Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan Kelan takaisinperintää maksaa osissa niin,

Vierailija
27.02.2015 |

että maksaisin nyt puolet ja huhtikuun alussa puolet? Eräpäivä on vasta huhtikuun lopulla ettei maksu yli menisi, mutta meneekö niiden kirjanpito jotenkin sekaisin, jos maksan nyt jo osan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maksaa osissa vaikka 50e/kk. Mulla ne vetää 700e takaisinperintää 60e/kk asumistuesta. Laitoin kelan nettisivujen kautta kyselyä ja tänään tuli päätös.

Vierailija
2/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kannattaa varmaan laittaa netin kautta viesti että maksat kahdessa osassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:47"]

Voi maksaa osissa vaikka 50e/kk. Mulla ne vetää 700e takaisinperintää 60e/kk asumistuesta. Laitoin kelan nettisivujen kautta kyselyä ja tänään tuli päätös.

[/quote]Ei en tarkoittanut tuolla tavalla, vaihtoehto tosiaan tossa laskussa oli että ottaisivat jatkossa 1/3 asumistuesta, mut en halua niin koska en saa sitä asumistukea kuin satasen ja mulla on ollut se yli saatu pitkään jo jemmassa just tätä takaisinmaksua varten.

Ei vaan tarvis sitä tavallaan käyttää jos maksaisin kahden kuukauden aikana puolitettuna takaisin, ei tuntuisi missään silloin.

Vierailija
4/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:48"]

Mutta siis kannattaa varmaan laittaa netin kautta viesti että maksat kahdessa osassa.

[/quote]Juu en ajatellut sinne soittaa ainakaan, kauheat jonot olleet aina kun tätä asumistukiasiaa tosiaan olen jo selvitellyt varmaan puolen vuoden ajan. Takaisinmaksu johtui siis pätkätöistä ja that's fine.

Vierailija
5/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis maksaa reilu 1000 e kelalle takaisin. Sain sovittua, että maksan 30e ekuukaudessa ja elokuussa katotaan uudestaan mikä tilanne.

Vierailija
6/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kelalle käy myös ajattelemaasi pienemmät maksuerät ja pidemmät maksuajat, joten kyllä on ihme jos tuollainen ei kävisi. Soita takaisinperintää hoitavaan palvelunumeroon (löytyy ainakin takaisinperintäilmoituksesta) niin asia on kunnossa.

Vierailija
7/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eräpäivään mennessä on summa maksettu samalla viitteellä, ei varmaankaan ole ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme