Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ”kaikki” bi-naiset aina päätyy yhteen miehen kanssa?

Vierailija
30.11.2021 |

Miesten kanssa naimisiin/lapset?

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt sitä että lesbot runkkaa toisiaan dildolla, joka siis on miehen sukuelimen proteesi. Hmmm...

Vierailija
142/205 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt sitä että lesbot runkkaa toisiaan dildolla, joka siis on miehen sukuelimen proteesi. Hmmm...

No ei se nyt mikään proteesi ole. Taidat olla vähän yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei ota kahden naisen välistä suhdetta tosissaan.

Varmasti se vaikuttaa omakuvaan, niin menevät sitten miehen kanssa yhteen, se on sallitumpaa…

Vierailija
144/205 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan kukaan biseksuaali ajatelleeksi sitä, mitä hetero tai homo haluaa ja odottaa suhteelta? Monikohan kertoo suoraan mitä sortimenttia oikein on, heti suhteen alussa? Se olisi minusta enemmän kuin reilua. Silloin kumppani voisi heti päättää itsensä kanssa siitä, haluaako edetä pidemmälle. Eikä vasta sitten, kun on lapsia hankittu tai tehty yhdessä jotain muuta sitovaa, ja on alkanut poltella jälleen se toinen kiinnostuksen suunta. Ja vaikka noin ei kävisikään, niin silti kumppani voisi tutkia sen verran itseään että tietää haluaako elää sellaisessa suhteessa missä on tuollainen riski olemassa. Jos katsoo kaiken olevan still okay, niin sitten vaan antaa mennä. Mutta jos ei...

Eikö siinä vaiheessa kun suhdetta aloitellaan, ole jo sen verran kerrottu omasta elämästä ja historiasta, että luulisi olevan tiedossa, jos toisella on ollut aiemmin suhteita miehen tai kenenkään kanssa, ja myös seksuaalinen suuntautuminen? Tai sitten, jos kumppani on vastakkaista sukupuolta, niin ainakin itseäni ärsyttäisi, jos minua pidettäisiin heterona, kun en kerran sitä ole. Uskon, että vastakkaisen sukupuolen kanssa ollessa moni kertoo biseksuaalisuudesta ihans enkin vuoksi, että haluaa sillä karsia mahdolliset konservatiiviset tai homokammoiset ihmiset pois.

Eipä se tosielämässä näytä usein noin menevän. Vasta keski-iässä kerrotaan puolisolle missä mennään, joko vaaditaan lupaa sivusuhteeseen tai sitten vain yhtäkkiä muutetaan samaa sukupuolta olevan kanssa kimppaan. Siitä viis, montako jää entiseen kotiin itkemään perään. Taatusti ei tullut yllätyksenä pois muuttavalle, toisin kuin entiselle puolisolle.  Ja syynä tähän on se, että ex ei voinut tarjota sitä mitä lähtijä kaipasi. Ei vaikka kuinka olisi yrittänyt. Sen esti jo biologia. Nämä halut on todennäköisesti olleet olemassa jo suhteen alusta lähtien, joten tuokin episodi olisi ollut vältettävissä, jos henkilö olisi ollut avoin ensimmäiselle kumppanilleen ja myös itselleen. 

Vierailija
145/205 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntanormi sen määrittää.

Vierailija
146/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ärsyttää nää ”hihii, minä bisse tykkään miehen kansaa katsella naisia, sen jälkeen ihanaa käpertyä Markun kainaloon” -muijat.

Oikeassa elämässä ei varmaan edes uskaltaisi kysyä naista treffeille.

Mikä siinä niin ärsyttää? Ehkäpä se katselu ja fantasiointi riittää eikä edes haluttaisi mihinkään treffeille.

Vierailija
147/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Proteesi" :D

Se penetraatio tuntuu hyvältä riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, you know. Lukuisat heteromiehetkin nauttivat itse tai naisen käyttämästä dildosta.

Sä olet varmaan näitä, joiden mielestä naisen kanssa anaaliseksiä haluava mies on "piilohomo"...

Vierailija
148/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin lopulta että olen oikeasti hetero, enkä pidä edes miehistä. Tajusin etten ole bi siinä vaiheessa kun oman pilluni nuolettaminen oli tylsää ja niin oli myös toisen naisen pillun nuoleminen tylsää. Lisäksi naiset on helvetin vaikeita ja rasittavia. Miehet taas on perverssejä, potentiaalisia tappajaraiskaajia ja naisvihaajia tai marttyyreja. Kaikki tämän palstan ällöimmät miestyypit kohdattu oikeassa elämässä. Ette te vaan kelpaa ihmiset. Sillä selvä.

Luetun ymmärtäminen hakusessa?

Vierailija
149/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ärsyttää nää ”hihii, minä bisse tykkään miehen kansaa katsella naisia, sen jälkeen ihanaa käpertyä Markun kainaloon” -muijat.

Oikeassa elämässä ei varmaan edes uskaltaisi kysyä naista treffeille.

Mä en ainakaan uskalla. Miehet lähestyy, naiset ei, edes homobaarissa naiset harvoin lähestyy.T.bi

Olen hyvännäköinen ja komea heteromies. Joskus homomiehet tulevat iskemään minua baarissa. Kyllä miehet ovat aktiivisia ja aloitteellisia verrattuna naisiin. Homojen iskuyritykset on välillä hemmetin ärsyttäviä esim. uimahallissa. Olen ajatellut, että hyvännäköisillä naisilla on todella helppoa. Sen kuin vain menee illalla baariin ja valkkaa mieluisimman kumppaniksi. Ei tarvitse itse tehdä mitään.

Vierailija
150/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä yleensä aivan hervottoman kokoinen. Sellainen, joka on ehkä yhdellä tuhannesta.

Vierailija
151/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ”bi” naiset näyttää vasta myöhemmällä iällä haluavansa suhteen naisten kanssa, kun on ensin häät ja lapset tehty miehen kanssa.

Tai sitten nuorena naisten kanssa sutinaa, mutta sitte tosi parisuhde, häät ja lapset miehen kanssa.

Nää kestää tai ei ja sanovat juttuja kuten ”jos tää ei nyt Jaakon kanssa toimi, niin enää seurustele miesten kanssa, vaan naiset kelpaa”.

Sitten vietetään pari kuukautta villiä sinkkuelämää naisten kanssa kunnes löytyykin uusi Jaakko jonka kanssa mennään naimisiin asti ja pysytään taas pari vuosikymmentä yhdessä. Jep, nämä on nähty.

Hyvät biseksuaalit, "sateenkaariyhteisö" ei syrji teitä. On vain vaikea ottaa tosissaan niitä jotka kokevat olevansa homoseksuaalisuuden asiantuntijoita koska ovat ehkä joskus nuoruudessaan tai sinkkukautena puolivakavissaan tapailleet samaa sukupuolta mutta vähemmän yllättävästi jakavatkin arjen ja elämän kohokohdan vastakkaisen kanssa. Kun ei huuteluiden tai jopa väkivallan uhalla uskalla suukotella saati kävellä puolisonsa kanssa käsi kädessä sekä joutuu sukulaisille esittelemään tyttöystävänsä "kaverina" ja puhumaan työkavereille vain epämääräisesti "puolisosta" vuodesta toiseen, ei oikein riitä jaksamista kuunnella päällepuhumista. 

Heh, minä olen puhunut sekä nais- että mieskumppaneista käyttäen sanaa "kumppani", enkä ole työkavereille kertonut sen enempää naispuolisesta kuin miespuolisesta kumppanista tai muistakaan henk.koht. asioistani. Sekin sitten siis oli väärin... Tunnen kyllä myös lesboja, jotka eivät etenkään väkivallan uhatessa kävele käsi kädessä - pitäisikö siis kuitenkin tehdä niin? Jos tietää, että maisemissa on homovastaisia ja väkivaltaisia ihmisiä, niin pitäisikö periaatteen vuoksi ottaa turpiinsa? Kunhan mietin, itse asun Helsingissä ja koen, että täällä voi aika vapaasti olla mitä vain. Mutta kuinka moni oikeasti menisi vaikka Venäjälle testaamaan, mitä tapahtuu kun suutelee samaa sukupuolta olevaa julkisella paikalla? Onko huono sateenkaari-ihminen, jos ei uskalla tehdä niin? Pitäisikö?

No eikös tämä ole samantapainen juttu, kuin mennä yöllä, kännissä ja minihameessa pimeään puistoon. Totta kai sinne on oikeus mennä, mutta miksi ottaa tyhmä riski? 

Vierailija
152/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle lesbolle bi-naiset on ongelma ja pohjasakkaa. Tästä ei puhuta paljoa, mutta seksuaalivähemmistöt on aika syrjiviä omissa piireissään. Miehet ottaa asiat rennommin.

Oma kumppanini on bi-nainen enkä ihanampaa voisi toivoa. Olen siis nainen itsekin.

En kuitenkaan erityisesti arvosta niitä (aina bi-) naisia, jotka tulevat kourimaan naisten vessassa, että haluavat nyt kokeilla naista. Siitä vain, mutta minua ei saa ”kokeilla” ilman lupaa. Eivätkä ne ”haluan, että mieheni katselee” -tinderilmoitukset myöskään paranna asiaa.

Miksi emme kuule metoo huutoa näistä kourintatapauksista?

Vierailija
153/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostaa, mutta ei niiden kanssa osaisi pariutua pysyvästi. Kaipaan kuitenkin perinteistä miehistä olkapäätä ja sitä maskuliinisuutta.

Minkähän vuoksi tämä on saanut paljon alapeukkua? Mikä tässä mielipiteessä on väärin?

-eri

Vierailija
154/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytävät tarpeeksi tasokkaan miehen. Se on siinä. Aika monet tuntemani ja tietämäni ns. H/C-"lesbotkin" haluavat munaa aina välillä.

Tämäkin on varmasti osasyy. Varsinkin muodikas aseksuaalisuus voidaan kääntää suomeksi: "olen ilman jos en saa itseäni selvästi parempaa miestä".

Haista pee. Aseksuaalia ei kiinnosta p.enikset ja toosat p.karvan vertaa. Sillä ei ole mitään tekemistä u lien tasoluulojen kanssa. 

Sitä en kyllä ymmärrä miksi niin monet selittävät että täällä suomessa on niiiiin kauheaa vainoa jos sattuu olemaan vaikka l.esbo. phah, jos et asu missään peräkylillä ketään ei kiinnosta mikä olet seksuaalisesti. Jo ysäriltä lähtien kaikki on ollut vapaata..nämä taitavat olla jotain max parikymppisiä nuoria joista on kiva uhriutua huomion ja säälin toivossa. Aseksuaaleja jos keitä tässä maailmassa syrjitään. 

Vierailija
155/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kukaan täysjärkinen ei seurustele naisen kanssa jos pystyy valitsemaan. 

Bi-naisena pakko myömtää, että olen samaa mieltä. Naisilla on enemmän kaikenlaisia mielenterveysongelmia ja itsetunto-ongelmia, ovat monesti stressaavissa työpaikoissa hoitajina tai opettajina ja kotona jatkavat elämänsä suorittamista ja kitisevät ja nalkuttavat kun elämä ei ole kuten Instagramissa. Ihan suosiolla nykyisin seurustelen vain miesten kanssa.

Vierailija
156/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostaa, mutta ei niiden kanssa osaisi pariutua pysyvästi. Kaipaan kuitenkin perinteistä miehistä olkapäätä ja sitä maskuliinisuutta.

Minkähän vuoksi tämä on saanut paljon alapeukkua? Mikä tässä mielipiteessä on väärin?

-eri

seta-trollit asialla. valtaavat myös transkeskutelut silloin kun kansalaiset sanovat omia mielipiteitänsä. pakko katso luoda sitä superalistettua kuvaa kun näille herkkiksille ei mikään riitä. luulevat että jokainen vastaantulija tietää heti kuka on lesbo ja osoitellaan muka sormella:) 

Vierailija
157/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavat miehistä turvaa.

Mitä turvaa?

Oletko katsonut koskaan väkivaltatilastoja/lukenut uutisia?

Tämähän on kuin rokotusten kanssa. Vain pieni osa rokotuksista aiheuttaa komplikaatioita. Vain pieni osa ihmissuhteista johtaa lääkäriin. Valitettavasti ihmissuhteet ovat turvattomampia kuin rokotukset.

Niin, siis vielä tiivistyksenä. Ei kannata niputtaa kaikkia miehiä yhdeksi porukaksi tällaisessa tapauksessa.

Kyllä niputan.

Koskaan ei voi tietää kuka mies on se joka vie terveyden tai hengen.

Niin kauan kunnes asialle tehdään jotain, miehet pistävät toiset miehet vastuuseen ja ruotuun, niputan miehet juuri niin kuin haluan.

Niputat ihmiset sukupuolen perusteella. Onko näin myös homomiesten kohdalla? Entä bi-miehet? Transmiehet tai transpojat?

Syrjintä on tuomittavaa, paitsi jos se kohdistuu miehiin?

Vierailija
158/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turvaa?

Tämähän on kuin rokotusten kanssa. Vain pieni osa rokotuksista aiheuttaa komplikaatioita. Vain pieni osa ihmissuhteista johtaa lääkäriin. Valitettavasti ihmissuhteet ovat turvattomampia kuin rokotukset.

Niin, siis vielä tiivistyksenä. Ei kannata niputtaa kaikkia miehiä yhdeksi porukaksi tällaisessa tapauksessa.

Kyllä niputan.

Niin kauan kunnes asialle tehdään jotain, miehet pistävät toiset miehet vastuuseen ja ruotuun, niputan miehet juuri niin kuin haluan.

Niputat ihmiset sukupuolen perusteella. Onko näin myös homomiesten kohdalla? Entä bi-miehet? Transmiehet tai transpojat?

Nykyajan tasa-arvoa on se, että miehet ovat alinta kastia ja muut sitten tasa-arvoisia siinä yläpuolella.

Vierailija
159/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran tunnen avoimesti bi ihmisiä, toki piilo bi ihmisiä varmaan suurin osa. Ainakin selittävät että rakastavat sitä toista joka siis eri sukupuolta. Näissä tietämissäni tapauksissa naiset köyhiä ja heillä rikkaat miehet eli elintavat ihan erit kun asuvat rikkaan miehen kanssa ennemmin kuin köyhän naisen. Kaikkia näitä naisia yhdistää köyhyys/huonopalkkaisuus.

Vierailija
160/205 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turvaa?

Kyllä niputan.

Nykyajan tasa-arvoa on se, että miehet ovat alinta kastia ja muut sitten tasa-arvoisia siinä yläpuolella.

Ja heti ilmestyi alapeukuttaja miehiä alistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan