Youtuben mainokset!
Katsoo videota 2-3min ja jo mainoksia tulee. Liian suurella frekvenssillä tulee. Miksi tämmöistö bisnestä youtube?
Kommentit (22)
En käytä youtubea just tuon takia.
No mua se ei haittaa kun ovat niin lyhkäsiä mainoksia. Katson pidempiä videoita, niin niitä tulee harvemmin.
Joo, todella raivostuttavaa 2-3min välein 90+s mainoksia. Saako älytv:n jotain mainoksenestoa?
Minulla youtube premium. Ei mainoksia, voi kuunnella musiikkia ja katsoa videoita. Mitään ilmaista ei ole.
Ei mun youtubessa ole ollut mainoksi moneen vuoteen.
Käytä Brave selainta niin ei tule mainoksia ja videota voi kuunnella vaikka näyttö olisi suljettu
Vierailija kirjoitti:
Osta premium.
Ja kohta pitää ostaa prerium +, ja ++, ja +++ kun niitä mainoksia aletaan tuuttaamaan aina vaan kaikkeen.
Miten ne saa pois telkussa, se ohita ei oikein onnistu samoin kuin läppärillä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin toimii tellkussa. Meen vaan siihen ohita kohtaan ja painan kaukosäätimestä ok-näppäintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin toimii tellkussa. Meen vaan siihen ohita kohtaan ja painan kaukosäätimestä ok-näppäintä.
Itsellä soi youtubesta musiikkia taustalla tv:stä, aina pitää olla kaukosäädin kädessä kun mainoksia jatkuvasti. Ja pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla youtube premium. Ei mainoksia, voi kuunnella musiikkia ja katsoa videoita. Mitään ilmaista ei ole.
Minullakin, 14,99e/kuukausi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin, 14,99e/kuukausi 👍
Menee se joillakin turhempaakin esim. tupakka, alkoholi...
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta premium.
Ja kohta pitää ostaa prerium +, ja ++, ja +++ kun niitä mainoksia aletaan tuuttaamaan aina vaan kaikkeen.
Joo, ensin oli ruutu+ ilman mainoksia ja sitten piti tilata jo erikseen ruutu+ ilman mainoksia tai sai mainokset kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, todella raivostuttavaa 2-3min välein 90+s mainoksia. Saako älytv:n jotain mainoksenestoa?
Ei saa.
Lopetin ko. palvelun käyttämisen tästä syystä ja nyt on liipasimella nasukirja ja instarammi jotka otti käyttöön pakkomainokset.
Googlea en myöskään käytä koska liikaa mainoksia. Teköäly sovellukset löytää tietoa paremmin ilman mainoksia.