Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein vieraille täytekakun jonka kerma korvattiin kasvirasvavaahdolla. Kukaan ei huomannut mitään.

Vierailija
30.11.2021 |

Rakenne ja ulkonäkö muistitti täysin kermavaahtoa.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, soijakerma menee täydestä ja tulee vieläpä todella kestävä vaahto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huomasi, mutteivät kehdanneet sanoa mitään.

Vierailija
4/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti huomasivat, mutta tapaatko sinä kylässä valittaa, jos kakku maistuu oudolle?

Vierailija
5/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syötän salaa lihatuotteita kasvissyöjävierailleni.

Vierailija
6/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, etteivät huomanneet? Jos syön itse kylässä jotain vähän epämiellyttävän makuista, kiitän silti aina ja kehun kysyttäessä enkä näytä ulos, etten tykkää. Pidän tätä ihan normaalina toimintana.

Vierailija
7/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan kymmenen vuotta korvannut. Ja jos jotain häiritsee, niin tekee itselleen paremmat kakut. Kukaan täysjärkinen ihminen ei kommentoi kyläpaikan tarjottavia kuin kehumalla.

Vierailija
8/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun vanhemmat sanovat jos ruuassa on joku uusi mauste tms. siksi uskon etteivät huomanneet mitään eroa soijakermavaahdossa. Kokeilkaa itse.

Vierailija
9/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että joku kiljaisisi kahvipöydässä, että mitä hiivattia tässä on päällysteenä?

Ehkä sitten sun tutut.

Vierailija
10/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama juttu, kun jotkut tulevat esim. hääjuhliin arkisesti pukeutuneina ja sitten luulevat, ettei kukaan mitään huomannut, kun eivät kommentoineet mitään.

Niinpä.

Vierailija
11/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kävi kuitenkin jääkaapilla ja näki ovessa vaahtotuhruisen spraypullon.

Vierailija
12/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvirasvavaahto ainesosat:

Vesi, kokonaan kovetettu kasviöljy (kookos- ja rapsi), maltodekstriini, sokeri, emulgointiaineet (E472e, E435), stabilointiaineet (E464, ksantaanikumi), happamuudensäätöaine (kaliumhydroksidi), suola, aromi, väri (karotenoidit).

Vispikerma ainesosat:

Kerma

Vierailija
13/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin töissä vegaanikaverille pekonisuolaa, jota itse ripottelin tofukuutioideni päälle. Hyvin näytti maistuvan.

Vierailija
14/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla ihan OK syöttää salaa ruokia/aineita esimerkiksi allergioiden takia…

Vierailija
15/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt paljon kakkuja, joihin olen laittanut päälle noita kasvisrasvavaahtoja. Kyllä sen eron huomaa. Voi olla, että niihin tottumaton ei tiedä, että se erilainen maku ja rakenne johtuu siitä, ettei kyseinen tuote ole ensinkään kermaa. Eihän ne feikkikermat ole edes saman värisiä kuin oikea.

Joskus on vaan pakko laittaa feikkiä, kun kakkua tulee syömään maitoallergikko. Ei se niin pahaa ole, etteikö sitä pystyisi normaali ihminen syömään.

Vierailija
16/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kävi kuitenkin jääkaapilla ja näki ovessa vaahtotuhruisen spraypullon.

Minä en ole ikinä laittanut kasvisrasvavaahtoa kakun päälle mistään spraypullosta. Aina olen itse sen vaahdon vatkannut ja maustanut.

Vierailija
17/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ei pysty, se tarttuu kitalakeen kiinni.

Vierailija
18/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjosin töissä vegaanikaverille pekonisuolaa, jota itse ripottelin tofukuutioideni päälle. Hyvin näytti maistuvan.

Miten tämä liittyy asiaan? Eihän sellaisia ihmisiä ole, jotka eivät kasvisruokaa söisi.

Vierailija
19/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä viitsi huomauttaa. Syöhän tuota vaikka ei mikään kovin erikoinen kakku olisikaan.

Vierailija
20/76 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, minulla menee vatsa kuralle noista, en huutele kahvipöydässä. Toisekseen kyllä sen huomaa mutta on kohteliasta pitää mölyt mahassa tästäkin.