Mitä syötte? Minä syön pähkinöitä, maitotuotteita, kalaa, minimaalisen vähän lihaa, riisiä ja joskus salaattia
Siinä oikeastaan se. Lisäksi muutaman sipsin silloin tällöin, suklaapalan silloin tällöin, muutaman lakun silloin tällöin. Juomana vesi.
Entä te?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lihaa ja hiilareita. Etupäässä lihaa. Juon paljon maitoa ja kahvia.
Syötkö hedelmiä? Minä syön noin kolme hedelmää vuodessa! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö hedelmiä? Minä syön noin kolme hedelmää vuodessa! ap
Kyllä, aika paljon niitäkin.
Koiria ja kissoja lepakkokeiton kera, sekä kalansilmiä uppopaistettuna kissanpissassa, sekä kissanpaskaleipää koiranmällillä voideltuna. Aijai, nyt tuli nälkä :)
Olen muuten kasvissyöjä, mutta syön joskus kalaa. Teen paljon erilaisia kasvisruokia (mm. intialaisia, korealaisia, italialaisia jne.) Maitotuotteita käytän aika vähän, mutta muutama juustoviipale kuluu kuitenkin päivittäin ja joskus syön maustamatonta jogurttia. Teen aika usein hedelmistä, marjoista ja kasviksista smoothieita. Aamupalaksi teen arkiaamuisin tuorepuuroa, viikonloppuisin syön vähän monipuolisemman aamiaisen.
Syön melkein kaikkea. Tuntuu, että kaikessa liikaa syötynä on terveydelle vaarallisia aineita, ulkomaisissa kasviksissakin usein torjunta-aineiden jäämiä, Itämeren kaloissa myrkkyä, kaikessa prosessoidussa ruuassa liikaa suolaa ja säilöntäaineita, punainen liha muuten vaan pahisten pahis, itämaisissa maustekastikkeissa liikaa suolaa, sokeria ja lisäaineita, ruis aiheuttaa vatsavaivoja, vehnä on pahasta, rasvaiset maitotuotteet aiheuttavat sydän- ja verisuonitauteja ja lihottavat, transrasvat ja palmuöljy ja kookosrasva ovat voitakin epäterveellisempiä, hedelmäjogurteissa ja mm. banaaneissa on pieniä määriä syöpää aiheuttavaa etyylidioksidia jne.
Eli kun syö vähän kaikkea ei saa liikaa yhtä tiettyä epäterveellistä ainesta.
Puuroja ja salaatteja, niihin saa tungettua vaihtelevasti vaikka mitä. Vältän höttöhiilareita ja punaista lihaa.
Juureksia kypsänä, erilaisia kaaleja, perunaa. Lihaa, kalaa, kanaa, voita, juustoa, rasvaista jugurttia.
Marjoja, hieman hedelmiä. Riisiä eri muodoissa.
Yksinkertaiset ja edulliset ruoat, joilla nälkä lähtee hyvin. Syön 3 kertaa päivässä.
Teen ruoat itse, kaikki valmisruoka on pahaa.