kuinka moni juo aamukahvin joka aamu?
Kommentit (24)
Minä ja mun ihan pakko saada kahvia joka ikinen aamu.Kahvin nautin maito tai kerma tilkan kanssa.Joten jompaa kumpaa on pakko myös löytyä.
Joka aamu, olkoon se sitten klo 7.00 tai 16.45.
Usein, en kuitenkaan ihan joka aamu. :) olen tosin paljon pirteämpi kun juon.
Laitan tilkan makusiirappia, tavallista kahvia ja maitoa. :)
Olen juonut kahvin joka aamu 2-luokkalaisesta asti eli 13v maitokahvi joskus laitan sokeria.
Aeropressillä tai Hariollalla suodattelen. Mustana tietenkin. kahvini on niin laadukasta, ettei sen aromeita pilata maidolla.
En tarvitse kofeiinia, mutta hyvä kahvi on helvetin hyvää.
Arkisin kuppi mustaa ennen seitsemää kotona, kaksi lisää ennen kymmentä töissä.
Viikonloppuisin kolme kuppia mustaa kotona noin kolmen tunnin heräämisvaiheen aikana, mikrosta vauhtia jos jäähtyy.
Todellakin juon. Joka aamu. Juhlamokkaa mokkamasterilla ja luomukevytmaidolla. Muulloin en kahvia keittelekään. Kahvilassa perus lattea.
Kahvi kuuluu jokaiseen aamuun. Juon sen täysmaidolla ja kylkeen otan aina pari palaa tummaa suklaata.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:21"]
Arkisin kuppi mustaa ennen seitsemää kotona, kaksi lisää ennen kymmentä töissä.
Viikonloppuisin kolme kuppia mustaa kotona noin kolmen tunnin heräämisvaiheen aikana, mikrosta vauhtia jos jäähtyy.
[/quote]
Unohtui, tämä on vakimyrkkyni kotona: http://www.douwe-egberts.co.uk/products/instants1/instants/pure-indulgence/
Töissä sitä ruskehtavaa nestettä jota automaatti tarjoilee.
:)
Joka aamu juon tavallisen kahvin maidolla. Lataan illalla keittimen valmiiksi ja ennen kuin alan tekemään aamutoimia vauvan kanssa napsautan keittimen päälle. Päivästä ei silloin ainakaan tule hyvä jos en saa kahvia.
Juon tavallisen suodatinkahvini maidolla. Joka aamu juon, joko kotona tai töissä riippuen, moneltako menen töihin. Viikonloppuaamuihin kahvi kuuluu myös. Ulkomailla tekee joskus tiukkaa, kun kahvi on siellä niin pahaa, etten tahdo pystyä sitä juomaan.
Keitän pienellä mokkapannulla reilun desin kahvia. Nautin kattilassa kuumennetun kasvimaidon kanssa, yleensä kaura- tai riisimaito.
Jos menen aikaisin aamulla töihin, juon vasta työpaikalla. Vapaapäivinä ja jos menen vaikka vasta yhdeksään, juon Mocconaa maidolla.
Entä jos kahvi ei maistu, millä korvata? Millä saisin itseni hereille aamuisin?
Kuolisin jos en joisi. En uskalla olla juomatta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:59"]Entä jos kahvi ei maistu, millä korvata? Millä saisin itseni hereille aamuisin?
[/quote]
Niin kylmää vettä kun hanasta tulee, sillä pese kasvosi.
Juon kahvia joka aamu, tosin en heti ensimmäiseksi vaan aloitan päiväni tuopillisella vettä. Kahvin juon vasta noin tunti heräämisen jälkeen, joko kotona, töissä tai työmatkalla termarista. Suodatinkahvin juon soijamaidon kera, hyvälaatuisempi menee mustana. Sokerikahvin makua en siedä.
Aika moni.