Mitä käyttöä vanhalle lompakolle?
Uusi on jo käytössä mutta mietin mitä tekisi vanhalle lompakolle joka muuten toimiva mutta pinnoite hajoilee. Liian rikki kirppiskamaksi varmaan ulkonäön vuoksi.
Kommentit (21)
Nahkaläpsykät kolmioiksi ja bikinit rannalle niistö.
Laita takataskuusi ja koeta yrittääkö kukaan viedä sitä.
Tee siitä majavanhäntä eli black Jack.
Onko se nahkaa? Leikkaa paikoiksi? Jos muovia niin voithan säilöä vanhoja kortteja siihen muistoksi.
Ei ole liian rikki kirppikselle. Kunnon hintalappu vaan päälle. Olen nähnyt rikkinäisen sateenvarjon myynnissä 10e kirppiksellä. Ehkä joku sen osti.
Tai taita sinne lappu sisälle: kiitos kun nostit,vie roskiin. Ja siis jätät sen kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Laita takataskuusi ja koeta yrittääkö kukaan viedä sitä.
Hyvä idea. Jotain tällaista kujeilua voisi harkita. Ap
Jos kyseessä on nahkalompakko, niin kyllä siitä aina joku tarpeessa oleva mies jotain maksaa.
Netissä on näitä videoita, et haluatko ostaa yllätys kassin vaikka vitosella. Mee säkin myymään sitä,et haluatko ostaa yllärilompakon vitosella? Sit saat joltain vitosen ja joku saa rikkinäisen tyhjän lompakon.
Teet siitä "rosvolompakon". Mulla on repussa rosvolompakko joka on täytetty paperilla ja rosvokännykkä eli vanha luuri joka ei toimi enää. Kun rosvo tulee ja uhkailee ja käskee antaa luurin ja lompakon niin ne mää sitte annan. Sillä aikaa kun tutkii niitä niin ehdin juosta karkuun.
Likaisia. Roskiin. Ellet halua läpsytellä sillä tai uusiokäyttö.
Tulosta sinne yksi seteli ja jätä johonkin. Löytäjä saa syytteen rahanväärennöksestä kun jää kaupassa kiinni sillä maksanisesta. 🤣🤣🤣
Jos on käsittelemätöntä nahkaa senhän voi periaatteessa viskata vaikka kalakeiton sekaan. Tai sitten voit tehdä vintiöt -tier jekun jossa laitat lompakon kadulle ja vedät sitä siimalla ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tulosta sinne yksi seteli ja jätä johonkin. Löytäjä saa syytteen rahanväärennöksestä kun jää kaupassa kiinni sillä maksanisesta. 🤣🤣🤣
Ei saa kiusata epätoivoisia köyhiä. Laita oikea raha.
Voisikko käyttää kesällä kärpäslätkänä jos on kärpäsiä.
Vie se persujen puoluetoimistoon. Siitä voi tulla vaikka seuraava ministeri.
Vintille tai kellariin muiden vanhojen tavaroiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Teet siitä "rosvolompakon". Mulla on repussa rosvolompakko joka on täytetty paperilla ja rosvokännykkä eli vanha luuri joka ei toimi enää. Kun rosvo tulee ja uhkailee ja käskee antaa luurin ja lompakon niin ne mää sitte annan. Sillä aikaa kun tutkii niitä niin ehdin juosta karkuun.
Taitaisit saada kunnon löylytyksen, kun sama rosvo sattuisi uudelleen kohdallesi!
Jos se on liian rikki että käyttäisit sitä itse, niin oikea osoite on roskapussi.