Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli kun ostin nettikirpulta :(

Vierailija
27.02.2015 |

Ostin eräältä naiselta nettikirppikseltä vauvan uudinverhon ja mobilen. Ilmoituksessa oli vain nouto ja tarvikkeet sijaitsivat Espoossa. Me asumme n. 100 kilometrin päässä Espoosta ja lähdin hakemaan tavaroita. Minulla oli kyydissä vauva turvakaukalossa ja isompi tyttö 3vee. Kun saavuimme myyjän kotiin, oli hän ulko-ovella odottamassa tavaroiden kanssa. Hän ojensi minulle tavarakassin ja minä annoin hänelle rahat ja hän vaan oli että kiitos kaupoista ja hei hei?! Siis olimme tulleet 100 kilometrin päästä niin en ihan ajatellut että rahah käteen ja matkoihin?! En nyt ole loukkaantunut että ei ollut keittänyt kaffeja (itse olisin) mutta kai normaali ihminen olisi voinut edes 3veelle tarjota lasin mehua pitkän ajomatkan jälkeen?!
Mutta ei, ei suomessa... :( lähdin sitten itkua nieleskellen ajamaan kotiin ja yritin olla peittelemättä mielepahaa tytölle. Käytiin sitten mehulla absilla. Jäi kyllä niin huono mieli tuollaisesta tunnekylmyydestä että en halua laittaa vauvallekaan verhoa ja mobilea muistuttamaan ihmisten moukkamaisuudesta.

Muilla samanlaisia kauhu-myyjä kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku kymmenien centtien tuote ja kysytään silti mikä on tiukka hinta....argh

Vierailija
22/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnnissä joku pieni juttu niin "av kysyn mieheltä" ei helvetti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on, että kaupat tehdään näin ja vieraita ihmisiä ei kukaan täysjärkinen päästä sisään ainakaan eteistä pidemmälle. Samana ajankohtana saattaa olla muutamatkin tavaroiden myynnit ja jotkut ääliöt rupeavat vielä siinä tinkaamaan, vaikka kauppahinta on sovittu. Pitää itse miettiä, kannattaako tehdä ostosmatka pitkän matkan päästä ABC-pysähdyksineen ja esim. maksaa bensat 200 km matkasta. Teen itse nyt paljon kauppaa, kun tyhjennän kotia meille turhasta tavarasta. Kaikkeen ilmoitusten tekoon, soittoihin, tekstareihin, sähköpostikeskusteluihin ja aikataulujen tekoihin menee niin paljon aikaa, että en tosiaan voi pitää pannua kuumana, vahtia kodissani pyöriviä tuntemattomia ja pästää heitä vaikka kylpyhuoneeseen. Mielestäni sinulla oli nyt liian kovat odotukset.

Vierailija
24/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:57"]Myynnnissä joku pieni juttu niin "av kysyn mieheltä" ei helvetti!!!
[/quote] Kanta-Häme?

Vierailija
25/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä juuri luin???

Ei tulisi mieleenkään tarjota vielä juomia siitä hyvästä, että joudun odottelemaan jotain puoli-ilmaiseksi tavaroita kinunnutta hakijaa. Ei se minun ongelmani ole, jos hakija asuu toisella puolella maata, itse se hakija tekee päätöksen, kuinka kaukaa kannattaa lähteä tavaroita hakemaan!

Eikö se kuitenkin ole äidin oma tehtävä ottaa lapsilleen eväät mukaan, jos eivät pärjää parin tunnin automatkaa tai osaa mennä "vieraaseen" kauppaan ostamaan.

Vierailija
26/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun auto joku aurinkokennoviritys. Koska normi polttoainekuluilla sitä tilaa jostain verkkokaupasta uudet verhot ja lelut samalla hinnalla. 

Vierailija
27/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hei provo, älkää nyt hiiltykö!

Vierailija
28/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudinverho?

Vierailija
29/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh? Mää en ikinä päästä tori-ostajia tai muitakaan kirppisostajia meille sisälle. Tuntemattomia ihmisiä hyvänen aika. 

Vierailija
30/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 10:11"]

uudinverho?

[/quote]

no se verhokatos pinnasänkyyn. Maksaa uutena 30 € 

Vierailija
31/31 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahaha, olisit maksanu vähän lisää niin olisit pullakahvit saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi