Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat julmia

Vierailija
20.02.2015 |

Miksi ihmiset ovat nykyään niin tympeitä toisillee ja katsovat vihaisesti, kun kävelevät ohi. Saatana.. Oleteeko te tälläisiä ihmisiä. Miksei enää edes hymyä suoda.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJOTUSVIRHE

Vierailija
2/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kirjoitusvirhe* :) Juuri tätä tarkoitan. Ihmiset ovat niin julmia toisilleen. Vihaan ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihan pyllyjä.

Vierailija
4/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hullu tai tyhmä jos hymyilee jokaiselle ohimenevälle ihmiselle.

Vierailija
5/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kävelemässä kadulla ihan normaalista(Olen ihan perus komea mies) ja jotkut tytöt kulkivat ohitseni ja tyrskähtivät nauruun. Miksi ihmisille pitää aiheuttaa mielipahaa.

Vierailija
6/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:15"]

Kerran olin kävelemässä kadulla ihan normaalista(Olen ihan perus komea mies) ja jotkut tytöt kulkivat ohitseni ja tyrskähtivät nauruun. Miksi ihmisille pitää aiheuttaa mielipahaa.

[/quote]

He ujostelivat kun olet mies, tyttöjen tapa.

No kyllä olen huomannut saman ei saisi katsoa päin.

Vierailija
7/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun joku tarvitsee apua, kävellään ohi. Maassa makaava vanhus saa jäädä makaamaan, kun ei viitsitä sen vertaa rikkoa rajoja, että pysähdytään tuntemattoman kohdalle.

Vierailija
8/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Veikkaanpa että jokut tytöistä taisi tykätä ulkomuodostasi ja osoitti sen eleillään muille. Siksi nauroivat. Tytöt ei aina naura pilkatakseen.

Vierailija
9/33 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]tämä! samoja kokemusksia.. en tajua että etenki nuo teinitytöt on tollasia :/

Vierailija
10/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vain niin itsekkäitä ihmisiä täynnä.

Vierailija
11/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat juroja ja sisäänpäin kääntynyttä väkeä. He eivät pysähdy auttamaan apua tarvitsevia, koska he pelkäävät herättää huomiota. On helpompi kävellä ohi kännykkää räpläten, teeskennellen että ei huomattu mitään. Esim. bussissa huomaa suomalaisten tuntemattomien kammon siitä, kun jokainen sisään tuleva matkustaja etsii tyhjän paikan mieluummin, kuin istuu jonkun viereen. Sitten jos bussissa ei ole muita paikkoja vapaana kun jonkun vieressä, siihen istuudutaan vastentahtoisesti ja kaivetaan heti kännykkä kouraan. Sitten kun vierustoveri jää bussista pois, noustaan naama nyrpeänä ylös, ajatellen että mitä hittoa tuo kehtaa häiritä.

Vierailija
12/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusilmeeni on vihaisen näköinen. Ei se sinusta johdu.

Googlaa "bitchy resting face".

Vierailija
13/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:15"]

[/quote]

Mitä vikaa itsekkyydessä on? Ei se sulje mitenkään pois esimerkiksi kohteliaisuutta.

Vierailija
14/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais muuttaa ulkomaille.

Vierailija
15/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:15"]

[/quote]

Mitä vikaa itsekkyydessä on? Ei se sulje mitenkään pois esimerkiksi kohteliaisuutta.
[/quote]

No jos näet mummon makaamassa tiellä ja sinulla on vaikka kiire kotiin ja olet väsynyt. Ei kukaan suomalaisista jää auttamaan ehkä juuri ja juuri 1/1000000. Esim. Se uutinen missä mummo oli vaellellut pitkin kaupunkia eikä kukaan katsonut sitä oudoksi vaikka oli yöpaitaisillaan. Olisi kyllä kohteliasta auttaa tälläisissä tilanteissa! Ja muutenkin ei suomalaiset yleensä auta muita, jos eivät hyödy siitä jotenkin itse

Vierailija
16/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:53"]

Miksi ihmiset ovat nykyään niin tympeitä toisillee ja katsovat vihaisesti, kun kävelevät ohi. Saatana.. Oleteeko te tälläisiä ihmisiä. Miksei enää edes hymyä suoda.

[/quote]Tarkoitit varmaan, että muslimit on julmia.

Vierailija
17/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuntematon isokokoinen äijä tönäisi mut yhtäkkiä kadulla seinään. Haukkui vielä homoksi jatkaessaan matkaa. Tämä tapahtui keskellä päivää.

Vierailija
18/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

joo sellaista turhaa toisen kustannuksella joko pilailua tai sanailua ai ilveilyä....sellaista mitä ei päin naamaa sanoisi vaan haluaa vaan kavereille jotain esittää. Ja tekee sen jonkun toisen ihmisen kustannuksella...matkien, elehtien. Esim. Just teinityttö on sellaisa, kun selän kääntää niin jotain nasevaa sanovat esittääkseen kaverilleen 

yritän ite opetella ajattelemaan, että ne on turhamaisen ihmisten huomion keräämistä...eikä ne oikeestaa liity siihen kohteeseen ollenkaan...ne liittyy sen klveilijän omaan kehittymiseen.

aj kai niitä on aikuisiakin, jotka shouvaa... 

Mut se ei oo kohteen Anssi tai vika. Se ilveilyä kerää vaan tempuilla yleisöä. Ajatteletattomasti.

Vierailija
19/33 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu, jossa kysytään tietystä asiasta eikä tykätä kun vastataan.  Eikö parempi olisi kirjoittaa: tämä on toteamus eikä kysymys?

Vierailija
20/33 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni sulaa miehille, joiden hymykuopat nousevat esiin vienon kaikille tarkoitetun hymyn takaa.<3
Miksi pitäisi kävellä naama norsunvitulla, kun oman ilon voi tartuttaa muihin, pelastaa jonkun päivän hymyllä tai avaamalla oven :)
N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan