Olen huomannut, että kiltteys ei ole "in" parisuhdemarkkinoilla :(
Minut on siis kasvatettu aika tiukalla kurilla, olen kohtelias ja huomaavainen sekä aidosti välittävä ihminen. Huolehdin todella paljon että kaikilla on asiat mahdollisimman hyvin ja mukavasti. Sanalla sanoen olen siis: Kiltti. Olen ulkonäöltänikin sellaisen ystävällisen pehmeän näköinen (en kuitenkaan ns. hissukka), eli päällä nätit tyttömäiset vaatteet, meikittömät kasvot yms.
Ihan seurustelun alkuvaiheessa tämä tuntuu olevan miesten mielestä ihan mahtava ominaisuus. Kaikki jaksavat hehkuttaa miten minunlaisiani naisia on todella harvassa ja olen ulkonäöltänikin silmää miellyttävä tapaus. Minulle voi puhua suruista ja murheista, olen aina valmis huomioimaan toisen tunteet. Pettää en voisi koskaan. Minua myös jotenkin "inhottaa" naiset, jotka pomottavat ja puhuvat miehilleen rumasti. Minusta rakastamalleen ihmiselle tulisi puhua kauniisti.
MUTTA, loppujen lopuksi nämä kaikki kuitenkin kyllästyvät ja alkavat haaveilemaan ns. tuhmista ja vähän vaarallisen näköisistä (siis sellainen vähän ilkeän näköinen lookki) naisista, jotka suhtautuvat kaikkiin kylmästi ja aliarvostavasti. Sitten tapailun/seurustelun loppuessa käsipuolesta löytyy juuri sellainen "bad girl" :( Ja en tapaile mitään renttuja, ihan tavallisista nuorista miehistä kyse. Suurin osa on vielä nörttimiehiä.
Huoh... Pitääköhän minunkin sitten alkaa kovemmaksi ihmiseksi, ei tunnu olevan tämä kiltteys kovinkaan pitkälle arvostettua.
Ja olen tosiaan 21-vuotias ja mainitsemani miehet ovat ikäluokkaa 20-27.
Kommentit (45)
Sama keskustelu miehen näkökulmasta aloitettuna:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4399371/ketju/nuorten_naisten_himo_pahoihin_poikiin/sivu/1
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:35"]
Minä olen tuhma tyttö ja vien hissukoiden miehet ihan 100-0 ;)
[/quote]
Mullekin ?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:22"]Pitää olla vähän sellainen vaikeasti tavoiteltava. Jos mies haluaa tavata, niin ei saa innokkaasti vastata että joo ehdottomasti, vaan pitää olla vähän silleen "no katotaas onko mulla aikaa..... Ehkä mulle sopii..."
Ja juuri tuo ilkeily on sexyä. Pitää osata sivaltaa kuin myrkkykäärme, että mies voi ihailla että onpas siinä tulinen nainen.
[/quote]
Älä vaan usko tätä! Huonoin idea koskaan. Jos olet kiinnostunut, näytä se. Muuten mies ottaa sen joka näyttää.
Ei se jos käyttää vaikka vahvanväristä huulipunaa ja korkkareita, tarkoita ettei ole kiltti ihminen, tai toisinpäin. Pinta on pintaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:59"]
Olen ulkonäöltänikin sellaisen ystävällisen pehmeän näköinen (en kuitenkaan ns. hissukka), eli päällä nätit tyttömäiset vaatteet, meikittömät kasvot yms. [---] Minua myös jotenkin "inhottaa" naiset, jotka pomottavat ja puhuvat miehilleen rumasti. Minusta rakastamalleen ihmiselle tulisi puhua kauniisti.
MUTTA, loppujen lopuksi nämä kaikki kuitenkin kyllästyvät ja alkavat haaveilemaan ns. tuhmista ja vähän vaarallisen näköisistä (siis sellainen vähän ilkeän näköinen lookki) naisista, jotka suhtautuvat kaikkiin kylmästi ja aliarvostavasti.[/quote]
Meikäläisen, yli 30v miehen, ihanne sopisi johonkin tähän väliin. Jos nainen ei yhtään meikkaa tai muuta sellaista (ei harrasta mitään urheilua vaikka) niin se on miinusta mulle sillä musta kiltti ihminenkin, mies tai nainen, voi hyvin vähän panostaa itseensä ja toivonkin varmaan sitä kumppanissa. Mutta mullekaan eivät yhtään toimi ilkeät, änkyröivät, liian himokkaat tms. naiset. Ovat hankalia luonteina kokemuksen mukaan eivätkä herätä halujani. Kiltteys on seksikkäämpää, tavallaan. Mutta ehkä liian kiltteys ei enää ole.