Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei syrjäytynyt, miten sinulla menee?

Vierailija
16.09.2026 |

Kerro pois :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, lähden töihin.

Vierailija
2/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan mies ja Puppa👴🏻🥸🥩💜🙏🏻🧺💕🤩👍🏻🥣👻🎉🍬Sitten ystävykset paijailivat kissoja ja lähtivät mönkijällä risukkoon👴👍🌲🥁🍺🍄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti. Odottelen talvea että pääsen muutamaksi kuukaudeksi etelään. Vain menolippu ostettu. Äsken kävin kaupassa ja nyt odottelen että kosteusprosentti laskisi että pääsisi lenkille. Nyt aion lukea hetken kirjaa. Loppupäivä menee netflixiä katsellen.

Vierailija
4/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen saanut perintöä!🤗

Vierailija
5/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia. Koiran ulkoilutus seuraavaksi. 

Vierailija
6/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee. Maksoin just laskuja ja rahaa jäi ruokaan 50 euroa kuukaudeksi. Kela leikkas tuet 4 kuukauden ajalta koska peruin vakuutuksen ja sain siitä 300 euroa hyvitystä niin kela otti sen huomioon vaikka se ei ole tuloa.

Vierailija
7/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytetty on oikea termi, koska ei ole vapaaehtoista toimintaa

Vierailija
8/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähn sitä syrjässä kaikesta ollaan, välillä tähyilen kiikarille sinne valtavirran suuntaan mitä sekoilua siellä on taas meneillään. Alkaa valtavirta olla kyllä niin kaukana jo että ei enää tahdo kiikareillakaan nähdä sinne, niin kauas olette jo erkaantuneet järjen tieltä. Sekoilkaa keskenänne, minua ei kiinnosta.

Vierailija
9/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olen saanut perintöä!🤗

Vain suomalainen iloitsee siitä kun joku kuolee, rahan toivossa.

Vierailija
10/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menossa, iltavuoroon muuten ei mitään uutta auringon alla

Vierailija
11/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Syrjäydyin 2018 ihan omasta tahdosta. Otin lopputilin, möin asunnon Helsingin keskustan eteläpuolelta melkein merenrannasta, muutin Pirkanmaalle entiselle maatilalle. Täällä saa olla rauhassa, ei ole naapurit aivan iholla. Asunnon myynti ei olisi voinut sattua parempaan aikaan. Helsingin vetovoima oli tapissa, kuten hinnatkin ja samaan aikaan vanhat maatilat lähes arvottomia. Jos olisin tehnyt tuon saman tänä vuonna, olisin hävinnyt rahallisesti vähintään 200 tonnia.

Vierailija
12/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on oleskellessa, katselen kuinka maailma palaa ja kuinka te paremmat ihmiset vain pahennatte siitä seuraavaa romahdusta ja sen seuraamuksia itellenne ideologian nimissä, vähän kuin seurais maailman typerintä tv sarjaa.

Vierailija
13/13 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns.ystävät, jotka itseään täynnä ja aina vain jotain vailla multa, olen jättänyt elämästäni tarkoituksella, lähi-ihmisiä on muutama ja tyytyväinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi