksiä kuin top10-heput, eiväthän ne jumittaisi yhteen naiseen mitenkään.
Älä viitsi olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärinRikkaat miehet menevät usein jotenkin päästään sekaisin ja alkavat kohtelemaan muita ihmisiä kuin esineinä. Se ei oikeasti ole kovin viehättävää. Rikkaita, jopa niitä miljonääriä on ihan täällä meidän keskuudessamme. Kyllä meistä moni niitä tuntee. Ja itse en tuntemiani miljonääriä haluaisi suhteeseen vaikka olen sinkku.
kun et saa miljonääriä. buhahahahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole niin korkea libido, että seksin perässä menisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärinRikkaat miehet menevät usein jotenkin päästään sekaisin ja alkavat kohtelemaan muita ihmisiä kuin esineinä. Se ei oikeasti ole kovin viehättävää. Rikkaita, jopa niitä miljonääriä on ihan täällä meidän keskuudessamme. Kyllä meistä moni niitä tuntee. Ja itse en tuntemiani miljonääriä haluaisi suhteeseen vaikka olen sinkku.
nainen aiheuttaa aina miehelle kuluja tavalla tai toisella. rikkaalla on varaa useampiin naisiin. mitä iloa olisi rahoista, jos ei voisi ostaa useampia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan rikkaan naisen, näöllä ei väliä. Rittää rahat paremmin maksullisiin kun vaimoa ei tarvi elättää.
Mikäs logiikka tuossa on?
Kai olisi halvempaa ottaa sellainen vaimo ettei tarvitse käydä maksullisissa?Mutta tietysti jos gigolon elämä on haaveissa, niin mikäs siinä.
ei sitä samaa nalkuttajaa jaksa jokapäivä jyystää
Miehet ei kiinny eikä rakasta. Ne hakee suhteesta vain hyötyä ja itsetunnon kohotusta. Tietysti vaimo lähtee vaihtoon jos uudempi ja paremman näköinen malli ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on jäänyt teiniksi henkisesti.
M55
kunnon pelimies osaa sanoa mitä naiset haluavat kuulla. yläpeukut todistavat. tämä mies on saanut paljon vierasta pillua. ei tarvitse tyytyä pelkkään tavisvaimoon
No jaa,enpä vaihtaisi. Kyllä sen elämänkumppanin pitää loppupeleissä olla ennen kaikkea mukavaa seuraa ja rakastaa mua. Ulkonäkö on bonusta, mutta ei ratkaisevaa. Koska en itsekään ole mikään Prinssi Uljas, niin joku kaunotar tuskin tyytyisi minuun pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kiinny eikä rakasta. Ne hakee suhteesta vain hyötyä ja itsetunnon kohotusta. Tietysti vaimo lähtee vaihtoon jos uudempi ja paremman näköinen malli ilmestyy.
mitä hyötyä miehet saavat suhteesta? luulevat saavansa seksiä, mutta sekin loppuu parissa vuodessa. naiset taas kelpuuttavat suhteeseen ainoastaan miehen, jonka siivellä voi elää.
Minäkään en kyllä panostaisi tuohon suhteeseen, koska mies vaikuttaa niin todella yksinkertaiselta. Suurin määrittelevä tekijä siinä menestytkö elämässäsi on se, millaiseen seuraan hankkiudut. Jos olet yhdessä tyhmän ihmisen kanssa, et tule menestymään. Jossain vaiheessa hän romahduttaa elämänne jollakin tavalla.