Anteeksi naiset, että flirttailen miestenne kanssa töissä! On vain niin mukavaa
saada huomiota ja tuntea olevansa viehättävä, kaunis ja seksikäs. En minä sillä mitään enempää tarkoita, enkä aio miehiänne viedä. :)
Kommentit (45)
Kun tekee töitä tod.paljon tosta oman työpöytänä äärestä kotona. Ja konttorille kun menee, sielläkään ei naisia oo. =)
Mutta flirtti on kyllä sinällään piristävää, kun se tapahtuu hyvän maun rajoissa. =)
Ei siinä mitään rivojen juttujen kertomista tarvita. Kaiken voi tehdä päin pyllyä tai tyylikkäästi.
Flirttaile vaan. Hyvää se tekee kaikille. Mäkin flirttailen ainakin kerran tunnissa...
se on ahdistelua! Inhottavaa, että ahdistelu ja iskeminen sekoitetaan flirttailuun.
Muakin piristää flirttailla miesten kanssa töissä ja muutekin. Itseasiassa toisten naistenkin kanssa on kiva flirttailla. Se piristää päivää.
Tosikkomaisuus se vasta säälittävää on.
Flirttailevat eleethän tulevat ihan luonnostaan, jos tapaa miellyttävän ihmisen. Ei sitä tarvitse sen enempää yrittää tai harrastaa tietoisesti.
Minun mies varmaan flirttailee takaisin, mutta ei hänkään mitää tarkoita. Naurskelevat sitten työkavereiden kanssa tyrkkyjä naisia.... Ja kotona kertovat jutut eteenpäin ja osoittavat kaupungilla, että tuo se oli :-D
Monet hyvät naurut on saatu näistä kauniista ja seksikkäistä naisista!!!!
mutta saat vielä kuonoos ja lujaa jos flirttaat väärän naisen miehelle.
mutta saat vielä kuonoos ja lujaa jos flirttaat väärän naisen miehelle.
En minä nyt sentään seinille siellä flirttaile, vaan kyllä se on varsin vastavuoroista.
ap
Ei se mun vika ole jos ne miehet lähtee mun mukaan. Miehenne vika se on....
Jos lähtee jonkun toisen mukaan, se on aivan eri asia, eikös vaan.
Ei minua flirttailu haittaa, aikas normaali asia. Eikä sen ole tarkotus olla vakavaa.
Minun mies varmaan flirttailee takaisin, mutta ei hänkään mitää tarkoita. Naurskelevat sitten työkavereiden kanssa tyrkkyjä naisia.... Ja kotona kertovat jutut eteenpäin ja osoittavat kaupungilla, että tuo se oli :-D
Monet hyvät naurut on saatu näistä kauniista ja seksikkäistä naisista!!!!
Mä luulen vähän 2, että sun mies on se sovinistisika kelle naispuoliset työskaverit naureskelevat töissä ja säälivät vaimoa.
kunhan vain tajuaa että se on vain flirttiä ei sen enempää. Miehet tän tuntuvat tajuavan paremmin kuin naiset. Monesti kuulee joltain naiselta kun innoissaan kertoo kun joku miestyökaveri on vinkannut silmää, että "se on varmaan muhun ihastunut" :)
(olen ruokakaupan kassalla), eikä ole koskaan tullut mielen viereenkään että se ois jotenkin väärin. Pitää varmaan lopettaa ainakin jos niillä miehillä on nainen mukana =/ Se tosiaan on mukavaa ja piristävää enkä todellakaan ajattele, että siitä miehen itelleni iskisin.
Flirttailen paljon... se on todellakin täysin eri asia kuin iskeminen! Kunpa ihmiset tajuaisivat sen.
Ja suolaa elimistö tarvitsee.
Ihan kamalaa kun Suomi on täynnä kuivia kiukkuisia naisia, joille flirtti on paholaistakin pahempi asia. Minä flirttailen monille, heti jos kemiat natsaa niin pieni flirtti kuuluu asiaan.
Se piristää molempien päivää, mutta ei ole keneltäkään pois. Siinä se.
Käytän myös sanaa "flirttailla" kun pieni vauvani leikkii silmäpeliä ja hymyilyä kanssani. Se ei ole mitenkään pahaa.
Ap rules, samoilla ajatuksilla ;) *flirt*
että työpaikalla flirttailu on järkkyä. Pahimmillaan flrittaja luo tarpeettomasti jännitteitä työryhmään, ja antaa itsestään tosi ääliön kuvan. :/ Mä olen kova flirttaaja itsekin, mutta työ on työtä, ei siihen tarvita mitään ylimääräistä draamaa.
Tuosta mun miehelleni flirttaamisesta, että sehän on vaan kiva juttu. Mä otan sen niin, että yhä on äijä sen verran hottis, että kelpaisi muillekin. ;D Saattaa mies flirttiin vastatakin, mutta et sinä ap sitä silti pystyisi multa viemään. Mä annan sille niin paljon enemmän kuin ohimenevät flirtit. Enkä puhu nyt (vain) seksistä. :)