Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lapsiluku täynnä

Vierailija
30.11.2021 |

Vauvakuume nostaa taas päätään, vaikka järki sanoo ettei enää. Mies on muuten ihan uuden vauvan kannalla, mutta on kuitenkin aika varma että en ikinä saavuta tilannetta, jossa lapsia olisi "tarpeeksi". Jääkö siis jokaiselle äidille yksi tekemätön lapsi vai tietääkö jostain että lasten lukumäärä on nyt täysi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 40 vuotiaana vielä yhden lapsen, koska ymmärsin että äitiys on mun juttu. Muut lapset lentäneet jo pesästä, joten ihanaa kun talossa on vielä yksi pieni ihminenkin. En ole katunut tätä päätöstä missään nimessä.

Vierailija
22/25 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mielikuvissaan miettiä elämää eteenpäin, esim sinne, kun kaikki lapset olisivat jo vaikkapa kouluikäisiä. Asuntoasiat jne.

Meillä kolme lasta ja nyt haastetta löytää sopivaa (isompaa) asuntoa, kun tulot molempien töissäkäydessäkään ei ole suuren suuret. Viiden hengen perhekoko, puhumattakaan suuremmista ei ole kovin halpaa ylläpitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin niin pitkään lapsettomuudesta, että en kahden elossa olevan lapsen jälkeen enää koe jääneeni vaille yhtäkään lasta. Sen sijaan lapsettomuuden olotila pukkaa välillä päälle vaikka olenkin kolme lasta kantanut.

Vierailija
24/25 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset ja koko ajan on ollut selvää, että enempää ei tule.

Raskaus oli todella vaikea, kärsin järkyttävästä pahoinvoinnista ja liitoskivuista. Vauvat syntyivät kuusi viikkoa ennen aikojaan ja toisella oli synnynnäinen sydänvika, joka leikattiin kahdesti.

Vauva- ja pikkulapsiaika kaksosten kanssa oli melkoisen raskasta, ja sairastuin syöpään lasten ollessa kaksivuotiaita.

Kaikesta ollaan kuitenkin selvitty ja nyt meillä on reippaat ekaluokkalaiset ja itsekin olen terve. Mutta lapsiluku on todellakin täynnä!

Vierailija
25/25 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsiluku on jo kahdella yli. Lapsilukuni olisi nolla, mutta oikeasti niitä on jo kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan