Kaisa Liski myy Mikkosten kotia - voi luoja mitä tekstiä!
ENSIESITTELY SUNNUNTAINA 1.3. KLO 12:30-13:30. TERVETULOA!
Aivan kuin Kolilla, mutta kuitenkin Myrskylässä.
Tämä kodikas ja aurinkoinen uudehko maalämmöllä lämpiävä talo, näyttää ensikertaa lähestyttäessä "liian hulppealta". Talo on aivan mäen päällä ja kaikkialta aukeaa melkein liian hienot näkymät suoraan Syväjärvelle. Kuitenkin oven aukaistuaan näkee heti sisääntuloaulassa, että käytännöllisyys on tässä talossa keskeinen tekijä.
Vaikka tilat ovat kolmessa tasossa, on kaikki aivan kuin luonnostaan omalla paikallaan.
Sisääntulokerroksessa on oleskelutilat keittiön kanssa avonaisena ja kaksi makuuhuonetta.
Alhaalla on erinomaisen tilavat sauna-ja pesutilat, sekä paljon varastotilaa.
Ylhäältä löytyy lisää avointa oleskelutilaa, sekä tilat vielä vaikka kolmelle lisämakuuhuoneelle ja isolle kylpyhuoneelle.
Soita ja tule tutustumaan uuteen kotiin!
http://www.etuovi.com/kohde/7616181?sc=M39305414&pos=1&_ga=1.261217930.665942008.1411978968
Kommentit (185)
Mikkosille korvauksia siitä, että se mustilaiskaisa pilaa asunnon myyntimahikset kokonaan-kauhea nauta.
Ei sitä energiatodistusta mihinkään tarvita vielä taloa myydessä. Laittomuuksista huutelijat, ette tiedä mistä puhutte. Sen voi teettää sitten ennen kaupantekoa. Tuo todistus on muutenkin pelkkää rahastusta, ihan älytön keksintö. Toistaiseksi kuitenkin vaaditaan, valitettavasti, mutta ennen kaupantekoa vasta.
Jos esim. vuosittainen sähkönkulutus on tiedossa, eiköhän se riitä siinä vaiheessa kun taloa esitellään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:19"]
Ei sitä energiatodistusta mihinkään tarvita vielä taloa myydessä. Laittomuuksista huutelijat, ette tiedä mistä puhutte. Sen voi teettää sitten ennen kaupantekoa. Tuo todistus on muutenkin pelkkää rahastusta, ihan älytön keksintö. Toistaiseksi kuitenkin vaaditaan, valitettavasti, mutta ennen kaupantekoa vasta.
Jos esim. vuosittainen sähkönkulutus on tiedossa, eiköhän se riitä siinä vaiheessa kun taloa esitellään.
[/quote]
Mä kans oon ihmetelly eikö riittäis et iskis vuosien sähkölaskut ostajan käteen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:13"]
Mikkosille korvauksia siitä, että se mustilaiskaisa pilaa asunnon myyntimahikset kokonaan-kauhea nauta.
[/quote]
Onko mustilainen?
No tekstiä olisi voinut hioa mutta pointti tulee selväksi. Olen huomannut alalla itsekin olleena, että moni kirjoittaa esittelytekstit aika hutaisten, vaikkapa parissa minuutissa ja kirjoitusvirheitä tulee rutkasti. Mutta olen jostain syystä alkanut pitämään tästä Kaisasta, se vaikuttaa ihan fiksulta ja sanavalmiilta naiselta vaikka tuntuukin vetävän vähän sellaista glamour-roolia että saa julkisuutta. Pitää puolensa, joskus ehkä turhankin ärhäkästi asiakkaita kohtaan. Mutta miksi häntä inhotaan, onko hän tehnyt jotain pahaa jollekin? Näyttää työnsä osaavan kun on menestynyt, persoonallahan tuolla alalla pitkälti työskennellään.