Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Emma-gaalasta sai sen kuvan, toinen juontaja on naimisissa miehen kanssa ja Anni vain kasvattaa miestä.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuuntelim ennen mutta kyllästyin juttuihin. Kuuntelin ennen Annin ä-lomaa, sijaisen aikana vaihdoin pois ja vähän aikaa jaksoin kun jengi tuli takaisin mutta ei vaan enää iskenyt.
Yle <3
Ap

Se oli se joku Petra Annin sijaisena? Samanlainen tyhjän nauraja. Eikös nää jutut oo tapahtunut jo aikoja sitten? Tai sitten mie oonvanhoissa ajoissa...

Vierailija
Poikansa isästä eronnut jo vuosia sitten, Aamulypsyn kuuntelijana tietäisit tämänkin ;-)

Mä oon kuunnellut aamulypsyä ja pari vuotta, mut musta Anni ei oo koskaan puhunut miehestään tai sinkkuudesta. Pojastaan vaan puhuu. Mietin usein et viekö se sen lapsen illalla jo hoitoon vai aamulla taksimatkalla vai tuleeko hoitaja kotiin? Vaikea työaika yksinhuoltajalle.

Vierailija
Anni
ja Niko kivelä olivat loistopari

??[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:14"]Anni ja Niko kivelä olivat loistopari juontajina

Onko nää nykyään pariskunta??

Vierailija
Vierailija
Anni ja Niko kivelä olivat loistopari ??[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:14"]Anni ja Niko kivelä olivat loistopari juontajina
Onko nää nykyään pariskunta??

Ainakin molemmat oli juhannuksena Kuusamossa ja nyt männä viikolla Provinsissa samassa kohtaa yleisöä katsomassa Stam1naa ;) Tai sit ovat vain pelkkiä kavereita. Mut hyvä pari olisivat!!

Vierailija
Vierailija
Poikansa isästä eronnut jo vuosia sitten, Aamulypsyn kuuntelijana tietäisit tämänkin ;-)

Mä oon kuunnellut aamulypsyä ja pari vuotta, mut musta Anni ei oo koskaan puhunut miehestään tai sinkkuudesta. Pojastaan vaan puhuu. Mietin usein et viekö se sen lapsen illalla jo hoitoon vai aamulla taksimatkalla vai tuleeko hoitaja kotiin? Vaikea työaika yksinhuoltajalle.

Totta! En ollut ajatellutkaan tuota. Aika harvoin kuuntelen mutta en ole kuullut Annin ikinä kommentoivan lapsen hoitokuvioita mitenkään. Ehkä isovanhemmat? tulee aikaisin ja vie lapsen hoitoon?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat