Jaaha, kohta ei tarvii mennä enää töihinkään!
Toisaalta ei sitä rahaakaan enää tarvii mihinkään, kun niin monet paikat vaatii jo koronapassia, joten ei tunnu missään. Olen sitten kotona.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän innoissani tästä, oikeastikin. Meidän perheet menot on mitoitettu jo vuosia minimitukien mukaan, joten nyt kun loppuu palkansaanti, saan jäädä kotiin lepäilemään vailla minkäänlaista pelkoa mistään. Ihanaa kun aamuisin aikaa laittaa lapselle aamupala ennen tämän kouluunlähtöä, ja rentoutua kunnolla päivisin! Voi harrastaa melkein mitä vaan huvittaa, koska olen koronan myötä tottunut siihen ettei tule käytyä ihmisten ilmoilla muutenkaan ja lähes kaikki vapaa-ajan puuhat pihapiirissä. Ehkä kroppakin kestää jatkossa paremmin, kun ei tarvitse enää palautua fyysisesti raskaasta työstä? Tervetuloa passi!
Ps. Naurattaa sekin, miten rokotetut suuttuvat vaan koko ajan enemmän, kun joutuvat kohta kannattelemaan veroillaan terveitä työikäisiä, joita ei pelkän "vapaaehtoisen" rokotuksen takia saada töihin. :D
Kai ymmärrät että niitä tukia voidaan myös leikata?
Kun on iso kämppä niin pitää perustaa laillinen juottola , kaikkien tulijoiden nimi on "kaveri " puhutaan menneistä , viinat tuo kaveri itse , pääsee sisään juomaan kunhan makselee "vanhoja velkoja" samalla...1 miljoonan asiakkaan markkinat.....
"Vähemmistö"......20% + alle 12v = 30% suomen kansasta , 70% on tuplarokotettu mutta tuosta
Luvusta on jo aimo osa muntunut niin ettei täytä "rokotettu" standardia , uusi status on , rokote vastainen änkyrä... 
Tukien leikkaus on vastarintaliikkeen puhetta / vihapuhetta , demokratian vastaista joka ei kuulu hyvinvointiyhteiskunnan teemaan , haavoittuvimmat voivat altistua mielipahalle .
Koska tuet on juuri nyt niillä ehdoilla jotka hallitus on hyväksynyt.
Riittää kun tuo kilisevän pullon muovikassissa , vesipullon , vanhat velat maksettuaan saa uusia velkoja , ...samalla an etaan sijoitusvinkkejä , miten kelasta saadaan suurimmat "voitot"......
Ah olisipa ihanaa. Jos yritys lataa tuuttiin eettiset säännöt joihin rokotus kuuluu niin sopii mainiosti. Olen jo muutenkin yli 5 vuotta suunnitellut omia bisneksiä. Vapaa-ajalla alan kilpapelaajaksi näin vanhempana konkarina. Aika lentää kuin siivellä eikä tarvi kuunnella höpöhöpötystä esimiehiltä. On niin helppoa olla hyvällä palkalla ja työnantajan tarjoamilla etuisuuksilla töissä ettei ole saanut repastua itseä irti vaikka se takaraivossa jatkuvasti polttaakin. Olkoon Krista messiaani joka sai aikaan elämässäni muutoksen johon ilman en ehkä olisi ryhtynyt.
Nyt kipin kapin toimeen eikä mitään jossitteluja siellä valtiojohdossa.
Rahaa on säästössä vuoden ”lomaan”. Pomo ei välttämättä tykkää, mutta tätä ilmeisesti halutaan, sitä siis saadaan.
Tekeminen ei lopu kesken, remontoin taloa vuokralle laitettavaksi. Tulee nyt sitten nopeammin valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomille lasku perään
Suoritan kertamaksun mieli hyvin. Epäilen kuitenkin, että kaikki on jatkossa ikuiesti rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomille lasku perään
Suoritan kertamaksun mieli hyvin. Epäilen kuitenkin, että kaikki on jatkossa ikuiesti rokottamattomia.
Sinä ylimystön edustaja, häpeä, kaikilla ei ole varaa edes osamaksuihin saati kertamaksuihin.
Kanna kortesi yhteiskunnan hyväksi ja ota se rokote
Aivopesu on toiminut historian saatossa juuri näin. Mahtava seurata, mitä vielä tuleekaan ja kuinka moni tekee rikosilmoituksen kohtelustaan. Itse sen jo tein, poliisin sivujen kautta. Koronapassista, jota en missään olosuhteissa hyväksy.
Kaikki voimme olla omaa mieltä.
Se on kuitenkin totuus että kun Korona osuu kohdalle, se ei mielipidettä kysele
Tarvii tarvii! Ihan kohta lähen! 😃
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voimme olla omaa mieltä.
Se on kuitenkin totuus että kun Korona osuu kohdalle, se ei mielipidettä kysele
Koskee ihan kaikkia sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin eroamista yli 20 vuoden vakituisesta työpaikasta, koska osa työkavereista ei välitä koronasta paskaakaan. Miksi uhraisin terveyteni tai henkeni töissä itsekkäiden ääliöiden joukossa. Onneksi pankissa on mukavasti rahaa ja uutta duunia saan varmasti. Lähden fiksummille vesille.
Mihin menet?
Ei ole maailmassa paikkaa, missä olisit turvassa.
Piikki nyt ei ainakaan ole turvallinen.
Kuolonpiikki ja it-sari passi.
Niitä pitää Vastustaa
KaikinMahdollisinKeinoin
Ette tekään kirjoittaisi täällä Ellei
Valkoiset olisi puolustaneet Vapautta Bolshewikkejä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää pakottaminen ja uhkailu aiheuttaa mussa vaan vastarintaa. Kerran jo varasin rokotusajan, mutta peruin sen ja uutta en varaa. Tulkoot sitten vaikka poliisivoimin hakemaan.
Ap
Miksi tulisi, älä sellaista stressaa?  Ei sellaisesta rokottamattomasta ole vaaraa yhteiskunnalle joka pysyy vain kotonaan. On oikein, että laitat kontaktisi minimiin. 👍
Jos et halua rokotetta niin se olkoon sinun valintasi, yhteiskunnan velvollisuus on suojata myös sinua samalla kun suojaa itseään ja nyt se tapahtuu kannustamalla sinua jäämään kotiin.
Pysytään terveinä ja rauhaisaa joulunaikaa teille :) 
Onneksi olen vielä tukevasti kiinni tosielämässä: ihmiset käy töissä, harrastaa, tapaa toisiaan, viettää normaalia arkea perheineen, valmistelee joulua. Lasten kanssa on sitä samaa normaalia vuodenaikaan kuuluvaa nuhaa, oksutautia, koulusta tulee täi- ja kihomatovaroituksia. Hankitaan luistimia ja monoja ja suksia ja toppahaalareita ja lämpimämpiä rukkasia. On arviointikeskusteluja, joulumyyjäisiä, pikkujouluja. Töissä pukkaa perinteistä loppuvuoden kiirettä. Kaikenlaista sattuu: autosta simahtaa akku, pyykkikone menee rikki, sukulaistäti liukastuu ja murtaa ranteensa, naapurit saa vauvan. Elämä rullaa, mutta koronan vuoksi pienin muutoksin. Rokotukset on otettu ja kukaan ei ole saanut pistokohdan aristusta kummempaa. Ei teinit, ei aikuiset, ei vanhukset. Myös tutut hoitajat ovat ottaneet rokotuksen. Enkä väitä, ettei rokotuksista voisi tulla vakavia haittavaikutuksia, niitä voi tulla jollekin pienelle joukolle ihmisiä mistä tahansa rokotteesta.
Ja sit tulet av:lle... "Mitä hel*iä" täällä tapahtuu?!?" On todellisuus ja sitten on av todellisuus. 😂
Viihdyn mainiosti kotona viltin alla kirjoja lukien ja teetä hörppien. Ihan sama vaikka sataisi koronaviruksia taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vielä tukevasti kiinni tosielämässä: ihmiset käy töissä, harrastaa, tapaa toisiaan, viettää normaalia arkea perheineen, valmistelee joulua. Lasten kanssa on sitä samaa normaalia vuodenaikaan kuuluvaa nuhaa, oksutautia, koulusta tulee täi- ja kihomatovaroituksia. Hankitaan luistimia ja monoja ja suksia ja toppahaalareita ja lämpimämpiä rukkasia. On arviointikeskusteluja, joulumyyjäisiä, pikkujouluja. Töissä pukkaa perinteistä loppuvuoden kiirettä. Kaikenlaista sattuu: autosta simahtaa akku, pyykkikone menee rikki, sukulaistäti liukastuu ja murtaa ranteensa, naapurit saa vauvan. Elämä rullaa, mutta koronan vuoksi pienin muutoksin. Rokotukset on otettu ja kukaan ei ole saanut pistokohdan aristusta kummempaa. Ei teinit, ei aikuiset, ei vanhukset. Myös tutut hoitajat ovat ottaneet rokotuksen. Enkä väitä, ettei rokotuksista voisi tulla vakavia haittavaikutuksia, niitä voi tulla jollekin pienelle joukolle ihmisiä mistä tahansa rokotteesta.
Ja sit tulet av:lle... "Mitä hel*iä" täällä tapahtuu?!?" On todellisuus ja sitten on av todellisuus. 😂
Tämän takia koronatartunnat on ennätyslukemissa, kun osa porukasta on ottanut oikeudekseen elää ihan "normaalisti".
Tää pakottaminen ja uhkailu aiheuttaa mussa vaan vastarintaa. Kerran jo varasin rokotusajan, mutta peruin sen ja uutta en varaa. Tulkoot sitten vaikka poliisivoimin hakemaan.
Ap