Alkaisipa painoni josku seiskalla
Ois ihanaa olla joskus normaalipainoinen. Oon viimeksi painanut alle 80 kg 12-vuotiaana. :-( Matkaa seiska-alkuiseen painoon on yli 50 kg.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:44"]yksin käy urakka raskaaksi. Onko kunnassasi terveyspuolella ravintoterapeuttia ja laihdutusryhmiä reilusti ylipainoisille? Vaikka terveydenhoitajalla käynti säännöllisesti voisi auttaa painon pudotuksessa, tsemppiä!
[/quote]
Siis oon ollut sellasessa ryhmässä, mut en saanut siitä kyllä mitään irti. Jauhettiin niitä ihan tuttuja asioita koko ajan. Ja porukka selitteli liikakilojaan teenjuomisella jne. Ei ollut mua varten. Ongelma ei ole siinä, että en tietäisi miten pitää syödä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:41"]Kamalaa :( Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen!
[/quote]
Kyllä mun elämä on ihan järjestyksessä. Painan vaan liikaa. :-)
Sama täällä. :/ minkä pituinen olet?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:52"]Sama täällä. :/ minkä pituinen olet?
[/quote]
Oon 170 cm.
Mä olen myös 170cm ja haaveilen että painaisin 80-85 kiloa, se on mun hyvän olon painoni. Oon aika isokokoinen muutenkin, niin tossa painossa näytän melkein normaalipainoiselta. Matkaa olis 20kg, nyt oon onnistunut laihduttamaan 5kg..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:42"]Jos et ole töissä niin ala liikkua ja syömään VHH:sti? Voisit alkuun vetää myös nutrikuurin tai jonkun vastaavan. NIinkuin kaikista laihdutusohjelmista näet niin alku on aina hankalaa, mutta sitten siihen tottuu ja tuloksia tulee. Tsemppiä!
[/quote]Eiköhän ap tuon olisi jo tehnyt jos pystyisi. Lukisit tarkemmin ap:n vastauksia.
Mä tiedän mitä ap käy läpi. Tietoa ja taitoa löytyy laihduttamiseen, mut toteutus on se suurin haaste. Ei se aina mene niin kuin muilla ja repsahduksia tulee tuon tuostakin mikä taas vaikuttaa motivaatioon jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:41"]Kamalaa :( Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen!
[/quote]
Kyllä mun elämä on ihan järjestyksessä. Painan vaan liikaa. :-)
[/quote] Koska yksi elämän tärkeistä osasista ei ole järjestyksessä. Syöminen.
Olisiko Polar Loopista apua. Itselläni oli viime vuoden lopulla painoa 89 kg. Nyt 82 kg. Tammikuun lopussa painoa oli vielä 87 kg. Ihmeesti tuo ranneke pistää toimimaan. Alussa tavoite oli 5000 askelta päivässä, seuraavalla viikolla 6000. Nyt olen 7500 askeleessa, joka yleensä ylittyy roimasti. Yleensä askeleita kertyy noin 20000.
Kävelen enimmäkseen sisällä, sillä minulle ei sairauden takia saa tulla kuuma.
Pituus on 166 cm.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:32"]Oho. Eli oot ihan lapsenakin jo ollut ylipainoinen? Miten sun vanhemmat, onko ylipainoisia myös? Kyllä laihtuminen on aina mahdollista, mutta yksin se on vaikeaa. Liity johonkin ryhmään tai palkkaa personal trainer? [/quote] Joo, aina oon ollut. Siis ihan 2-vuotiaasta. Toinen vanhemmista oli ylipainoinen, toinen ihan normaalipainoinen. Oon ollut ryhmissä, mutta ei ne oo oikein mulle sopineet. Tietoa mulla on paljon, mutta käytäntö on iso ongelma. Ja personal traineriin ei just nyt ole varaa. Mut vois katsoa sit, kun oon taas töissä.
[/quote]
Oho. Eli oot ihan lapsenakin jo ollut ylipainoinen? Miten sun vanhemmat, onko ylipainoisia myös?
Kyllä laihtuminen on aina mahdollista, mutta yksin se on vaikeaa. Liity johonkin ryhmään tai palkkaa personal trainer?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:32"]Oho. Eli oot ihan lapsenakin jo ollut ylipainoinen? Miten sun vanhemmat, onko ylipainoisia myös?
Kyllä laihtuminen on aina mahdollista, mutta yksin se on vaikeaa. Liity johonkin ryhmään tai palkkaa personal trainer?
[/quote]
Joo, aina oon ollut. Siis ihan 2-vuotiaasta. Toinen vanhemmista oli ylipainoinen, toinen ihan normaalipainoinen.
Oon ollut ryhmissä, mutta ei ne oo oikein mulle sopineet. Tietoa mulla on paljon, mutta käytäntö on iso ongelma. Ja personal traineriin ei just nyt ole varaa. Mut vois katsoa sit, kun oon taas töissä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:32"]Oho. Eli oot ihan lapsenakin jo ollut ylipainoinen? Miten sun vanhemmat, onko ylipainoisia myös? Kyllä laihtuminen on aina mahdollista, mutta yksin se on vaikeaa. Liity johonkin ryhmään tai palkkaa personal trainer? [/quote] Joo, aina oon ollut. Siis ihan 2-vuotiaasta. Toinen vanhemmista oli ylipainoinen, toinen ihan normaalipainoinen. Oon ollut ryhmissä, mutta ei ne oo oikein mulle sopineet. Tietoa mulla on paljon, mutta käytäntö on iso ongelma. Ja personal traineriin ei just nyt ole varaa. Mut vois katsoa sit, kun oon taas töissä.
[/quote]
Tsemppiä sulle urakkaan! :) t.2
Kamalaa :( Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen!
Jos et ole töissä niin ala liikkua ja syömään VHH:sti? Voisit alkuun vetää myös nutrikuurin tai jonkun vastaavan. NIinkuin kaikista laihdutusohjelmista näet niin alku on aina hankalaa, mutta sitten siihen tottuu ja tuloksia tulee. Tsemppiä!
Kova yritys vaan päälle niin kyllä se vielä yli 700lbs menee! Aikaa vaatii kuten jokainen elämäntapamuutos.
yksin käy urakka raskaaksi. Onko kunnassasi terveyspuolella ravintoterapeuttia ja laihdutusryhmiä reilusti ylipainoisille? Vaikka terveydenhoitajalla käynti säännöllisesti voisi auttaa painon pudotuksessa, tsemppiä!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:39"]
[/quote]
Tsemppiä sulle urakkaan! :) t.2
[/quote]
Kiitos!