Ifolor-taulut ja copyright?
Suunnittelin tilaavani Ifolorilta canvas-taulun, johon valitsen netistä esim. Chanelin tai Pradan logon ja keksinpä myös että samalla tavalla saisin hienon Marimekon unikkotaulun. Helppoa, mutta onkohan luvallista? Myyntiin en kuitenkaan näitä tekisi vaan ihan oman asunnon seinille.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:01"]Ei ole luvallista. Ifolor ei välttämättä suostu edes painamaan niitä kuvia, jos epäilee, että sulla ei ole oikeuksia niihin. [/quote] Joku siis tarkastaa kuvat ennen kuin ne painetaan? Tämä selvä. -ap
[/quote]
Mun mielestä sä joudut jopa itse ruksimaan, että sulla on oikeudet kuviin. Ja eihän sulla ole. Jos unikkotaulun haluat, niin helpommalla ostat pätkän kangasta ja pingotat itse sen kehyksiin. Tyhjiä taulupohjia myydään kaupoissa ja maksaa vain muutaman hassun euron.
Ei ole luvallista. Ifolor ei välttämättä suostu edes painamaan niitä kuvia, jos epäilee, että sulla ei ole oikeuksia niihin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:01"]Ei ole luvallista. Ifolor ei välttämättä suostu edes painamaan niitä kuvia, jos epäilee, että sulla ei ole oikeuksia niihin.
[/quote]
Joku siis tarkastaa kuvat ennen kuin ne painetaan? Tämä selvä. -ap