Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko lähteä edelleen yksin illalla lenkille?

Vierailija
01.02.2015 |

kun se tyttö katosi kesken lenkin?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen keski-ikäinen ja keski-ikäisen tädin näköinen. Kuitenkin eilen kun tulin illalla kaupungilta leffasta, bussissa pipopäinen vähän juovuksissa oleva musta nuorimies alkoi jutella kanssani. Kysyi ensin kelloa , sitten mistä olen tulossa. Koitin vastailla lyhyesti ja ystävällisesti. Lopulta miehen jutut alkoivat ahdistamaan, ja sanoin etten halua keskutella. Siirryin ihan toisella puolen puolityhjää bussia. Mutta sitten kun jäin pois, huomasin, että tyyppi jäi samalla pysäkillä ja lähti seuraamaan. 

Pelästyin ihan kamalasti , en ole ihan pieni nainen , mutta tämä kaveri oli paljon nuorempi ja varmasti voimakkaampi. Lähdin juoksemaan ja sain jätätettyä miestä. Onneksi vastaan tuli sitten koiraa ulkoiluttava pariskunta ja sain livahdettua oman taloni rappukäytävään ilman että mies näki minne menin. En saanut unta moneen tuntiin, kun oli niin pelästynyt olo. En voinut kotona puhua asiasta , koska mies oli jo nukkumassa ja lapset katsoivat leffaa. Katsoin sitten tyttöjen kanssa sellaisen hömppäkomedian loppuun ja menin sitten sänkyyn lukemaan. 

Jotenkin häväisty olo, että tuollainen tilanne saa minut, 46-vuotiaan 3 teinitytön äidin ihan paniikkiin. Miten jollain voi olla oikeus käyttäytyä noin ?

Vierailija
2/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, en ole koskaan uskaltanut. Käyn lenkillä mieluiten päiväsaikana, aamulla tai iltapäivällä. Iltaisin en yksin enää lähde vähääkään hiljaisemmille nurkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myydä sulle juoksumaton halvalla.

Vierailija
4/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:02"]Minäkin olen keski-ikäinen ja keski-ikäisen tädin näköinen. Kuitenkin eilen kun tulin illalla kaupungilta leffasta, bussissa pipopäinen vähän juovuksissa oleva musta nuorimies alkoi jutella kanssani. Kysyi ensin kelloa , sitten mistä olen tulossa. Koitin vastailla lyhyesti ja ystävällisesti. Lopulta miehen jutut alkoivat ahdistamaan, ja sanoin etten halua keskutella. Siirryin ihan toisella puolen puolityhjää bussia. Mutta sitten kun jäin pois, huomasin, että tyyppi jäi samalla pysäkillä ja lähti seuraamaan. 

Pelästyin ihan kamalasti , en ole ihan pieni nainen , mutta tämä kaveri oli paljon nuorempi ja varmasti voimakkaampi. Lähdin juoksemaan ja sain jätätettyä miestä. Onneksi vastaan tuli sitten koiraa ulkoiluttava pariskunta ja sain livahdettua oman taloni rappukäytävään ilman että mies näki minne menin. En saanut unta moneen tuntiin, kun oli niin pelästynyt olo. En voinut kotona puhua asiasta , koska mies oli jo nukkumassa ja lapset katsoivat leffaa. Katsoin sitten tyttöjen kanssa sellaisen hömppäkomedian loppuun ja menin sitten sänkyyn lukemaan. 

Jotenkin häväisty olo, että tuollainen tilanne saa minut, 46-vuotiaan 3 teinitytön äidin ihan paniikkiin. Miten jollain voi olla oikeus käyttäytyä noin ?
[/quote]
Ehkä sen miehen pysäkki oli sama kuin sinulla ja asuinpaikkakin samassa suunnassa? Vai lähtikö se juoksemaan sinun perääsi? Entä jos tyyppi olisi ollut valkoihoinen, keski-ikäinen mies, olisitko pelästynyt samalla tavalla? Tai edes ajatellut, että tyyppi vainosi sinua...?

Vierailija
5/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:02"]Minäkin olen keski-ikäinen ja keski-ikäisen tädin näköinen. Kuitenkin eilen kun tulin illalla kaupungilta leffasta, bussissa pipopäinen vähän juovuksissa oleva musta nuorimies alkoi jutella kanssani. Kysyi ensin kelloa , sitten mistä olen tulossa. Koitin vastailla lyhyesti ja ystävällisesti. Lopulta miehen jutut alkoivat ahdistamaan, ja sanoin etten halua keskutella. Siirryin ihan toisella puolen puolityhjää bussia. Mutta sitten kun jäin pois, huomasin, että tyyppi jäi samalla pysäkillä ja lähti seuraamaan.  Pelästyin ihan kamalasti , en ole ihan pieni nainen , mutta tämä kaveri oli paljon nuorempi ja varmasti voimakkaampi. Lähdin juoksemaan ja sain jätätettyä miestä. Onneksi vastaan tuli sitten koiraa ulkoiluttava pariskunta ja sain livahdettua oman taloni rappukäytävään ilman että mies näki minne menin. En saanut unta moneen tuntiin, kun oli niin pelästynyt olo. En voinut kotona puhua asiasta , koska mies oli jo nukkumassa ja lapset katsoivat leffaa. Katsoin sitten tyttöjen kanssa sellaisen hömppäkomedian loppuun ja menin sitten sänkyyn lukemaan.  Jotenkin häväisty olo, että tuollainen tilanne saa minut, 46-vuotiaan 3 teinitytön äidin ihan paniikkiin. Miten jollain voi olla oikeus käyttäytyä noin ? [/quote] Ehkä sen miehen pysäkki oli sama kuin sinulla ja asuinpaikkakin samassa suunnassa? Vai lähtikö se juoksemaan sinun perääsi? Entä jos tyyppi olisi ollut valkoihoinen, keski-ikäinen mies, olisitko pelästynyt samalla tavalla? Tai edes ajatellut, että tyyppi vainosi sinua...?

[/quote]

inhottavaa, että sun pitää kyseenalaistaa toisen pelästyminen

Vierailija
6/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:02"]Minäkin olen keski-ikäinen ja keski-ikäisen tädin näköinen. Kuitenkin eilen kun tulin illalla kaupungilta leffasta, bussissa pipopäinen vähän juovuksissa oleva musta nuorimies alkoi jutella kanssani. Kysyi ensin kelloa , sitten mistä olen tulossa. Koitin vastailla lyhyesti ja ystävällisesti. Lopulta miehen jutut alkoivat ahdistamaan, ja sanoin etten halua keskutella. Siirryin ihan toisella puolen puolityhjää bussia. Mutta sitten kun jäin pois, huomasin, että tyyppi jäi samalla pysäkillä ja lähti seuraamaan.  Pelästyin ihan kamalasti , en ole ihan pieni nainen , mutta tämä kaveri oli paljon nuorempi ja varmasti voimakkaampi. Lähdin juoksemaan ja sain jätätettyä miestä. Onneksi vastaan tuli sitten koiraa ulkoiluttava pariskunta ja sain livahdettua oman taloni rappukäytävään ilman että mies näki minne menin. En saanut unta moneen tuntiin, kun oli niin pelästynyt olo. En voinut kotona puhua asiasta , koska mies oli jo nukkumassa ja lapset katsoivat leffaa. Katsoin sitten tyttöjen kanssa sellaisen hömppäkomedian loppuun ja menin sitten sänkyyn lukemaan.  Jotenkin häväisty olo, että tuollainen tilanne saa minut, 46-vuotiaan 3 teinitytön äidin ihan paniikkiin. Miten jollain voi olla oikeus käyttäytyä noin ? [/quote] Ehkä sen miehen pysäkki oli sama kuin sinulla ja asuinpaikkakin samassa suunnassa? Vai lähtikö se juoksemaan sinun perääsi? Entä jos tyyppi olisi ollut valkoihoinen, keski-ikäinen mies, olisitko pelästynyt samalla tavalla? Tai edes ajatellut, että tyyppi vainosi sinua...?

[/quote]

inhottavaa, että sun pitää kyseenalaistaa toisen pelästyminen
[/quote]
En halua kyseenalaistaa, vaan herättää miettimään, oliko kuitenkaan kyse mistään oikeasta vaaratilanteesta vai oliko se oman mielikuvituksen ja viimeaikaisten tapahtumien värittämää pelkoa. Jos tilanne todella oli uhkaava, niin pahoittelen, todella. Itselleni vain on monesti käynyt vastaavia juttuja, mutta koskaan kuitenkaan ei ole tapahtunut mitään muuta kuin kauhun tunteita mielikuvituksessani.

Vierailija
7/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 22 jatkaa. Kyllä , olisin pelästynyt yhtä paljon jos suomalainen keski-ikäinen mies olisi lähtenyt seuraamaan minua. Jäin pois tienpätkällä, jossa ei ollut näkyvillä yhtään ihmistä ja muita ei jäänyt pois. Kun homasin, että mies oli jäänyt samalla pysäkillä pois ( minä jäin keskiovesta, hän takaovesta) näin kun hän katseli ympärilleen sen näköisenä, ettei oikein tiennyt missä on. Kun lähdin kävelemään , hän lähti samaan suuntaan. Siinä on heti tien ylitys ja juoksin tien yli, vilkaisin taakseni kun olin tien toisella puolen ja näin, että mies juoksee perässäni. 

Bussissa mies kosketti minua olkapäästä ja kertoi että ole kaunis , ennenkuin vaihdoin paikkaa. Minusta tuntuu, että hän käsitti jotenkin täysin väärin sen, että ylipäätään vastasin hänen kysymyksiinsä. Edellenkin uskon, että pelästyin ihan syystä. Hirvittää ajatella että tuollaista sattuisi tyttärilleni , jotka eivät ehkä tajua lähteä heti karkuun. Onneksi harrastan lenkkeilyä ja olen aika hyvässä kunnossa .

Vierailija
8/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on lenkille lähteä kun on koira. Tyttäreni käyvät nykyään aina kahdestaan. Ei ole kiva pelätä. Aina olen bussipysäkille vastaan mennyt sen koiran kanssa, onneksi se on iso ja musta eikä tykkää vieraista. 

Eilisessä Aamulehdessä oli juttua neljästä eri raiskauksesta. Olen huolissani.

Vierailija
9/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:25"]Nro 22 jatkaa. Kyllä , olisin pelästynyt yhtä paljon jos suomalainen keski-ikäinen mies olisi lähtenyt seuraamaan minua. Jäin pois tienpätkällä, jossa ei ollut näkyvillä yhtään ihmistä ja muita ei jäänyt pois. Kun homasin, että mies oli jäänyt samalla pysäkillä pois ( minä jäin keskiovesta, hän takaovesta) näin kun hän katseli ympärilleen sen näköisenä, ettei oikein tiennyt missä on. Kun lähdin kävelemään , hän lähti samaan suuntaan. Siinä on heti tien ylitys ja juoksin tien yli, vilkaisin taakseni kun olin tien toisella puolen ja näin, että mies juoksee perässäni. 

Bussissa mies kosketti minua olkapäästä ja kertoi että ole kaunis , ennenkuin vaihdoin paikkaa. Minusta tuntuu, että hän käsitti jotenkin täysin väärin sen, että ylipäätään vastasin hänen kysymyksiinsä. Edellenkin uskon, että pelästyin ihan syystä. Hirvittää ajatella että tuollaista sattuisi tyttärilleni , jotka eivät ehkä tajua lähteä heti karkuun. Onneksi harrastan lenkkeilyä ja olen aika hyvässä kunnossa .
[/quote]
Kuulostaapa kammottavalta!
T. 27

Vierailija
10/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Asun Kouvolassa.

Vierailija
11/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:39"]

Mä olen niin ruma, että ei muhun kukaan koske. Täytyisi maksaa, että joku kävisi käsiksi. Eli uskallan.

[/quote]:-D Mä olen taas niin pahasuinen keski-ikäinen akka, että ei minua kukaan halua riesakseen ja saan kävellä ihan rauhassa vaikka alasti T. 5

[/quote]Sama täällä, ei hätää.
[/quote]

Raiskaajat haluaa alistaa ja nöyryyttää. Ei ne silleen ulkonäköä kato.
[/quote]
Sitä olen aina kiettinyt että mitä sitten tapahtuu jos nainen onkin suostuvainen?eli raiskaaja käy kiinni ja nainen rupeaakin esittämään innostunutta,eikä alistu. Rupeaa puhumaan että nonni kerrankin sitä saa ja anna mennä kunnolla sitten jne..

Vierailija
12/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo joka kertoi eileisestä kokemuksesta jossa mies lähti bussipysäkiltä seuraamaan,

missäköhän tuo tapahtui ?

Tytäreni tuli eilen illalla hyvin pelästyneenä kotiin. Hän oli ollut kuntosalilla ja kotiintullessa pipopäinen mies oli huudellut hänelle " odota " ja lähtenyt perään. Tyttö oli lähtenyt juoksemaan ja mies perässä. Juostessa soitti kotiin ja pyysi hätääntyneenä meitä vastaan alaovelle. Veljensä meni sitten äkkiä alaovelle ja tyttö tuli ihan hysteerisenä kotiin. Velikin näki , miten joku mies, jolla oli sellainen korvaläpällinen pipo, juoksi tytön perässä.

Siis tämä tapahtui länsi-Helsingissä n. klo 23 eilen . Olikohan sama mies ?

Vierailija
13/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, pakkokin se on kun koira pitää ulkoiluttaa. Se on pieni 10-kiloinen koira joten ei siitä turvaa olisi jos joku hyökkäisi, mutta enpä ole mitään koskaan pelännyt lenkeillä. Helsingin Viikissä asun.

Vierailija
14/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myöntää mutta pimeällä lenkkeilen mieluummin ihmisten ilmoilla eli puistossa jossa paljon muitakin lenkkeilijöitä.

Vierailija
15/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lähteä mutta jos menen niin lenkkeilen sellaisia teitä pitkin mitkä on valaistu ja autoja kulkee tiellä. Pelkään tosin silti koko lenkin ajan...

Vierailija
16/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lenkkeile iltaisin yksin. En uskalla. Asun Turussa.

Vierailija
17/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 33 , kuulostaa samalta mieheltä. Pipo lo sellainen , jossa on karvavuori ja korvaläpät.

Tapahtui Pitskussa.

Vierailija
18/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:51"]Nro 33 , kuulostaa samalta mieheltä. Pipo lo sellainen , jossa on karvavuori ja korvaläpät.

Tapahtui Pitskussa.
[/quote]
Ilmoittakaa poliisille!

Vierailija
19/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan. tuskin ketään pervoa kiinnostaa keski-ikäinen rillipäinen "hirvi" :D ( minulla ovat pitkät & laihat jalat, siitä  sain teininä tuon lempinimen). jos olisin nuori söpö blondi, voisin pelätäkin

Vierailija
20/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Usein seurana on iso vahtikoira, muttei aina.
Siitä huolimatta että olen vuosia sitten joutunut ryöstöyrityksen kohteeksi. Sen jälkeen tosin olen tarkkaillut ympäristöä tietyissä tilanteissa tarkemmin, ja esim mies (ja koira) tuli pitkään tapahtuman jälkeen metroasemalle vastaan kun tulin myöhään töistä.
Enää ei tätä tarvetta ja tosiaan kuljen yksin ulkona iltaisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi