Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässäni ei ole mitään mieltä eikä järkeä. Ihan turhaa tämä kaikki.

Vierailija
22.02.2024 |

Mikään ei kiinnosta. Rahaa ei ole. Ketään en jaksa nähdä tai halua minnekään mennä. Energiaa ei ole yhtään. Kuukausia jo kestänyt. Itsetunto on valtaisan huono ja koko ajan syyllinen olo. 

Ihan yhtä tyhjän kanssa. En uskalla itselleni kuitenkaan mitään lopullista tehdä mutta en jaksa elämääkään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano meille kaikille jotain kaunista juuri nyt. On meitä täällä muitakin joilla elämä tökkii.

Vierailija
2/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän nettiä ja älylaitteita, enemmän liikuntaa. Syö ja nuku kunnolla. Pienillä askeleilla olo paranee. Voimia. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano meille kaikille jotain kaunista juuri nyt. On meitä täällä muitakin joilla elämä tökkii.

Tiedänhän minä sen. Olen pahoillani, että aamusta tällaista.

Hyvää huomenta kuitenkin. Toivottavasti jokaisen päivä sujuisi hyvin. Ap

Vierailija
4/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäiset huolet, ei työtä, parisudetta eikä seksielämää?

Vierailija
5/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Tutulta kuulostaa lähivuosilta. Rankkaa on ollut ja kyllä se tympäisee. 

Vierailija
6/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mättää erityisesti sinulla? Kerro huolesi.

Vierailija
7/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap elokuviin, tai syömään joku hyvä annos ravintolaan. Mene museoon tai taidenäyttelyyn. Osta kaupasta joku jalkakylpy ja kasvonaamio juttu ja tee ne kotona. Sauno. Käy kirjastossa.

Vierailija
8/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa omaksua positiivinen nihilismi: kun millään ei ole mitään väliä, sinun ei myöskään tarvitse olla yhtään mitään. Ei ole olemassa mitään, mitä sinun "pitäisi" - tai olisi "jo" tähän mennessä pitänyt - saavuttaa. Kukaan ei voi vaatia sinulta mitään, etkä ole kellekään mitään velkaa. Koko elämällä ja olemassaololla itsessään ei ole mitään tarkoitusta. Sen kun olet vaan. Sen kun elät vaan. Se riittää. Ainoa päämäärä on herätä uuteen päivään vielä huomennakin.

Vierailija
9/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän nettiä ja älylaitteita, enemmän liikuntaa. Syö ja nuku kunnolla. Pienillä askeleilla olo paranee. Voimia. <3

Parhaita neuvoja alapeukutetaan. Ei ole ihme että jengi voi pahoin.

Vierailija
10/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa yksi ihminen joka päivä, kuka vain, vaikka vain tervehdit kaupassa tai juttelet jollekin niitä näitä

hormonit lähtee liikkeelle

Vierailija
11/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanitas vanitum et omnia vanitas. Tämä tiedettiin jo antiikin aikana.

Vierailija
12/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ole huomannut. Tämä yhteiskunta ei ole diktatuuri . Me kaikki voimme vaikuttaa omaan ja toistenkin elämään ainakin pienesti.

Vierailija
13/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja muita huumeita.Varmasti auttaa!!

Vierailija
14/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut on monesti vaikeita. Mutta joka aamu on armo uus. Ei tarvi jaksaa sen enempää.

Vierailija
15/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänhän minä sen. Olen pahoillani, että aamusta tällaista.

Hyvää huomenta kuitenkin. Toivottavasti jokaisen päivä sujuisi hyvin. Ap

Hyvää huomenta ja uutta päivää sinulle.

Vierailija
16/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin terveyteni ja yritykseni ja konkurssin jälkeen kohta menee koti. Kaikki ihmiset ( jopa oma äiti) ovat kaikonneet. Ymmärrän heitä, olen aivan hirveä. 

Jos teillä ei ole liikaa (85000 e), velkaa, koti, edes joku läheinen ihminen, ovat asiat hyvin.

Vierailija
17/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sinulle tulee vielä parempia päiviä! <3

Vierailija
18/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei ole huomannut. Tämä yhteiskunta ei ole diktatuuri . Me kaikki voimme vaikuttaa omaan ja toistenkin elämään ainakin pienesti.

Yhteiskunta on mutta meidän ihmisten ei tarvitse olla joten vaikuta siihen!

Vierailija
19/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamut on monesti vaikeita. Mutta joka aamu on armo uus. Ei tarvi jaksaa sen enempää.

Totta!

Vierailija
20/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menetin terveyteni ja yritykseni ja konkurssin jälkeen kohta menee koti. Kaikki ihmiset ( jopa oma äiti) ovat kaikonneet. Ymmärrän heitä, olen aivan hirveä. 

Jos teillä ei ole liikaa (85000 e), velkaa, koti, edes joku läheinen ihminen, ovat asiat hyvin.

Todella surullista :( olen pahoillani. 

Älä kuitenkaan luovuta. Varmasti sinua autetaan, hae kunnalta apua ja saat asunnon. Anna itselleni aikaa ja lepäät, ennen kuin uusi sivu elämässäsi alkaa taas kohti parempaa. 

Itselläkin hankala tilanne tai masentava oikeastaan. Työkyky mennyt toistaiseksi, itsekin aika yksinäinen, asun pienessä yksiössä ja vaikean tilanteen jälkeen luottotiedot ja ulosotto. Velkaa myös useita kymmeniä tuhansia. Kasvaa kivasti varmaan korkoa tuolla ulosotossa. 

Ja kun on niin loppu niin on vaikeaa kun tietää miten kova ponnistus pitää tehdä kun jälleenrakentaa elämäänsä uudestaan. Se ponnistus on vaikein. Itse en sitä vielä jaksa tehdä, en vain pysty muuta kuin olemaan kaiken jälkeen. 

Uskotaan kuitenkin, että tämäkin on väliaikaista. Asiat muuttuvat vielä ja me emme tiedä millaista elämämme on kymmenen vuoden päästä. Todennäköisesti jotain sellaista mistä emme osaa vielä haaveillakkaan. 

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi