Jaaha, kohta ei tarvii mennä enää töihinkään!
Toisaalta ei sitä rahaakaan enää tarvii mihinkään, kun niin monet paikat vaatii jo koronapassia, joten ei tunnu missään. Olen sitten kotona.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 4 lähihoitajaa, jotka ei sitten mene töihin. Nähneet tarpeeksi rokotteiden aiheuttamia haittoja, joten myrkkypiikkiä eivät ota.
Kai eliitti rokotetaan sitten televisiossa esimerkkinä. Marin ei ainakaan ole ottanut piikkiä, kun pelkää koronaa ja on aina etänä.
On ottanut.
Onkohan ottanut? No laastarin oli ainakin laittanut olkapäähän ja kuvan siitä instagramiin. Sen enempää emme asiasta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotusfobia alkaa jo rajoittaa niin monen ihmisen elämää että se pitäisi varmaan tehdä psykiatriseksi diagnoosiksi kuten esim. julkisten tilojen pelko (agorafobia).
Pikemminkin mysteeri-injektio varovaisuudesta voidaan puhua jos jotain, ei rokotefobiasta tässä tapauksessa, kun katsos nämä injektiot eivät edelleenkään ole rokotteita.
Ansiosidonnaista pitää roimasti alentaa niin jos sitten sitä työvoimaakin rupeaisi löytymään. Ei tämä yhteiskunta loputtomasti kestä että itsekkäät rokotevastaiset jäävät kotiin makoilemaan. Raha ei tule sienästä, se tulee sinun ja minun rahapussista ja työnteosta.
Kyllä minäkin jo odotan sitä koska THL pyytää anteeksi paskarokotteesta syntyneitä vammoja ja kuolemia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 4 lähihoitajaa, jotka ei sitten mene töihin. Nähneet tarpeeksi rokotteiden aiheuttamia haittoja, joten myrkkypiikkiä eivät ota.
Kai eliitti rokotetaan sitten televisiossa esimerkkinä. Marin ei ainakaan ole ottanut piikkiä, kun pelkää koronaa ja on aina etänä.
Nämä on näitä rokotevastaisten väitteitä.
Espanja on alusta lähtien ottanut sen kannan, että kaikki julkaistaan, myös rokotteiden haitat. Rokotekattavuus on siellä korkea. Ja ihmekös tuo, kun tilastot osoittavat että rokotetuista 0,024% on saanut vakavia haittoja (eli siis joko pidentänyt sairaalassaoloa tai vienyt sinne hoitoon).
Jos yhtään ymmärrät prosentteja, niin ymmärrät myös miksi espanjalaiset suhtautuvat niin suopeasti rokotteisiin, toisin kuin suomalaiset joihinkin ihme salaliittoteorioihin uskovat haihattelijat, ne samat, jotka ovat joskus jostain kuulleet, että yhden työkaverin kummin kaiman siskon serkun pikkuserkku oli saanut rokotteesta oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä rokotevastaisten väitteitä.
Espanja on alusta lähtien ottanut sen kannan, että kaikki julkaistaan, myös rokotteiden haitat. Rokotekattavuus on siellä korkea. Ja ihmekös tuo, kun tilastot osoittavat että rokotetuista 0,024% on saanut vakavia haittoja (eli siis joko pidentänyt sairaalassaoloa tai vienyt sinne hoitoon).
Jos yhtään ymmärrät prosentteja, niin ymmärrät myös miksi espanjalaiset suhtautuvat niin suopeasti rokotteisiin, toisin kuin suomalaiset joihinkin ihme salaliittoteorioihin uskovat haihattelijat, ne samat, jotka ovat joskus jostain kuulleet, että yhden työkaverin kummin kaiman siskon serkun pikkuserkku oli saanut rokotteesta oireita.
suhtautuvat suopeasti rokotteisiin? Siellähän protestoidaan täydellä voimalla, niinkuin kuuluukin tällaisessa eliitin luomassa sairaassa tilassa. Päivitä vähän tietojasi maailman tapahtumista.
Kyllä mä passin saisin, kun sen vain lataisin. En vain käy missään. En ikinä ole viihtynyt väenpaljoudessa, en käy salilla, en konserteissa, en muista milloin viimeksi olisin ollut kauppakeskuksessa. Kohta menee umpeen lahjaksi saadut kulttuuri setelit. Saa mennä. Nytkin olisi pitänyt lähteä joulu ostoksille, mutta jämähdin viltin alle sohvalle.
Olen sairaanhoitaja ja sairastanut koronan ammattitautina ja saanut pitkittyneen koronan. Silti painan töissä menemään ja kannan korteni kekoon.
Terveystilani vuoksi en ole uskaltautunut ottamaan kokeellista rokotetta. Oletan minulla olevan kohtalainen, ainakin rokotteeseen verrattava suoja. Miksi sairastanut tarvitsee rokotteet? Ei näin ole ennenkään ollut, onhan ihmisellä kehossaan toimiva immuunipuolustus, joka kohdatessa koronatyyppisen viruksen nostaa puolustusvalmiuden. Tätä mieltä oli myös työterveyslääkäri.
En levitä tämän hetken tiedonvalossa enempää virusta, kuin rokotettu. Jouduin käymään koronatestissä flunssan vuoksi, tulos odotetusti negatiivinen. Rokotettu voi saada väärän positiivisen tuloksen, kun hän voi kantaa limakalvoillaan koronavirusta, joka ei sairastuta isäntäänsä, mutta tartuttaa kyllä muita.
Olen hyvä ammattitaitoinen sairaanhoitaja ja pidän kovasti työstäni (Olen ehkä harvinaisuus tänä päivänä), en haluaisi luopua ammatistani rokotepassin pakollisuuden vuoksi. Mietinkin mitä seuraavaksi alkaisin tekemään, tällä hetkellä opiskelen hoitotyön jatkotutkintoa, jätänkö tämän kesken.
Kokeellinen rokote ei ole minulle vaihtoehto.
Olen kovin pahoillani tästä tilanteesta, joka on jo hysteriaa ja jättää jalkoihin työntekijän oikeudet hankkia elantonsa. Olen opiskellut hoitoalaa jo 7 vuotta ja nytkö tämä on osaltani ohitse.
Tässä yksi näkökulma asiaan.
Terveisiä töistä! Työkaverit yskiä röhisevät ja niiskuttavat. Ilman maskia tietenkin. Mikään raha ei ole sen arvoista, että jäisin tänne riskeeraamaan terveyteni ja henkeni.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja ja sairastanut koronan ammattitautina ja saanut pitkittyneen koronan. Silti painan töissä menemään ja kannan korteni kekoon.
Terveystilani vuoksi en ole uskaltautunut ottamaan kokeellista rokotetta. Oletan minulla olevan kohtalainen, ainakin rokotteeseen verrattava suoja. Miksi sairastanut tarvitsee rokotteet? Ei näin ole ennenkään ollut, onhan ihmisellä kehossaan toimiva immuunipuolustus, joka kohdatessa koronatyyppisen viruksen nostaa puolustusvalmiuden. Tätä mieltä oli myös työterveyslääkäri.
En levitä tämän hetken tiedonvalossa enempää virusta, kuin rokotettu. Jouduin käymään koronatestissä flunssan vuoksi, tulos odotetusti negatiivinen. Rokotettu voi saada väärän positiivisen tuloksen, kun hän voi kantaa limakalvoillaan koronavirusta, joka ei sairastuta isäntäänsä, mutta tartuttaa kyllä muita.
Olen hyvä ammattitaitoinen sairaanhoitaja ja pidän kovasti työstäni (Olen ehkä harvinaisuus tänä päivänä), en haluaisi luopua ammatistani rokotepassin pakollisuuden vuoksi. Mietinkin mitä seuraavaksi alkaisin tekemään, tällä hetkellä opiskelen hoitotyön jatkotutkintoa, jätänkö tämän kesken.
Olen kovin pahoillani tästä tilanteesta, joka on jo hysteriaa ja jättää jalkoihin työntekijän oikeudet hankkia elantonsa. Olen opiskellut hoitoalaa jo 7 vuotta ja nytkö tämä on osaltani ohitse.Tässä yksi näkökulma asiaan.
Montako kansainvälistä vertaisarvoitua tutkimusta tieteen arvostetuista lähteistä olet lukenut. Veikkaan, että et yhtäkään, kun olet noin tietämätön. Noloa.
Kulkutautimyönteisten kokoontumisajot.
Tosin nyt on jo myöhäistä. Rokotteet olisi pitänyt tikuttaa kaikkiin ihmisiin 2 viikon aikana jolloin tarttuminen edestakaisin ja viruksen muuntuminen olisi loppunut kuin seinään. Valitettavasti se ei olisi koskaan ollut mahdollista. Nyt vaan sammutellaan ikuisesti uusia pesäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin eroamista yli 20 vuoden vakituisesta työpaikasta, koska osa työkavereista ei välitä koronasta paskaakaan. Miksi uhraisin terveyteni tai henkeni töissä itsekkäiden ääliöiden joukossa. Onneksi pankissa on mukavasti rahaa ja uutta duunia saan varmasti. Lähden fiksummille vesille.
Hyvin on Pietarin trollit taas painaneet alapeukkua. Ei onnistu, kyllä 90% kansasta on edelleen rokotteiden kannalla, vaikka kuinka yritätte vaikuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovin pahoillani tästä tilanteesta, joka on jo hysteriaa ja jättää jalkoihin työntekijän oikeudet hankkia elantonsa. Olen opiskellut hoitoalaa jo 7 vuotta ja nytkö tämä on osaltani ohitse.Tässä yksi näkökulma asiaan.
Montako kansainvälistä vertaisarvoitua tutkimusta tieteen arvostetuista lähteistä olet lukenut. Veikkaan, että et yhtäkään, kun olet noin tietämätön. Noloa.
Tieteelliset tutkimukset ovat vielä varsin keskeneräisiä rokotteiden suhteen.
Oma terveystilanteeni koronan jälkeisen hyytymistekijöiden ongelmien suhteen on kinkkinen. Koronarokote voi kohdallani edelleen lisätä tukosriskiä jos otan rokotteen. Keuhkolääkäri ei kieltänyt kohonnutta riskiä. Entä jos saankin aivoinfarktin? Tai pitkittyneen oireet vaikeutuvat? Haluan tuoda keskusteluun myös henkilökohtaiset terveydelliset näkökulmat, jotka eivät johdu pelkästään "niskoittelusta" ja uskosta salaliittoihin.
Potilaiden terveys on tärkeää, mutta myös minun terveyteni on tärkeää.
Työttömyysturvaa ei varmaan saa, jos jää rokottamattomuuden takia pois töistä. Jos koronapassi on työnteon vaatimus ja työttömyysturvaa saadakseen pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä, niin siinä putoaa todennäköisesti samalla pois työttömyysturvan piiristä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin eroamista yli 20 vuoden vakituisesta työpaikasta, koska osa työkavereista ei välitä koronasta paskaakaan. Miksi uhraisin terveyteni tai henkeni töissä itsekkäiden ääliöiden joukossa. Onneksi pankissa on mukavasti rahaa ja uutta duunia saan varmasti. Lähden fiksummille vesille.
Hyvin on Pietarin trollit taas painaneet alapeukkua. Ei onnistu, kyllä 90% kansasta on edelleen rokotteiden kannalla, vaikka kuinka yritätte vaikuttaa :D
Jep, kurssi on jo alkanut kääntyä ja kansa herää. Pidäppäs siellä keskuksessa nyt pieni tauko ja käy haukkaamassa vaikka pihalla happea.
Työstä kieltäytymällä ja itse niin toimimalla, että menettää tuöpailan, menettää oikeuden työttömyysturvaan lain mukaan.
Toivottavasti kulkutautimyönteisillä on isot säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vielä tukevasti kiinni tosielämässä: ihmiset käy töissä, harrastaa, tapaa toisiaan, viettää normaalia arkea perheineen, valmistelee joulua. Lasten kanssa on sitä samaa normaalia vuodenaikaan kuuluvaa nuhaa, oksutautia, koulusta tulee täi- ja kihomatovaroituksia. Hankitaan luistimia ja monoja ja suksia ja toppahaalareita ja lämpimämpiä rukkasia. On arviointikeskusteluja, joulumyyjäisiä, pikkujouluja. Töissä pukkaa perinteistä loppuvuoden kiirettä. Kaikenlaista sattuu: autosta simahtaa akku, pyykkikone menee rikki, sukulaistäti liukastuu ja murtaa ranteensa, naapurit saa vauvan. Elämä rullaa, mutta koronan vuoksi pienin muutoksin. Rokotukset on otettu ja kukaan ei ole saanut pistokohdan aristusta kummempaa. Ei teinit, ei aikuiset, ei vanhukset. Myös tutut hoitajat ovat ottaneet rokotuksen. Enkä väitä, ettei rokotuksista voisi tulla vakavia haittavaikutuksia, niitä voi tulla jollekin pienelle joukolle ihmisiä mistä tahansa rokotteesta.
Ja sit tulet av:lle... "Mitä hel*iä" täällä tapahtuu?!?" On todellisuus ja sitten on av todellisuus. 😂
Tämän takia koronatartunnat on ennätyslukemissa, kun osa porukasta on ottanut oikeudekseen elää ihan "normaalisti".
Kerrotko missä kohtaa se tarttuu, jos en tapaa ketään, ulkoilen koirien kanssa metsässä näkemättä ketään, käytän maskia kaupassa ja töissä ja huolehdin käsihygieniasta, sekä en itse kanna koronaa?
Vaarallisia injektioita. Täynnä teräväreunaista nanokoon ei-orgaanista materiaalia joka aiheuttaa valtavat tulehdusreaktiot ja vauriot verenkiertoelimiin.
htt ps://www.b itchute.com/vi deo/8bGuBs19cg8Z/
Poista välit linkistä jos kiinnostaa katsoa mitä nuo litkut sisältää. Kyseinen lääkäri murhattiin heti videon julkaisemisen jälkeen.
Ei folioilla ole kuin työllistämistöitä tai etäreikihoitoa tarjoavia "yrityksiä" muutenkaan.
Kunhan ei tule sellaista systeemiä, että yksityisyrittäjiltäkin vaaditaan rokotepassia, että saavat toimia.