Jaaha, kohta ei tarvii mennä enää töihinkään!
Toisaalta ei sitä rahaakaan enää tarvii mihinkään, kun niin monet paikat vaatii jo koronapassia, joten ei tunnu missään. Olen sitten kotona.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Työstä kieltäytymällä ja itse niin toimimalla, että menettää tuöpailan, menettää oikeuden työttömyysturvaan lain mukaan.
Toivottavasti kulkutautimyönteisillä on isot säästöt.
Kannattaa tulla irtisanotuksi. Ei kannata itse irtisanoutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei folioilla ole kuin työllistämistöitä tai etäreikihoitoa tarjoavia "yrityksiä" muutenkaan.
Näin on. Siksipä ei tarvitakaan koronapassia työpaikoille. Ja mitä se auttaisi, jos sitä ei vaadita asiakkailtakaan tai muilta sidosryhmiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisia injektioita. Täynnä teräväreunaista nanokoon ei-orgaanista materiaalia joka aiheuttaa valtavat tulehdusreaktiot ja vauriot verenkiertoelimiin.
htt ps://www.b itchute.com/vi deo/8bGuBs19cg8Z/
Poista välit linkistä jos kiinnostaa katsoa mitä nuo litkut sisältää. Kyseinen lääkäri murhattiin heti videon julkaisemisen jälkeen.
Noh... koska nää sun nanokoon ei-orgaaniset materiaalit alkaa näyttää kyntensä? Alunperin rokotteeseen piti kupsahtaa vuoden sisään ja toiseen piikkin vielä nopeammin. Mikäs on tämän hetken aikataulu? 4 vuotta? 10 vuotta...?
Paha tarkkaa aikaikkunaa antaa. Urheilijoille ovat todella kohtalokkaita jopa lyhyelläkin aikavälillä. Tää on se hetki, jossa moni toivoo olevansa folio, koska folioilla ei ole mitään panoksia tässä, he voivat katsoa vierestä mitä piikitetyille käy. Toivotaan ettei piikitetyille käy kuin edeltäville MRNA -eläinkokeiden eläimille, ne sairastuivat ja kuolivat kaikki.
Jos et ilman hyväksyttävää syytä mene töihin, niin palkanmaksukin katkeaa ennen pitkää. Joka tapauksessa sinäkin tarvitset rahaa asumis- ja ruokakuluihin! Kannattaa varmasti vielä vähän miettiä, jos sinulla kerran on olemassa työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tää pakottaminen ja uhkailu aiheuttaa mussa vaan vastarintaa. Kerran jo varasin rokotusajan, mutta peruin sen ja uutta en varaa. Tulkoot sitten vaikka poliisivoimin hakemaan.
Ap
Sinua ei kukaan tule sieltä kotoasi ”poliisivoimien” hakemaan, se on ihan varma. Sulje vain silmäsi, kuten kaverini, joka nyt miettii rokottamattomuuttaan sairaalassa. Olisiko sittenkin kannattanut ottaa se piikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää pakottaminen ja uhkailu aiheuttaa mussa vaan vastarintaa. Kerran jo varasin rokotusajan, mutta peruin sen ja uutta en varaa. Tulkoot sitten vaikka poliisivoimin hakemaan.
Ap
Sinua ei kukaan tule sieltä kotoasi ”poliisivoimien” hakemaan, se on ihan varma. Sulje vain silmäsi, kuten kaverini, joka nyt miettii rokottamattomuuttaan sairaalassa. Olisiko sittenkin kannattanut ottaa se piikki?
Pakkorokotuksia suunnitellaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008445601.html
Ap
Mä oon taas altistunut, olen kyllä ottanut rokotteet joten en oikeastasn ole huolissani. Pieni mahdollisuus tietty on että olisin saanut tartunnan ja nyt mietinkin, että pitääkö minun nyt vältellä rokottamattomia tuttuja vai tuleeko minun hyväksyä heidän päätöksensä siitä, että tulee jos tulee.
Tosi ristiriitaset fiilikset.
Ainakaan en kiellä lapsiani leikkimästä rokottamattomien vanhempien lasten kanssa koska päiväkodeissa ja kouluissa on nyt niin paljon tartuntoja, että lapset nyt muutenkin altistuvat jatkuvasti. Mutta välttelenkö itse rokottamattomia aikuisia? 
Noh... koska nää sun nanokoon ei-orgaaniset materiaalit alkaa näyttää kyntensä? Alunperin rokotteeseen piti kupsahtaa vuoden sisään ja toiseen piikkin vielä nopeammin. Mikäs on tämän hetken aikataulu? 4 vuotta? 10 vuotta...?