Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siis on vikana kulta-valkomekon näkevien silmissä?

Vierailija
27.02.2015 |

Vai onko ongelma korvien välissä?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihree-valkonenhan tuo selvästi on!

Vierailija
62/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mulla on varmaan korvien väli todella epätasapainossa kun näen saman kuvan samalla tietokoneella katsottuna vaihtelevasti sinimustana, valkokultaisena tai vaaleansinikuparisena :) Pitäisikö soittaa mentaalipuolen tohtorille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa siitä ei saa sitten niin millään

Vierailija
64/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näette sen valkokultaisena? Tietokoneella ja kännyssä sinimusta. Myös miehen mielestä..

Vierailija
66/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämä on kollektiivinen vitsi/meemi. Mekko on sinimusta, mutta osa porukasta inttää huvin vuoksi, että se on valkokultainen.

Vierailija
67/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri kuvaa.

mulla on koneella tallennettu vierekkäin kollaasina molemmat värit.

Vierailija
68/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on oma malka silmässä :|

Vierailija
69/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaampi ihminen näkee valkokultaisena mitä se siis oikeasti on. Viisaan silmä osaa prosessoida kuvan näkymään oikein eikä tajunta hämärry valo-olosuhteiden vuoksi.

Vierailija
70/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun kännykän näytöllä se on sini-musta, tietokoneen näytöllä valko-kultainen. Aika jännä.

Vierailija
71/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli pinkki

Vierailija
72/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien välissä. Se on valko-kultainen, mutta pimeässä kuvattu, joten värit heittää.

Olettaisin, että kun takana on selkeästi keinovalot ja mekkoa ehkä pidetään oven suussa pimeään huoneeseen päin, niin tässä huoneessa voi enimmillään olla ikkunasta kajastavaa luonnon valoa. Iltaa kohden ehkä. Miksei jopa sillä sinisellä hetkellä. Tai sitten vain pimeää.

Vierailija
73/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin miehen ja lapsen kanssa samaa kuvaa, samaan aikaan. Itse en näe kuvassa mitään muuta kun valkokultaisen.
Mies ja lapsi sanoo mekon olevan sinimusta.
Kännykällä mies sanoo kuvan olevan valkokultainen. En tajua.

Vierailija
74/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin aluksi sinimustana, ihmettelin miten voisi olla mitään muuta! Sitten avasin alkuperäisen kuvan niin että mekko tuli näytölle isona. Siinä vaiheessa muuttui valkokultaiseksi, skrollasin alas ja takaisin ylös - sinimusta. Nyt nään enää valkokultaa.

Vierailija
75/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:20"]

Korvien välissä. Se on valko-kultainen, mutta pimeässä kuvattu, joten värit heittää. Olettaisin, että kun takana on selkeästi keinovalot ja mekkoa ehkä pidetään oven suussa pimeään huoneeseen päin, niin tässä huoneessa voi enimmillään olla ikkunasta kajastavaa luonnon valoa. Iltaa kohden ehkä. Miksei jopa sillä sinisellä hetkellä. Tai sitten vain pimeää.

[/quote]

Tähän on saatu jo vastaus eikä mekko  ole oikeasti valko-kulta vaan sini-musta, koittakaa nyt jo ymmärtää. :D

Vierailija
77/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:22"]Mä näin aluksi sinimustana, ihmettelin miten voisi olla mitään muuta! Sitten avasin alkuperäisen kuvan niin että mekko tuli näytölle isona. Siinä vaiheessa muuttui valkokultaiseksi, skrollasin alas ja takaisin ylös - sinimusta. Nyt nään enää valkokultaa.
[/quote]aivosi tajusi asian hitaasti. Fiksut näkee oikein valkokultaisena. Joidenkin aivot ei ymmärrä ja näkee väärin.

Vierailija
78/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:14"]Missään versiossa tuosta alkuperäisestä ylivalotetusta kuvasta mekossa ei ole yhtään mustaa. Todellisen mekon tumma sininen on KUVASSA hyvin vaaleaa ja musta on KUVASSA ruskeaa. Se että mekko on oikeasti sini-musta, ei kelpaa minulle määrittelyksi KUVASSA olevasta mekosta. Mekko on KUVASSA vaaleansininen - ruskea.

41v m
[/quote]

Valmistaja on kertonut, että mekko pn SINI-MUSTA. Mitä helvettiä ikäsi ja sukupuolesi tähän liittyy? Nyt me kaikki tiedetään, että olet tyhma, vanha mies.

Vierailija
79/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:42"]Tässä mekon oikea kuva, jolla sitä myydään

http://aijaa.com/PzpI07
[/quote]tässä yksi väreistä millaisena mekkoa myydään.
[/quote]

Vaan ei myydä kulta-valkoisena.

Vierailija
80/94 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:29"]

Päivällä selvä sinimusta, en ymmärtänyt ollenkaan mitem joku voi nähdä sen valkokultana...nyt illalla selvä valkokulta O:

[/quote] Mulla päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä