Olen huomannut, että kiltteys ei ole "in" parisuhdemarkkinoilla :(
Minut on siis kasvatettu aika tiukalla kurilla, olen kohtelias ja huomaavainen sekä aidosti välittävä ihminen. Huolehdin todella paljon että kaikilla on asiat mahdollisimman hyvin ja mukavasti. Sanalla sanoen olen siis: Kiltti. Olen ulkonäöltänikin sellaisen ystävällisen pehmeän näköinen (en kuitenkaan ns. hissukka), eli päällä nätit tyttömäiset vaatteet, meikittömät kasvot yms.
Ihan seurustelun alkuvaiheessa tämä tuntuu olevan miesten mielestä ihan mahtava ominaisuus. Kaikki jaksavat hehkuttaa miten minunlaisiani naisia on todella harvassa ja olen ulkonäöltänikin silmää miellyttävä tapaus. Minulle voi puhua suruista ja murheista, olen aina valmis huomioimaan toisen tunteet. Pettää en voisi koskaan. Minua myös jotenkin "inhottaa" naiset, jotka pomottavat ja puhuvat miehilleen rumasti. Minusta rakastamalleen ihmiselle tulisi puhua kauniisti.
MUTTA, loppujen lopuksi nämä kaikki kuitenkin kyllästyvät ja alkavat haaveilemaan ns. tuhmista ja vähän vaarallisen näköisistä (siis sellainen vähän ilkeän näköinen lookki) naisista, jotka suhtautuvat kaikkiin kylmästi ja aliarvostavasti. Sitten tapailun/seurustelun loppuessa käsipuolesta löytyy juuri sellainen "bad girl" :( Ja en tapaile mitään renttuja, ihan tavallisista nuorista miehistä kyse. Suurin osa on vielä nörttimiehiä.
Huoh... Pitääköhän minunkin sitten alkaa kovemmaksi ihmiseksi, ei tunnu olevan tämä kiltteys kovinkaan pitkälle arvostettua.
Ja olen tosiaan 21-vuotias ja mainitsemani miehet ovat ikäluokkaa 20-27.
Kommentit (45)
Ei sinun pidä muuttua ja yrittää väkisin olla jotain muuta mitä olet. Löydät kyllä sopivan, mukavan miehen joka pitää sinua juuri sellaisena kuin olet jos jaksat vain jatkaa etsintää.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:01"]
Älä yritä. Kilteillä miehillä on paljon rajumpi pois sulkeminen kuin ns 'kilteillä' naisilla.
[/quote]
Kokemuksestani voin sanoa, etteivät miehet edes huomaa kilttejä naisia = heitä ei ole heidän mielestään olemassakaan. Sitten ulistaan kun tämä itseriittoiset naiset pettävät ja kusettavat, uliuli, naiset huoria.
AP oot vielä todella nuori. Tuon ikäiset miehet on vielä ihan teinejä.
Onhan se in, koska olet suhteeseenkin päässyt monta kertaa. Vaihtelun vuoksi vain halutaan söpön tytöntyllerön jälkeen paha tyttö. Sen jälkeen kuka tietää mitä.
Oisko kummiskin ulkonäössä jotain vikaa? Kuulostaa oudolta ettei oikeasti kuuma ja kiltti nainen muka kelpaisi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:01"]
Älä yritä. Kilteillä miehillä on paljon rajumpi pois sulkeminen kuin ns 'kilteillä' naisilla.
[/quote]
Kokemuksestani voin sanoa, etteivät miehet edes huomaa kilttejä naisia = heitä ei ole heidän mielestään olemassakaan. Sitten ulistaan kun tämä itseriittoiset naiset pettävät ja kusettavat, uliuli, naiset huoria.
AP oot vielä todella nuori. Tuon ikäiset miehet on vielä ihan teinejä.
[/quote]
Kiltit naiset huomataan, jos näyttää söpöltä ja nätiltä. Jos ei niin huono käsi.
Ei tuon ikäiset miehet halua vakiintua. Ne kyllästyy nopeasti ja sitten vaihdetaan ääripäästä toiseen.
Kova ihminenhän sä oletkin. Ei aidosti kiltti ihminen arvostele muita noin. Ei siihen ole mitään tarvetta.
Tuon ikäiset miehet eivät ole vielä miehiä, vaan lapsia.
t.mies
Ap on väärässä. Kiltit naiset JA miehet ovst avostetuja pitköaikaisten pariduhteiden markkinoilla.
mutta moni itseön ilttinä pitävä ei ole kiltti, vaan vainpassiivisagressivinen ja vastuunkantokyvytön. Ne on nitä tyyppeä, jotka ei ikinä tee päätöksiä, joille kaupassa käy mikö tahansa ruoka, yhteisenä menokohteena ne sanoo että "mennään ihan mihin sä haluat". Mutta kaken tämän takana ne kuvittelevat, että sinun itää arvata, mitä he olisivr hanneet ja loukkaantuvat kun et pystykään telepatiaan. he eivät ole oikeasti kilttejä, eikä heitä kukaan jaksa kauaa katsella.
Ehkä se on joku muu piirre kun kiltteys? Vaikutat aikamoiselta miesten miellyttäjältä, ehkä se ei vaan toimi.
Näihin aloituksiin ei voi sanoa mitään, koska itseään kiltiksi kuvailevat ihmiset voivat tarkoittaa mitä tahansa. Joku on aidosti mukava ja toiset huomioonottava ihminen, toinen puolestaan täysi ovimatto, jolla ei ole koskaan mielipidettä mistään.
Et ole vain tavannut oikeaa kumppania, jonka kanssa synkkaisi. Se on ainoa ongelmasi, eikä mikään vaikeasti määriteltävä "kiltteys". Muista vaan, että kusipäisyys houkuttelee ainoastaan muita kusipäitä.
Toi on kyllä munkin kokemuksella totta.
Olen itse välillä todella ilkeä, ylimielinen jne. ja olin nuorena gootti, eli goottimeikit ja aina mustat vaatteet.
Miehiä sai ihan oikeasti potkia suunnilleen pois, niitä oli niin paljon ja ne kävi ihan kuumana mun ilkeilylle, suunnilleen muna pystyssä jo siitä, kun vähän kiusasi.
En ymmärrä minäkään.
Ja en ole itse kiinnostunut ilkeistä ihmisistä yhtään.
Kiltti ihminen kelpaa varmasti parisuhteeseen, sen sijaan epävarma, mielistelevä, katkera, väritön jne. on varmaan jo vaikeempaa.
Täydellisesti kysymys seksistä! Villiltä saa villiä seksiä, kiltiltä kilttiä.
No nimenomaan ne nuoret nörtinoloiset miehet ei ole kovin todennäköisiä pysyviä kumppaneita kenellekään, varsinkaan kiltinoloisille nuorille naisille. Etsi hieman vanhempi mies, pahis tai kiltti, ei siis (välttämättä) mitään ikivanhaa ukkoa vaan sellaista +-30v. joka on siinä kääntöpisteessa että ehkä olisi aika kasvaa teinipojasta aikuiseksi mieheksi ja ainakin pahin itsekeskeisyys on jo karissut. Helpommin sanottu kuin tehty joo, mutta helpottaa kun et ota hommaa vakavasti ennenkuin tunnet paremmin.
Tuo on ihan silkkaa hölynpölyä. Minä en ainakaan ole koskaan jaksanut tatuoituja, lävistettyä, kovaa tyttöä esittäviä naisia. Pidä linjasi vaan.
ukot on sekasin, ei ne tiiä mitä ne haluaa. ei kannata tuhlata aikaa miettimällä toisen tarpeita, mieti mitä ite haluat.
Jaa, olen huomannut itse, että kilttinä oli todella helppo saada poikakavereita. Ja kyllä ne pysyivät poikakavereinani.
Nyt olen vanha ja naimisissa. En tiedä, olisiko enää kiltteilystä hyötyä.