G: Onko sinulla työpersoona erikseen?
Verrattuna vapaa-ajan persoonaan?
Mietin, että miksi ihmeessä?
Miksi jotkut ihmiset ei ole työpaikallakin täysin omia itsejään?
Itse en ole ainakaan tietoisesti kohdannut vielä tälläisiä persoonia, mutta kuullut kyllä niistä.
Kommentit (83)
Sairaanhoitajana työskennellessä joudun pitämään yllä ns. ammatillisuutta, johon kuuluu se, etten esim tuomitse hoidettavien valintoja terveytensä suhteen enkä myöskään ärsyyntyessäni johonkin potilaaseen, joka valittaa turhasta, sano rumasti/pahasti, vaikka siviiliminäni luultavasti käskisi tällaisten turhastavalittajien mennä katsomaan niitä oikeasti sairaita ihmisiä ja miettimään sen jälkeen kannattaako valittaa jos sairaalassa puhelimen netti ei koko ajan toimi kunnolla. Tosin myös siviiliminäni on oppinut jonkin verran hillutsemään itseäni ja pinnani on pidentynyt roimasti siitä, mitä se urani alussa on ollut! Olen myös monelta kuullut, ettei uskoisi minun työskentelevän hoitoalalla persoonani vuoksi.
On, tietenkin. Voi sitä paskamyrskyä jos viranomaisena laukoisin omia mielipiteitäni.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:14"]
En ymmärrä miksi sain noin paljon ala-peukkuja, onko siinä jotain ihmeellistä jonkun mielestä jos on vaikea elää kaksoiselämää ja hallita kahta eri persoonallisuutta? :D
T. AP
[/quote]
Ap, vastasin sinulle aikaisemmin, että työminäni on oman persoonani jatke. Ei ole kahta eri persoonaa. Mahdoitko se olla sinä, joka alapeukutti viestiäni?