Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että kiltteys ei ole "in" parisuhdemarkkinoilla :(

Vierailija
27.02.2015 |

Minut on siis kasvatettu aika tiukalla kurilla, olen kohtelias ja huomaavainen sekä aidosti välittävä ihminen. Huolehdin todella paljon että kaikilla on asiat mahdollisimman hyvin ja mukavasti. Sanalla sanoen olen siis: Kiltti. Olen ulkonäöltänikin sellaisen ystävällisen pehmeän näköinen (en kuitenkaan ns. hissukka), eli päällä nätit tyttömäiset vaatteet, meikittömät kasvot yms.

Ihan seurustelun alkuvaiheessa tämä tuntuu olevan miesten mielestä ihan mahtava ominaisuus. Kaikki jaksavat hehkuttaa miten minunlaisiani naisia on todella harvassa ja olen ulkonäöltänikin silmää miellyttävä tapaus. Minulle voi puhua suruista ja murheista, olen aina valmis huomioimaan toisen tunteet. Pettää en voisi koskaan. Minua myös jotenkin "inhottaa" naiset, jotka pomottavat ja puhuvat miehilleen rumasti. Minusta rakastamalleen ihmiselle tulisi puhua kauniisti.

MUTTA, loppujen lopuksi nämä kaikki kuitenkin kyllästyvät ja alkavat haaveilemaan ns. tuhmista ja vähän vaarallisen näköisistä (siis sellainen vähän ilkeän näköinen lookki) naisista, jotka suhtautuvat kaikkiin kylmästi ja aliarvostavasti. Sitten tapailun/seurustelun loppuessa käsipuolesta löytyy juuri sellainen "bad girl" :( Ja en tapaile mitään renttuja, ihan tavallisista nuorista miehistä kyse. Suurin osa on vielä nörttimiehiä.

Huoh... Pitääköhän minunkin sitten alkaa kovemmaksi ihmiseksi, ei tunnu olevan tämä kiltteys kovinkaan pitkälle arvostettua.

Ja olen tosiaan 21-vuotias ja mainitsemani miehet ovat ikäluokkaa 20-27.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vähän sellainen vaikeasti tavoiteltava. Jos mies haluaa tavata, niin ei saa innokkaasti vastata että joo ehdottomasti, vaan pitää olla vähän silleen "no katotaas onko mulla aikaa..... Ehkä mulle sopii..."

Ja juuri tuo ilkeily on sexyä. Pitää osata sivaltaa kuin myrkkykäärme, että mies voi ihailla että onpas siinä tulinen nainen.

Vierailija
22/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:15"]

Tuo on ihan silkkaa hölynpölyä. Minä en ainakaan ole koskaan jaksanut tatuoituja, lävistettyä, kovaa tyttöä esittäviä naisia. Pidä linjasi vaan.

[/quote]

On eri asia olla "rekkalesbo" kuin bad bitch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään ystävyysmarkkinoilla nähtävästi...

Vierailija
24/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi sänkypuoli? Villikissa vai lahna? Rohkea ja nipo?

Vierailija
25/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö liikaa miellyttää toista? Onko sulla omia mielipiteitä ja suunnitelmia vai myötäiletkö aina muita? Aika harva haluaa treffailla perässä vedettävää ovimattoa.

Kiltteyden ei minusta pitäisikään olla mikään valttikortti vaan ihan oletuksena ihmisten luulisi kohtelevan muita hyvin. 

Vierailija
26/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuhma tyttö ja vien hissukoiden miehet ihan 100-0 ;)

Vierailija
27/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:07"]

Ap on väärässä. Kiltit naiset JA miehet ovst avostetuja pitköaikaisten pariduhteiden markkinoilla.

mutta moni itseön ilttinä pitävä ei ole kiltti, vaan vainpassiivisagressivinen ja vastuunkantokyvytön. Ne on nitä tyyppeä, jotka ei ikinä tee päätöksiä, joille kaupassa käy mikö tahansa ruoka, yhteisenä menokohteena ne sanoo että "mennään ihan mihin sä haluat". Mutta kaken tämän takana ne kuvittelevat, että sinun itää arvata, mitä he olisivr hanneet ja loukkaantuvat kun et pystykään telepatiaan. he eivät ole oikeasti kilttejä, eikä heitä kukaan jaksa kauaa katsella.

[/quote]

Kyllä otti koville yläpeukuttaa kun on noin paljon kirjoitusvirheitä :D Mutta itse asia on niin totta. On tullut tapailtua just tuollaisia "kilttejä ja kunnollisia" miehiä, jotka ensin mielistelevät ja myötäilevät joka asiassa mutta myöhemmin vittuilevat katkerana kun olisi pitänyt tehdä jotenkin toisin.

Vierailija
28/45 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:35"]

Minä olen tuhma tyttö ja vien hissukoiden miehet ihan 100-0 ;)

[/quote]

Ikä ja paikkakunta? Annatko pillua ?

Vierailija
29/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todennäköisesti treffaillut muita kuin oikeita nörttipoikia, eivät ne saa iskettyä tuhmia tyttöjä.

Vierailija
30/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:22"]Pitää olla vähän sellainen vaikeasti tavoiteltava. Jos mies haluaa tavata, niin ei saa innokkaasti vastata että joo ehdottomasti, vaan pitää olla vähän silleen "no katotaas onko mulla aikaa..... Ehkä mulle sopii..."

Ja juuri tuo ilkeily on sexyä. Pitää osata sivaltaa kuin myrkkykäärme, että mies voi ihailla että onpas siinä tulinen nainen.
[/quote]
Suhtautumisen lähestymisiin pitää olla linjassa muun käytöksen kanssa, muuten ei toimi. Jos oletusarvoisesti viileä heittää tuollaista, niin se menee sen tyylin piikkiin. Jos taas muuten kiltti heittäytyy tylyksi, niin todennäköisesti päätellä on, että tuota ei oikeasti kiinnosta yhtään ja on parempi antaa olla.

Vierailija
31/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen perusluonteeltani aika kiltti, ja olen saanut huomata, että miehet kyllästävät helposti kilttiin ja helppoon naiseen. Toisaalta monta kertaa on käynyt niin, että mies on sitten jälkeenpäin ottanut yhteyttä ja tilittänyt sitä, kuinka on vasta myöhemmin huomannut, mitä menetti :P Noissa tapauksissa juna oli kyllä jo mennyt eikä minua itseäni enää kiinnostanut.

Vierailija
32/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt kiltteydestä vai nössöydestä? Ihan eri asioita. Kiltteys on sitä että kohtelee muita samanarvoisesti, eikä tee "paskatemppuja". Ei kuitenkaan anna kävellä ylitseen. Moni nössö puhuu kiltteydestä vaikka on täysin ylikäveltävä, roikkuva reppana.

Toisekseen oletko varma että eron/erojen perimmäinen syy on kiltteys? Voihan olla että tutustuttuaan sinuun kunnolla, ovat tajunneet että et vain ole sellainen ihminen josta ovat kiinnostuneita. Esim. erilaiset kiinnostuksenaiheet. Sinä tykkäät leipoa ja olla kotona, toinen taas käy salilla ja kuuntelee musiikkia paljon. Kaikki nuo on oikein hyviä harrastuksia mutta moni tahtoo puolisoltaan tai seurustelukumppaniltaan muutakin yhteistä kuin jääkaapin ja sängyn. Ja tämähän ei tietenkään tarkoita että yhdessä kuljetaan joka paikkaan 24/7 samanlaisiin tuulipukuihin sonnustautuneina.

Vierailija
33/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea kovaksi, toi sun tyyli on kaunista ja oikeaa :) Kyllä sitä arvostavia miehiä varmasti on, jos katselisit yli 30v sinkkumiehiä niin sieltä löytyy. Olet sikäli oikeassa, että meikäläinen parisuhdemarkkina on aika kovapintaisten pelaajien käsissä :(

Vierailija
34/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä pääset naimisiin, mutta sinua petetään jonkun kunnon nartun kanssa. 

Vierailija
35/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut kiltti ja sellainen ihminen, joka pyrkii tekemään ympäristön olon miellyttäväksi. Olen iloisesta ja sosiaalisesta luonteesta huolimatta tasainen eli en saa mitään kohtauksia yms.

Neljä pidempää suhdetta takana ja minua ei ole kertaakaan jätetty. Itse olen ollut aina jättäjä ja perään on itketty. (siis tietysti suhteista kolme on kaatunut, neljännen kanssa jo 11 vuotta yhdessä)

Vierailija
36/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä luulen, että sun ongelmana on se, että sun kiltti luonne ulottuu liikaa makuuhuoneen puolelle, mikä taas pitkällä aikavälillä kyllästyttää miehiä. Munkin nainen on kiltti ja perinteinen naapurintyttö, mutta tarvittaessa hänestä kuoriutuu sellainen likainen pikkulutka, etten vaihtaisi keneenkään <3 Tällainen yhdistelmä on sitä monen miehen mieleen olevaa unelma vaimomatskua, mikä on suuressa maailmassa käytetyn sanonnan "angel in the kitchen, devil in the bedroom" taustalla.

Vierailija
37/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys on miinus vain, jos nainen jättää itsensä huolehtimisen pois tai vähälle. Sama juttu liian ujon kanssa. Henkistä rohkeutta pitää naisessa olla ja itsearvostusta. Kaunis, kiltti ja ulospäinsuuntautunut nainen on tosi kiinnostava siksikin kun sellaisia on hyvin vähän.

Vierailija
38/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:01"]

Älä yritä. Kilteillä miehillä on paljon rajumpi pois sulkeminen kuin ns 'kilteillä' naisilla.

[/quote] miehiä tässä tapauksessa poikia on pahoja ja kilttejä, eli äärilaidat, voi voi tyttösiä

Vierailija
39/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan omasta mielestäni mikään nössykkä. Osaan sanoa omat mielipiteeni, mutta en jyrää ketään. Saatan siis sanoa että minä tykkäisin vaikkapa ruuasta X, mutta onko sinulla jotain ehdotuksia?

Osaan kyllä pitää puoleni ja minulla on paljon kiinnostuksenkohteita. Olen muuten samaa mieltä siinä asiassa, että perässävedettävät ihmiset ovat vähän uuvuttavia. Minulla on eräs tälläinen ystävä, joka tuppaa olemaan vähän liian "joustava". Hänellä ei ole koskaan mielipiteitä tai ehdotuksia mihinkään, kaikki on vain "Emmä tiiä" tai "Ihan sama mulle, päätä sä". Muuten kyllä ihana ihminen.

Tykkään siis itsekin "nörttijutuista" esim. tietokoneet ja videopelit kiinnostavat minua. Miehet ovat aina olleet samanhenkisiä, eli ei pitäisi kiinnostuksenkohteista olla kiinni.

Vierailija
40/45 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:25"]

En ole ainakaan omasta mielestäni mikään nössykkä. Osaan sanoa omat mielipiteeni, mutta en jyrää ketään. Saatan siis sanoa että minä tykkäisin vaikkapa ruuasta X, mutta onko sinulla jotain ehdotuksia?

Osaan kyllä pitää puoleni ja minulla on paljon kiinnostuksenkohteita. Olen muuten samaa mieltä siinä asiassa, että perässävedettävät ihmiset ovat vähän uuvuttavia. Minulla on eräs tälläinen ystävä, joka tuppaa olemaan vähän liian "joustava". Hänellä ei ole koskaan mielipiteitä tai ehdotuksia mihinkään, kaikki on vain "Emmä tiiä" tai "Ihan sama mulle, päätä sä". Muuten kyllä ihana ihminen.

Tykkään siis itsekin "nörttijutuista" esim. tietokoneet ja videopelit kiinnostavat minua. Miehet ovat aina olleet samanhenkisiä, eli ei pitäisi kiinnostuksenkohteista olla kiinni.

[/quote]

Gamerit on nörteistä niitä pahoja poikia ja tyttöjä. Miespuolisilla varsinkin on ihan utopistiset vaatimukset ja mielenkiinto pysyy yllä todella vähän aikaa, sitten jo kyllästyttää.

t. pelaava nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi