Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli kun ostin nettikirpulta :(

Vierailija
27.02.2015 |

Ostin eräältä naiselta nettikirppikseltä vauvan uudinverhon ja mobilen. Ilmoituksessa oli vain nouto ja tarvikkeet sijaitsivat Espoossa. Me asumme n. 100 kilometrin päässä Espoosta ja lähdin hakemaan tavaroita. Minulla oli kyydissä vauva turvakaukalossa ja isompi tyttö 3vee. Kun saavuimme myyjän kotiin, oli hän ulko-ovella odottamassa tavaroiden kanssa. Hän ojensi minulle tavarakassin ja minä annoin hänelle rahat ja hän vaan oli että kiitos kaupoista ja hei hei?! Siis olimme tulleet 100 kilometrin päästä niin en ihan ajatellut että rahah käteen ja matkoihin?! En nyt ole loukkaantunut että ei ollut keittänyt kaffeja (itse olisin) mutta kai normaali ihminen olisi voinut edes 3veelle tarjota lasin mehua pitkän ajomatkan jälkeen?!
Mutta ei, ei suomessa... :( lähdin sitten itkua nieleskellen ajamaan kotiin ja yritin olla peittelemättä mielepahaa tytölle. Käytiin sitten mehulla absilla. Jäi kyllä niin huono mieli tuollaisesta tunnekylmyydestä että en halua laittaa vauvallekaan verhoa ja mobilea muistuttamaan ihmisten moukkamaisuudesta.

Muilla samanlaisia kauhu-myyjä kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin minä mieleni pahoitin"...

Vierailija
2/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pitäny :( voi että ku meni mamman päivä pilalle :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ette nyt vuoden selkeintä provoa tunnista? Tämä on tämä sama kuin freddypyllyistä haaveileva m46v. On vähän harjoittelemista ilmaisussaan jotta saa kuulostamaan provonsa aidoilta. Ps. vähän vähemmän ylilyöntejä niin tulee parempi

Vierailija
4/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli silti hauskin provo pitkään aikaan! Jo monta kuukautta provot on täällä olleet sellaisia "vasaralla päähän ja väännetään vielä rautalangasta jos joku ei tajunnut provoksi". Tämä oli minusta oikein hyvin ideoitu.

Vierailija
5/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:55"]

Öö miksi myyjän pitäisi tarjota mehut ja kahvit ventovieraalle ostajalle? Jos ajat 100km suuntaansa kauppaan, odotatko omistajan/yrittäjän järjestävän sinulle pullakahvit kiitokseksi :D

[/quote]

Samaa ihmettelen. Minä myin nettihuutokaupassa pyörää, toimituksena vain nouto. Huutokaupan voitti mies joka asui lähes 250 km:n päässä ja hän tuli pyörän hakemaan paikan päältä. Jokunen sana vaihdettiin siinä pyörää varastosta hakiessa eikä hän ollut ollenkaan sen oloinen, että olisi ollut kahvia vailla. Kiitteli hyvistä kaupoista ja oli tyytyväinen ostokseensa. Hän jäi pakkaamaan pyörää autoonsa, minä menin kotiin.

Vierailija
6/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:52"]Siis eikö noilla bensarahoilla olisi ostanut mobilen melkein uutenakin?
[/quote]

Me köröteltiin kerran Tampereelta Helsinkiin hakeen kissankantokoppaa. Nauretaan tälle jutulle vieläkin. No, käytiin me samalla reissulla Sea Lifessa, kerta oltiin Helsinkiin asti tultu :'D

Vierailija
7/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan edes haluaisi mennä kahvittelemaan ventovieraan kotiin..mitä siinä edes juttelisi kun vain se tuote ohuesti yhdistää..

Vierailija
8/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilaan mehulle lasten kaa.

Vierailija
9/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä olet vähän hölmö tai sitten trolli. Kumpi?

Vierailija
10/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, aika kamalaa. Toivottavasti tokenette pian. Jaxuhalit. ♠

Vierailija
11/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Ajoitko ihan Porvoosta asti?

Vierailija
12/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä! Sama kun joku kaveri tulis sulle pitkän matkan päästä kylään ja vaihtaisit vaan muutaman sanan ovella ja lähettäisit pois :( Mullakin on huonoja kokemuksia kirpuista. Kerran olin ostamassa yhtä toppa haalaria, menin hakemaan eikä myyjä duostunu antaan alennusta vaikka tultiin aika pitkän matkan päästä ja rahat oli muutrnkin tiukilla. Jäi kaupat tekemättä sen pölvästin kanssa!!!

Vierailija
13/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö noilla bensarahoilla olisi ostanut mobilen melkein uutenakin?

Vierailija
14/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lapsi jaksa sen noin puolitoista tuntia olla ilman mehua.

Vierailija
15/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha myös sellaset nettikirppu ostajat ärsyttää jotka kysyy "voitko tuoda"

Vierailija
16/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:53"]Eiköhän se lapsi jaksa sen noin puolitoista tuntia olla ilman mehua.
[/quote]
Tai kolmisen tuntia jos paluumatkakin lasketaan.

Vierailija
17/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä olis itse lähtenyt tuollaista matkaa asiakseen hakemaan. Posti olisi tuonut jos ei lähempää olis löytynyt...
Älä siis pyöri enempää kirppispalstoilla tuommoista se kaupankäynti nimittäin on. Ripeää ja vaivatonta tarkoitus olisi olla. En minä ainakaan jaksaisi ruveta kirppiskamoja noutaneita kestitsemään kotonani.
..
..
olisit ottanut lapselles eväät.

Vierailija
18/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus.. minä ainakin myyn nettikirppiksillä tavaraa jatkuvasti kun lapselta jää pieneksi vaatetta ja kenkiä. Jos siinä alkaisi joka ostajalle kahveja keittelemään ja kuulumisia kyselemään niin siinähän ne päivät sitten menisi. Pitääkin laittaa seuraavaan ilmoitukseen että pullakahvit 3e..

Vierailija
19/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi myyjän pitäisi tarjota mehut ja kahvit ventovieraalle ostajalle?

Jos ajat 100km suuntaansa kauppaan, odotatko omistajan/yrittäjän järjestävän sinulle pullakahvit kiitokseksi :D

Vierailija
20/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle mehua?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi