Anteeksi naiset, että flirttailen miestenne kanssa töissä! On vain niin mukavaa
saada huomiota ja tuntea olevansa viehättävä, kaunis ja seksikäs. En minä sillä mitään enempää tarkoita, enkä aio miehiänne viedä. :)
Kommentit (45)
mutta raja menee mielestäni siinä että ei aleta flirttaamaan kenenkään miehelle tai vaimolle jos toinen on siinä vieressä. Se on hienovaraisuuden puutetta toista ihmistä kohtaan. Ja kyllä olisin loukkaantunut jos mieheni flirttaisi minun läsnäollessa. Sillä hän osoittaisi arvostuksen puutetta. Samat sanat tietty omalta puoleltani. Molemmat toki saamme flirtata muulloin.
kunhan vain tajuaa että se on vain flirttiä ei sen enempää. Miehet tän tuntuvat tajuavan paremmin kuin naiset. Monesti kuulee joltain naiselta kun innoissaan kertoo kun joku miestyökaveri on vinkannut silmää, että "se on varmaan muhun ihastunut" :)
Kyllä minulla liittyy flirttailuun aina pieni "ihastuminen". En flirttaile sellaisten miesten kanssa, joita kohtaan en tunne minkäänlaista vetovoimaa. Juttua saatan toki heittää myös näille miehille, mutta silmäpeli ja keimailu ei kyllä siihen kuvioon istu yhtään.
Mutta tehtäköön selväksi, etten tarkoita tässä ihastumisella rakastumista tai minkäänlaista vakavaa aikomusta enempään. Se on vain se kiva kutina vatsanpohjassa, tai vähintään ajatus, että toinen on hot. :)
t. nainen
saati ole hommassa mukana. Mutta sopii yrittää - voisi tuoda vähän vipinää tähänkin suhteeseen.
Mitä teistä kukin tarkoittaa flirttailulla? Siis ihan konkreettisesti? Mitä teette?
Annan ihan ilmaisen neuvon, kannattaa tosiaan lopettaa se flirtti jos vaimo on mukana. Olen nähnyt teitä kassaneitejä jotka kiehnää ja kiemurtelee silmäripsiä räpsytellen vaikka vaimo on vierellä.
Siinä tulee jotenkin nolo olo kassan puolesta. Sellainen on aika ns. epätoivoista tai pakkomielteistä...eikä sellainen ole tervettä.
Vaimo varmaan vaihtaa kauppaa nähdessään tällaista "palvelua" .