Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti/puhelu-utelu

Vierailija
01.02.2015 |

Kyselettekö puolisoltanne kun hän saa viestin/puhelun että keneltä se tuli ja mitä siinä oli? Miksi se kiinnostaa niin paljon? Eikö voi vain olettaa että jos toinen ei kerro mitään se ei ollut mitään tärkeää? Ärsyttää kun vaimoke on koko ajan utelemassa keneltä tulee viestiä ja mitä siellä sanotaan. Ihan ku ei sais mitään yksityisyyttä pitää tässä suhteessa. Lukee varmaan kaikki kans jos satun käymään vessassa tms.,.,

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele, ei kiinnosta yhtään miehelle tulleet viestit tai puhelut. Mies kyllä yrittää kysellä minulle tulleista viesteistä ja jos menen kauemmaksi juttelemaan puhelimessa niin saan puhelun jälkeen kuulla märinää, että mitä salaamista minulla on kun en voi muiden lähellä puhua. Jos taas puhun vaikka siinä keittiössä puhelimessa niin mies kuuntelee ja kommentoi puhelua sen aikana ja sen jälkeen. Ukko on ollut aina mustasukkainen, mutta en jaksa enää kuin pyöritellä silmiäni hänen skitsoamiselleen.

Vierailija
2/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt niin iso vaiva sanoa että jaa, jore soitti kuulumisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun pitää joka viestin kohdalla selittää että mitä siellä nyt oli prkl

Vierailija
4/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että mitä minä oon vastannut

Vierailija
5/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En utele miehen puheluista, eikä mieskään minun.

Vierailija
6/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa muuten kiinnosta, mutta jos puhelun jälkeen mies näyttää että olisi valmis tappamaan jonkun niin tulee kysäistyä että äitisikö soitti. Yleensä mies sen jälkeen räyhää taas mitä älynväläyksiä äitinsä on sanonut ja sitten päästään takaisin normaaliin arkeen. Jos en kysy niin mies jää hautomaan niitä vähän turhan pitkäksi aikaa =/

Itse ärsyynnyn helposti jos joku kyselee koko ajan kaikesta tuollaisesta, kun puhelu on päättynyt olen jo ajatuksissa siirtynyt seuraavaan aiheeseen ja ärsyttää jos pitää jauhaa jotain menneisyyden juttuja millä ei ole mitään virkaa. Kerron ihan kysymättäkin että Mirkku ja Kisu kysyivät lähdenkö huomenna katsomaan Kisun serkun taidenäyttelyä heidän kanssaan tms.

Vierailija
7/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn siksi, koska mies ei ilmoita minulle ikinä ajoissa, jos joku on tulossa käymään tai jos hän on itse menossa jonnekin. Minua ei sinänsä kiinnosta, että kuka laittoi viestin, vaan se, että tapahtuuko kohta jotain.

Vierailija
8/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk.

Vierailija
9/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti saatan kysyä kukas nyt kaipailee jos viestiä tulee, jos miehen puhelin soi, sanoo hän ääneen soittajan nimen ja vasta sitten vastaa, en tiedä miksi
:D ja lähinnä kyselen ihan mielenkiinnosta - en mustasukkaisuudesta. Ja olen tehnyt niin aina, jäänyt päälle ;)

Vierailija
10/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jutellaan muutenkin kaikesta koko ajan, joten olisi tosi outoa olla kysymättä että kukas siellä viestitteli. Tai yleensä toinen jo kertoo kysymättäkin että Timppa siellä kyselee huomisesta menosta tai että äiti tarvii kyytiä asemalle.

Vierailija
11/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sen verran avointa tämä parisuhde, että yleensä toinen on vieressä ja näkee mitä viestiä luen / mitä vastaan ja toisinpäin. Ei ole koskaan tullut kyllä tarvetta kysellä tai sen kummemmin selitellä, yleensä viestit ja keskustelut on tyyliin siskon kanssa tms....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi