Koska olet viimeksi syönyt makkaraperunoita?
Tuli vaan mieleen kun viimeksi olen syönyt sitä joskus 5 vuotta sitten. Nyt ruopes makkaraperunahammasta kolottamaan siihen malliin, että on huomenna pakko tehdä itse. Vaikkain jostain nakkikiskalta sais paremman makuisia makkaraperunoita. Ei vaan oo tässä lähellä sellaisia mestoja. Harmi ettei saa pitserioista tai muista pikaruokapaikoista saa niitä tilattua kotiin.
Kommentit (162)
Grilliltä hakenut joskus 90-luvun lopulla. Sen jälkeen muutaman kerran tehnyt itse, mutta viime kerrasta taitaa olla jo 20 vuotta.
Joskus ysärin alussa nakkikioskilta baari-illan jälkeen.
viime perjantaina illalla Karkkilan torigrilliltä. Jumalainen makuelämys...
Vierailija kirjoitti:
Airfryerilla
Kysymys oli koska ?
Ootko sekaisin..
Vain maalaisjuntit syövät makkaraperunoita.
Öö sivistyneet ihmiset syövät kanansiipiä?
Syyskuussa tein. Sitä ennen varmaan viime vuonna. Joskus niihin vaan tulee himo. Ainoa ruoka, jonka yhteydessä edes syön makkaraa.
Emme syö tuollaista wt -mössöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus syksyllä. Teen sen aina itse ja aina niin hyvää, paljon parempaa kuin jonkin kojun mössö.
Onko sulla ees oikeeta rasvakeitintä? Turha selittää että jossain uunissa saa tehtyä oikeita makkiksia.
Makkiksia 😂😂😂 Taksari se on!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ees oikeeta rasvakeitintä? Turha selittää että jossain uunissa saa tehtyä oikeita makkiksia.
Äläs nyt. Paikallinen Apsi pani vielä paremmaksi ja makkikset tuli mikron kautta. Vetiset ranskikset jäi syömättä.
Dookunin grilliltä kävin viime perjantaina. Se murhagrilli Oulusa. Oli namia.
Eikö pyttipannu ole melkeen sama asia? Sitä tein sunnuntaina ison satsin.
Hyvät perunat eivät tarvitse makkaraa, joskus paistetaan airfryerissa niitä pakaste mitä lie ruudullisia perunoita. Syömme ne ketsupin kanssa.
Kyllä joskus nuorena tuli syötyä myös grillillä niitä makkaraperunoita ravintolasta tullessa.