Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi että jokainen mies olisi valmis luopumaan tavisnaisestaan jos saisi kaunottaren

Vierailija
30.11.2021 |

Onkohan totta??

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni ajattelee noin, haluan erota. Jokainen nainen haluaa olla miehelleen se numero yksi. Jos mies osoittaa, että näin on, esim. seksielämä ei hiivu. Olen ollut puolisoni kanssa yli 20 vuotta ja hän osoittaa teoin ja sanoin, että olen hänelle se tärkein. Kas kummaa, minulle ei ole tullut seksin suhteen koskaan ns. haluttomuuskausia.

Pakapuhetta tuo loppuosa.

Ja mieskin haluaisi olla naiselleen se numero yksi. Harvoin toteutuu.

Vierailija
42/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se meillä naisilla on

Kyllä monet luopuisivat tavis miehistään jos saisivat miljonäärin

Ei ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.

ja silti 99% naisista alkaa miehen elätettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin vaihtaisin tavisnalkuttajan toiseen. ulkonäöllä ei niin väliä

Vierailija
44/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rahat naisen silti olisi joten turha vaihtaa. Täytyy olla aika selkärangaton jos alkaa elätiksi.

lain mukaan puolet miehen rahoista kuuluu naiselle erotessa

Vierailija
45/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut kaunotarta joka ei olisi tavis.

Vierailija
46/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä tiedän että saisin rikkaan miehen koska tahansa, jos ulkonäöllä, iällä ja luonteella ei olisi mitään väliä. Ei silti kiinnosta.

Vierailija
47/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovin monen kohdalla pitää paikkansa. Olen ollut koko ikäni, nykyistä työtä lukuunottamatta, miesvaltaisella alalla ja hyvinkin usein jutellut sekä elämästä yleensä että naisista työkaverieni kanssa. Varsinkin kännissä ovat avautuneet (koska olen äitihahmo ja ystävä ja tietyllä tavalla neutraali ja sukupuoleton) ja kyllä jutuista on selkeästi huomannut sen lämmön ja rakkauden ja kunnioituksen, millä suomalainen mies suhtautuu puolisoonsa. Joka on niin tyhmä, että vaihtaa, joutaa mennäkin :) 

Vierailija
48/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavisnaiset haukkuvat meitä kauniita ja yrittävät saada miehiä uskomaan, että me kauniit blondit olisimme tyhmiä. tavisnaiset eivät kai saa muuten miehiä tyytymään itseensä

Vierailija
49/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttävät yllättävän samoilta 5 cm päästä, mikä on se mielenkiintoisin etäisyys. Kaunis nainen on samanlainen trofee kuin vaikkapa kallis auto, joillekin miehille varmasti tärkeä, mutta parisuhteessa muut asiat ovat useimmille merkitsevämpiä.

Vierailija
50/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on niin silloinhan nykysuuntaus on täysin järkevä. Kaikki naiset vaan panemaan Tinderin komeimpia miehiä sillä erotuksella ettei kukaan enää edes haaveile parisuhteesta.

Vierailija
51/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni sanoi "jokainen mies haluaa kauniin naisen. Siksihän minäkin olen sinun kanssasi".

Oikeasti on kyllä muistakin syistä eli otin kohteliaisuutena. Jospa ap:n mies ajatteli myös kohteliaisuutena ja muotoilu vain ontui.

Vierailija
52/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa elämässäni suhteessa hyvin kauniisiin naisiin.

Ensimmäinen paljastui alkoholistiksi, aika pian tapaamisemme jälkeen ja addiktion pahetessa piti lopettaa suhde kestettyään alle vuoden.

Toisen kanssa menin naimisiin aika pikaisella aikataululla ja pahempaa psykonarttua en ole koskaan elämäni aikana kohdannut.

Avioliitto kesti kahdeksan kuukautta :-)

Vierailija
54/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataprosenttisen totta. Suurin joutuu kuitenkin tyytymään siihen tolppajalkaiseen, leveäperseiseen ja pottunokkaiseen tavalliseen suominaiseen.

Vierailija
55/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen paljastui alkoholistiksi, aika pian tapaamisemme jälkeen ja addiktion pahetessa piti lopettaa suhde kestettyään alle vuoden.

Toisen kanssa menin naimisiin aika pikaisella aikataululla ja pahempaa psykonarttua en ole koskaan elämäni aikana kohdannut.

Tämä todistaa aloittajan viestin oikeaksi. Mies ottaa kaunottaren heti jos sellaisen saa. Enempää ajattelematta.

Vierailija
56/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaihtuisi Janina frostelliin vaimo. Helposti

Vierailija
57/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataprosenttisen totta. Suurin joutuu kuitenkin tyytymään siihen tolppajalkaiseen, leveäperseiseen ja pottunokkaiseen tavalliseen suominaiseen.

Ei ole mikään pakko tyytyä. Ei mikään.

Vierailija
58/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä todistaa aloittajan viestin oikeaksi. Mies ottaa kaunottaren heti jos sellaisen saa. Enempää ajattelematta.

Niinpä tuli tehtyä nuorempana :-)

Kaksi kertaa ulkoinen habitus voitti, enkä kuunnellut pienten varoituskellojen kilinää päässäni.

Opin kantapään kautta, että jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta, myöskään ihmissuhteissa.

Vanhempana ja kokeneempana muutin kriteereitäni ja löysin "tavallisen" naisen, mielestäni maailman kauneimman, kokonaisuuden huomioon-ottaen ja näyttää siltä että pysymme yhdessä kuolemaamme saakka :-)

Vierailija
59/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti vaihtuisi Janina frostelliin vaimo. Helposti

Ei taida sinusta olla vastusta Janinan miehelle. Janinalla on lapsiakin, nytkö ne ei miehiä haittaa?

Vierailija
60/78 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa mieluummin kauniin k-pään kuin ruman mutta kaikin puolin ihanan ihmisen. Miehet on pelkästään pinnallisia ja ainoa eteenpäin ajava voima on seksi.

Miksi rumaan pitäisi tyytyä? Kai naisetkin haluavat mieluummin komean kuin ruman ukon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi