Mieheni sanoi että jokainen mies olisi valmis luopumaan tavisnaisestaan jos saisi kaunottaren
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan se meillä naisilla on
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärinEi ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.
ja silti 99% naisista alkaa miehen elätettäväksi.
todellakin vaihtaisin tavisnalkuttajan toiseen. ulkonäöllä ei niin väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärinEi ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.
lain mukaan puolet miehen rahoista kuuluu naiselle erotessa
En ole tavannut kaunotarta joka ei olisi tavis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärin
No ainakin minä tiedän että saisin rikkaan miehen koska tahansa, jos ulkonäöllä, iällä ja luonteella ei olisi mitään väliä. Ei silti kiinnosta.
En usko, että kovin monen kohdalla pitää paikkansa. Olen ollut koko ikäni, nykyistä työtä lukuunottamatta, miesvaltaisella alalla ja hyvinkin usein jutellut sekä elämästä yleensä että naisista työkaverieni kanssa. Varsinkin kännissä ovat avautuneet (koska olen äitihahmo ja ystävä ja tietyllä tavalla neutraali ja sukupuoleton) ja kyllä jutuista on selkeästi huomannut sen lämmön ja rakkauden ja kunnioituksen, millä suomalainen mies suhtautuu puolisoonsa. Joka on niin tyhmä, että vaihtaa, joutaa mennäkin :)
tavisnaiset haukkuvat meitä kauniita ja yrittävät saada miehiä uskomaan, että me kauniit blondit olisimme tyhmiä. tavisnaiset eivät kai saa muuten miehiä tyytymään itseensä
Naiset näyttävät yllättävän samoilta 5 cm päästä, mikä on se mielenkiintoisin etäisyys. Kaunis nainen on samanlainen trofee kuin vaikkapa kallis auto, joillekin miehille varmasti tärkeä, mutta parisuhteessa muut asiat ovat useimmille merkitsevämpiä.
Jos näin on niin silloinhan nykysuuntaus on täysin järkevä. Kaikki naiset vaan panemaan Tinderin komeimpia miehiä sillä erotuksella ettei kukaan enää edes haaveile parisuhteesta.
Oma mieheni sanoi "jokainen mies haluaa kauniin naisen. Siksihän minäkin olen sinun kanssasi".
Oikeasti on kyllä muistakin syistä eli otin kohteliaisuutena. Jospa ap:n mies ajatteli myös kohteliaisuutena ja muotoilu vain ontui.
Olen ollut kaksi kertaa elämässäni suhteessa hyvin kauniisiin naisiin.
Ensimmäinen paljastui alkoholistiksi, aika pian tapaamisemme jälkeen ja addiktion pahetessa piti lopettaa suhde kestettyään alle vuoden.
Toisen kanssa menin naimisiin aika pikaisella aikataululla ja pahempaa psykonarttua en ole koskaan elämäni aikana kohdannut.
Avioliitto kesti kahdeksan kuukautta :-)
Sataprosenttisen totta. Suurin joutuu kuitenkin tyytymään siihen tolppajalkaiseen, leveäperseiseen ja pottunokkaiseen tavalliseen suominaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen paljastui alkoholistiksi, aika pian tapaamisemme jälkeen ja addiktion pahetessa piti lopettaa suhde kestettyään alle vuoden.
Toisen kanssa menin naimisiin aika pikaisella aikataululla ja pahempaa psykonarttua en ole koskaan elämäni aikana kohdannut.
Tämä todistaa aloittajan viestin oikeaksi. Mies ottaa kaunottaren heti jos sellaisen saa. Enempää ajattelematta.
Heti vaihtuisi Janina frostelliin vaimo. Helposti
Vierailija kirjoitti:
Sataprosenttisen totta. Suurin joutuu kuitenkin tyytymään siihen tolppajalkaiseen, leveäperseiseen ja pottunokkaiseen tavalliseen suominaiseen.
Ei ole mikään pakko tyytyä. Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä todistaa aloittajan viestin oikeaksi. Mies ottaa kaunottaren heti jos sellaisen saa. Enempää ajattelematta.
Niinpä tuli tehtyä nuorempana :-)
Kaksi kertaa ulkoinen habitus voitti, enkä kuunnellut pienten varoituskellojen kilinää päässäni.
Opin kantapään kautta, että jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta, myöskään ihmissuhteissa.
Vanhempana ja kokeneempana muutin kriteereitäni ja löysin "tavallisen" naisen, mielestäni maailman kauneimman, kokonaisuuden huomioon-ottaen ja näyttää siltä että pysymme yhdessä kuolemaamme saakka :-)
Vierailija kirjoitti:
Heti vaihtuisi Janina frostelliin vaimo. Helposti
Ei taida sinusta olla vastusta Janinan miehelle. Janinalla on lapsiakin, nytkö ne ei miehiä haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.
Miksi rumaan pitäisi tyytyä? Kai naisetkin haluavat mieluummin komean kuin ruman ukon.
Pakapuhetta tuo loppuosa.
Ja mieskin haluaisi olla naiselleen se numero yksi. Harvoin toteutuu.