Olenko hullu, kun tykkään nukkua lattialla?
Kommentit (23)
Mitä hullua siinä on?
Varmasti on pahempiakin paikkoja nukkua kuin lattia.
Sukulaiset kyselee aina hädissään, että kai sulla sänky jo on ostettu.
Ap
Itsekin olen nukkunut kauan. Huomasin että kun väliin olin jossain missä sänky, niin kunto huononee. Kestää hetken että tottuu sihen lattialle ja ylös könyämiseen.
Tavis patja lattialla on vaan parasta ikinä.
Selkä kiittää eikä pudotus ole korkea.
Luultavammin vain selkäkipuinen, vaikka et itse sitä tajua, koska nukut lattialla ja selkäsi pysyy tarpeeksi kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset kyselee aina hädissään, että kai sulla sänky jo on ostettu.
Ap
Patja lattialla ja verho ikkunassa edustaa joidenkin köyhien opiskelijoiden suosimaa sisustustyyliä ilman turhia huonekaluja.
Itse käyttäisin kyllä vähintään patjaa. Petivaatteetkin olisi ihan mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Tavis patja lattialla on vaan parasta ikinä.
Selkä kiittää eikä pudotus ole korkea.
Ja kaikki lattian pöly on lähempänä sieraimia.
Minä taas en tykkää nukkua lattialla, mutta joudun nukkumaan siellä, sillä saan usein nukkuessani kauhukohtauksia, joissa syöksyn huutaen sängystä lattialle täydellä voimalla. Lattialla nukkuen on sentään hiukan pienempi riski että murtaisin luitani.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin maadoittavaa
Teräsbetoni maadoittaa hyvin.
Oletko nainen vai mies? Nuori vai keski-ikäinen?
Voihan siinä olla jotain, liikaa alistettu.
Minulla on memory foam -patja lattialla. Ikää on jo yli 50 ja jokainen kyläilijä jaksaa aina kysellä sängyn hankkimisesta. Hankin sitten kun en enää pääse lattialta ylös.
Jos nukut kovalla lattialla ilman patjaa, niin se on erikoista kyllä.
Minulle tulee ainakin jotenkin suojaton ja epämiellyttävä olo lattialla nukkuessa.
Itselläni ei ole sänkyä ja nukunkin parvella parin metrin korkeudessa patjalla.
Kesäisin siellä on vain niin kuuma, että joudun tulemaan sieltä alas. Viime kesän nukuin lattialla ja en tykkännyt kyllä yhtään.
Korkealla nukkuu paremmin. Ainoa miinus, että sinne parvelle pitää kiivetä tikkaita pitkin.
Eron jälkeen oon nukkunut lattialla koska viihdyn askeettisessa kämpässä. Patja lattialla, keittössä pöytä ja pari tuolia. Nojatuoli telkkarin katselua varten. TV seinään kiinnitettynä.
Exä rakasti romua ja roinaa, siinä olikin yksi syy eroon.
Jotenkin maadoittavaa