Kumpi mammoista ihanampi, Robin vai Isac Elliot
Kommentit (87)
Isac on ihanampi. Pojalla on jumalainen ääni, olen kuullut hänen laulavan yksin ilman säestystä. Ja kyyneleet vain valuivat - upea ääninen poika.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:06"]
Isac on ihanampi. Pojalla on jumalainen ääni, olen kuullut hänen laulavan yksin ilman säestystä. Ja kyyneleet vain valuivat - upea ääninen poika.
[/quote]
Isachan lauloi ennen muusikonuraa Cantores Minoresissa. Sinne ei todellakaan mitään "sinnepäin" laulavia huolita että kyllä sen täytyy oikeasti osata laulaa hyvin!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:43"]
Mistä te tiedätte Isacin autotunet? Tiedä vaikka Robinilla olisi yhtä paljon tai enemmän.
[/quote]
Mullon korvat
Robin. Ihana, energinen ja laulaa livenä toisin kuin..khöm. Hieno show oli toki isacilla myös tänää, mutta siitä lähinnä taustavoimia kiittäminen.
Herkkuja kummatkin <3
t. gay-mies
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:08"]Isaacia panisin straponilla. Robinilta saisin varmaan kunnon kyydit ;) [/quote] Ja yläpeukkuja. Jos olisi että aikuinen mies haluaa panna 14v tyttöä straponilla ja että 16vuotiaalta tytöltä saisi varmaan kunnon kyydit, olisi mammat suu vaahdossa ilmoittamassa asiattomaksi ja haukkumassa pedofiiliksi. Alapeukkuja olisi lähes sata. Mutta kun av-mammat haluaa panna poikia niin se on vaan hauska vitsi ja ok. Tajuutteko edes miten pihalla olette?
[/quote]
Niin täällä on edelleen se pari idioottia. Näille saa kyllä suunnata raivonsa, mutta voisi silti kunnioittaa näitä järkevästi kirjoittelijoita eikä saada asiaa kuulostamaan siltä, että tämä idiootti murto-osa kattaa kaikki suomen av-mammat.
Olen 44-v heteromies. Robin on selvästi komeampi ja näköjään myös musiikillisesti lahjakas. Kaverin jazz-tyyppisiä vetoja ihastelin jossain ohjelmassa ja Loirinuotiolla veti aivan saatanan komeasti Lapin kesän. Toivottavasti breikkaa ulkomailla. Niin, mitä jos minäkin sanoisin että haluisin että joku Tuuli panisi minua sträppärillä, mikä olisi peukutusten suunta?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:06"]Robinia pitää ehdottomasti alkaa työstää myös kansainväliseksi tähdeksi. Ei mene oikein nyt tämä, jos Isacin "karismalla" ja playbacklauleskelulla saa mahdollisuuden ulkomaan uraan, mutta Robinin taidoilla ei (Vasta luin Isacin suunnitelmista muuttaa Amerikkaan sun muuta). Kun Robinille saataisiin huippuhyvät biisit ja suhteet rullaamaan oikeeseen suuntaan niin vain taivas olisi rajana.[/quote
Onhan Robin sanonutkin jo, että suunnitelmissa on myös kansainvälisille markkinoille pyrkiminen ja kovasti pohtivat miten tämä toteuttaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:19"]Kumpikin on ihan GAY
[/quote]
Millä perusteella?
Voi hemmetti mua inhottaa ajatus että idoliaan googlaavat lapset eksyvät lukemaan näitä keskusteluja. Hävetkää mammat, tuollaistako esimerkkiä haluatte näyttää lapsille.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:28"]Voi hemmetti mua inhottaa ajatus että idoliaan googlaavat lapset eksyvät lukemaan näitä keskusteluja. Hävetkää mammat, tuollaistako esimerkkiä haluatte näyttää lapsille.
[/quote]
No ajattele jos noiden lasten vanhemmat, tädit, sedät ym. löytää tän ketjun ja lukee näitä sairaita juttuja omista lapsistaan. Henkilökohtaisesti saisin aikamoiset raivarit.
Tää nyt ei varsinaisesti liity asiaan, mutta oon ihan varma, että vielä puolen toista vuoden päästäkin osa mammoista saa sätkyt, jos joku vaan erehtyy sanomaan jotain seksuaalissävytteistä 18-vuotiaasta lapsesta nimeltä Robin. Niin nuorena kun on aloittanut niin osa ei meinaa muistaa, että ne ei oo silti lapsia ikuisesti :D
Ja ei, tällä ei todellakaan ollut tarkoitus puolustaa noita ketjun törkyjä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:06"]Robinia pitää ehdottomasti alkaa työstää myös kansainväliseksi tähdeksi. Ei mene oikein nyt tämä, jos Isacin "karismalla" ja playbacklauleskelulla saa mahdollisuuden ulkomaan uraan, mutta Robinin taidoilla ei (Vasta luin Isacin suunnitelmista muuttaa Amerikkaan sun muuta). Kun Robinille saataisiin huippuhyvät biisit ja suhteet rullaamaan oikeeseen suuntaan niin vain taivas olisi rajana.
[/quote]
Ei kukaan estä, robin nyt laulaa suomeksi joten ei se kansainvälisyyttä silloin tuo. Enkuks pitäs
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:28"]Voi hemmetti mua inhottaa ajatus että idoliaan googlaavat lapset eksyvät lukemaan näitä keskusteluja. Hävetkää mammat, tuollaistako esimerkkiä haluatte näyttää lapsille.
[/quote]
No ajattele jos noiden lasten vanhemmat, tädit, sedät ym. löytää tän ketjun ja lukee näitä sairaita juttuja omista lapsistaan. Henkilökohtaisesti saisin aikamoiset raivarit.
[/quote]
No julkkiksena täytyy kritiikkiä kestää, kaikkia ei voi miellyttää
Uhh, Robin vois olla kiva pikku rattopoika. Ja ei meillä ikäeroa ole kuin 7 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:28"]Voi hemmetti mua inhottaa ajatus että idoliaan googlaavat lapset eksyvät lukemaan näitä keskusteluja. Hävetkää mammat, tuollaistako esimerkkiä haluatte näyttää lapsille. [/quote] No ajattele jos noiden lasten vanhemmat, tädit, sedät ym. löytää tän ketjun ja lukee näitä sairaita juttuja omista lapsistaan. Henkilökohtaisesti saisin aikamoiset raivarit.
[/quote]Mitäs alkavat julkkiksiksi.Kaikista julkkiksista on vastaavia juttuja.
Ei noista kumpikaan ole mamma.