Onko naisten kanssa nykyään pakko harrastaa anaaliseksiä?
Kommentit (96)
Ettekö te saatanan sikapaska-miehet voi mitenkään ymmärtää, ettei naisen tarvitse harrastaa kanssanne anaaliseksiä vai onko älyssäkin vikaa elukat? Pankaa heterotkin toisianne perseeseen, jos nainen ei anna tehdä sitä!
huh mikä muisto anaaliisexiin liittyy.. ex-ukko laittoi kovakouraisesti sisään ja kirkaisin, sitten se äkkiä repäs sen pois kun pelästy mun huutoo, mutta laukes ihan saman tien ja kakkakikkareita lensi sperman mukana selkään. NEVER AGAIN!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:47"]No tykkäätkö itse vai oletko vain umpimielinen jos et tykkää?
[/quote]Tykkään panna vaimoa peppuun. Minun peppuuni kukaan ei ole ikinä pyrkinyt koska en ole himo ja vaimolla ei ole pelistä kuten naisilla yleensä on tilanne. Saisiko vaimo orgasmin jos panisi minua strap-onilla. Tuskin. Ei ole koskaan ehdottanut.
Siis en ole homo ja vaimolla ei penistä millä lykkiä. Terv. Edellinen
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:47"]No tykkäätkö itse vai oletko vain umpimielinen jos et tykkää?
[/quote]Tykkään panna vaimoa peppuun. Minun peppuuni kukaan ei ole ikinä pyrkinyt koska en ole himo ja vaimolla ei ole pelistä kuten naisilla yleensä on tilanne. Saisiko vaimo orgasmin jos panisi minua strap-onilla. Tuskin. Ei ole koskaan ehdottanut.
[/quote]
Minä voisin hyvinkin saada siitä orkun. Jokainen tietty tyylillään, mutta jos oletat vaimosi nauttivan anaaliseksistä, miten voit ajatella ettet itse nauttisi? Oletko kokeillut? Sitä samaa estottomuutta ja avoimuutta toivoisin miehiltä, mitä miehet toivovat naisilta. Itse haluaisin ihan hulluna panna miestä.
N31
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:41"] Itse haluaisin ihan hulluna panna miestä.
N31
[/quote]mutta saisit vain henkistä mielihyvää. Kun mies panee, se on kummallekin myös fyysinen kokemus erogeenisille kehon osille.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:41"] Itse haluaisin ihan hulluna panna miestä.
N31
[/quote]mutta saisit vain henkistä mielihyvää. Kun mies panee, se on kummallekin myös fyysinen kokemus erogeenisille kehon osille.
[/quote]
Kyllä siitä ihan fyysistä mielihyvää tulee. Kiihottuminen tapahtuu aivoissa ja aivot kontrolloivat niitä erogeenisia alueita ja aktiivisuutta. Miten muuten selität sen, että mies voi saada orgasmin ilman, että penikseen edes kosketaan? Tai naisen orgasmi rintojen hyväilystä. Kyllä sekin orgasmi laukaisee emättimen lihakset supistumaan. Kuka saa mielihyvää mistäkin, se ei ole sidoksissa tiettyyn erogeeniseen alueeseen. Itse olen lauennut korvien hyväilystä. Ja vastaavasti, jos aivot eivät ole kiihottuneet, penis ei tuota mielihyvää emättimessä.
N31
Kyllä me mieheni kanssa harrastamme anaaliseksiä noin kerran viikossa. Minäkin tykkään, häntä eivät pierut ja muut normaalit peräsuolen asiat haittaa, itseasiassa kiihottuu vaan jos pieren tai jos tuntee munallansa kakan :D muutenkin kakkaamme samalla kun toinen vaikka pesee hampaita, ja hän katsookin usein mitä tuotosta minulta on tullut. Ei halua kuitenkaan missään tapauksessa kakkaleikkeijä, mutta pieruistani tykkää ja kakan tuntemisesta pippelillä. Ja hän joskus ihmetteli ääneen miksi jotkut miehet tykkää että naisen anaali vaalennetaan. On se ihanaa kun hän tykkää anaaliseksistä ihan näin luonnollisesti :) ja ottaa aina minut erittäin hyvin huomioon, esim jos joskus tulee kivun tuntemus.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:38"]
Ja vastaavasti, jos aivot eivät ole kiihottuneet, penis ei tuota mielihyvää emättimessä. N31
[/quote] Juurihan totesit, että "Jos yksi asento ei ole tuntunut minun lortossa, ollaan vaihdettu asentoa. Jos mikään ei ole tuntunut tarpeeksi (minulla siis, miehet eivät ole valittaneet tuntumasta), on sitten puuhattu jotain muuta kivaa"
Asennon vaihto siis vaikuttaa aivojen kiihottumiseen? Olet aika ristiriitainen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:10"]
Olisihan se suotavaa.
[/quote]
Tarkoitat varmaan "suoltavaa".
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:41"] Itse haluaisin ihan hulluna panna miestä. N31 [/quote]mutta saisit vain henkistä mielihyvää. Kun mies panee, se on kummallekin myös fyysinen kokemus erogeenisille kehon osille. [/quote] Kyllä siitä ihan fyysistä mielihyvää tulee. Kiihottuminen tapahtuu aivoissa ja aivot kontrolloivat niitä erogeenisia alueita ja aktiivisuutta. Miten muuten selität sen, että mies voi saada orgasmin ilman, että penikseen edes kosketaan? Tai naisen orgasmi rintojen hyväilystä. Kyllä sekin orgasmi laukaisee emättimen lihakset supistumaan. Kuka saa mielihyvää mistäkin, se ei ole sidoksissa tiettyyn erogeeniseen alueeseen. Itse olen lauennut korvien hyväilystä. Ja vastaavasti, jos aivot eivät ole kiihottuneet, penis ei tuota mielihyvää emättimessä. N31
[/quote]
No jos edustat yhtä prosenttia tai alle koko naisväestöstä, enpä alkaisi huutelemaan mitään erogeenisista alueista ja aivojen merlityksestä seksissä. Miksi vaivautua käsittelemään klitorista tai painaa penistä emättimeen jos muutenkin on kivaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:38"]
Ja vastaavasti, jos aivot eivät ole kiihottuneet, penis ei tuota mielihyvää emättimessä. N31
[/quote] Juurihan totesit, että "Jos yksi asento ei ole tuntunut minun lortossa, ollaan vaihdettu asentoa. Jos mikään ei ole tuntunut tarpeeksi (minulla siis, miehet eivät ole valittaneet tuntumasta), on sitten puuhattu jotain muuta kivaa"
Asennon vaihto siis vaikuttaa aivojen kiihottumiseen? Olet aika ristiriitainen tapaus.
[/quote]
Silloin, kun on jo valmiiksi kiihottunut, voi haluta tietynlaista kosketusta. Verraten, että yhdyt haluttomaan naiseen tai minä kiihottuneena nain miestä pebaan. Kumman luulet saavan enemmän fyysistä mielihyvää?
N31
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:33"]Verraten, että yhdyt haluttomaan naiseen tai minä kiihottuneena nain miestä pebaan. Kumman luulet saavan enemmän fyysistä mielihyvää? N31
[/quote]
Riippuu siitä, miten hyvä feikkaaja nainen on :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:33"]
Silloin, kun on jo valmiiksi kiihottunut, voi haluta tietynlaista kosketusta. Verraten, että yhdyt haluttomaan naiseen tai minä kiihottuneena nain miestä pebaan. Kumman luulet saavan enemmän fyysistä mielihyvää? N31
[/quote]
Tuohan on vähän sama kuin että jalkaa kutiaa. Eihän sitä jalkaa kutia aivoissa vaan jotain tapahtuu. Joten älä viitsi saivarrella. Kyllä hyvä yhdyntä tekee hyvä terskaan ja pimppiin. Aivosähköt on siinä sivuseikka.
Voit saada orgasmin, mutta se ei tapahdu tuntoaistisi avulla. Älä väitä strap-onilla lykkimistä fyysiseksi nautinnoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:33"]
Silloin, kun on jo valmiiksi kiihottunut, voi haluta tietynlaista kosketusta. Verraten, että yhdyt haluttomaan naiseen tai minä kiihottuneena nain miestä pebaan. Kumman luulet saavan enemmän fyysistä mielihyvää? N31
[/quote]
Tuohan on vähän sama kuin että jalkaa kutiaa. Eihän sitä jalkaa kutia aivoissa vaan jotain tapahtuu. Joten älä viitsi saivarrella. Kyllä hyvä yhdyntä tekee hyvä terskaan ja pimppiin. Aivosähköt on siinä sivuseikka.
Voit saada orgasmin, mutta se ei tapahdu tuntoaistisi avulla. Älä väitä strap-onilla lykkimistä fyysiseksi nautinnoksi.
[/quote]
Tuopa riippuu aika vahvasti siitä, millainen strap-on kysymyksessä eli mihin kohdaan dildon kantaosa painaa. Vixen Nexus tai Feeldoe käyttöön niin strap-onilla lykkiminen on naiselle varsin fyysinen nautinto.
http://www.tantusinc.com/collections/feeldoes
http://www.lovehoney.com/sex-toys/strap-ons/double-strap-ons/
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 03:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 03:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:36"]
Näin. Ei seksissä pääasia ole tuottaa nautintoa toiselle, vaan nauttia itse.
[/quote]
Tuosta olen vahvasti eri mieltä ja ajattelen, että oman nautinnon pitäminen ykkösasiana johtaa helposti suhteen päättymiseen. Harva diggaa itsekästä kumppania.
[/quote]
Jaa. Mutta miten se toisen nautinto vois olla omaasi tärkeämpää?
[/quote]
Et ole koskaan kokenut sitä kun sinä saat annettua rakastamallesi ihmiselle räjähtävän orgasmin? Satunnaista seksikumppania et rakasta...
[/quote]
Eli siitä hyvästä voisit aina siis sanon AINA jäädä itse sen saamatta? Sitä ajan takaa, että jos näin on niin silloin sulle tosiaan on toisen nautinto omaasi tärkeämpi.
[/quote]
Koska jos sulle ei ole pääasia nauttia itse, niin tuossahan ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Jos nainen on siis yhdyntäkyvytön, eikä halua ottaa suihin tai vetää sulta käteen (ei ilkeyttään, vaan estojen tms. takia).