Arkijärkinen unientulkintaketju
Kerrotaan uniamme ja tulkitaan toistemme unia arkijärjellä.
Kommentit (33)
Painajaisessa sairas naapuri yritti tunkeutua meille kotiin
Mulla toistuu aina uni, jossa puolison kanssa on erittäin vahva vetovoima, mutta joka puolella on ihmisiä eikä löydetä mistään rauhallista paikkaa lemmenleikeille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toistuu aina uni, jossa puolison kanssa on erittäin vahva vetovoima, mutta joka puolella on ihmisiä eikä löydetä mistään rauhallista paikkaa lemmenleikeille.
Ja joskus kun keretään alkuun, joku tulee huoneeseen eikä millään tajua lähteä. Tilanne ei tunnu nololta, harmittavalta vaan.
Tytön vauva-aikana näin unta, että vauvoja on kaksi ja herätin hädissäni miehen että missä se toinen vauva on!
Olin paimentamassa sisarusten lapsia leirillä. Nukkumapaikkana oli pelkkä hevosten aitaus ilman mitään suojaa tai pehmusteita. Keskellä yötä murmeleita hyökkäsi lasten kimppuun, ja taistelin murmeleita vastaan kuristamalla ne yksitellen kuoliaaksi. 😳
Mun ihastus kävi yöllä kertomassa, että on rakastunut muhun. Tavallaan mä kyllä alitajuisesti tiesin sen jo, uskon, että tämä oli vaan mun intuitio, joka näin ilmoitti. Ihanalta tuntui silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus kun keretään alkuun, joku tulee huoneeseen eikä millään tajua lähteä. Tilanne ei tunnu nololta, harmittavalta vaan.
Vessahätä aiheuttaa näitä unia.
Mä nään painajaisia että hissi tipahtaa ja tunnen tosi aidosti sisäelimissä miten tipun!
Vierailija kirjoitti:
Ap aloittaa: näin unta että vein torissa myymäni kolmen euron esineen (en muista minkä) jonkun rikkaan perheen kotiin. Kun tuli maksun aika, rikas rouva antoi 50€ ja lupasi tästä lähtien tasaisin väliajoin tukea vähävaraista perhettämme. Tunnelma oli kuin jouluaattona!
Olet oivaltanut jotain uutta elämästä. Arvottomana pitämäsi ajatus, onkin arvokas. Esim. opiskelet uuteen ammattiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä nään painajaisia että hissi tipahtaa ja tunnen tosi aidosti sisäelimissä miten tipun!
Olet pettynyt johonkin ihmiseen tai asiaan, etkä pääse siitä yli.
Vierailija kirjoitti:
Olin paimentamassa sisarusten lapsia leirillä. Nukkumapaikkana oli pelkkä hevosten aitaus ilman mitään suojaa tai pehmusteita. Keskellä yötä murmeleita hyökkäsi lasten kimppuun, ja taistelin murmeleita vastaan kuristamalla ne yksitellen kuoliaaksi. 😳
Olet huolissasi läheistesi terveydestä ja tunnet voimattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus kävi yöllä kertomassa, että on rakastunut muhun. Tavallaan mä kyllä alitajuisesti tiesin sen jo, uskon, että tämä oli vaan mun intuitio, joka näin ilmoitti. Ihanalta tuntui silti.
Oot varmaan haaveillu siitä illalla😍 Ihana uni!
Vierailija kirjoitti:
Tytön vauva-aikana näin unta, että vauvoja on kaksi ja herätin hädissäni miehen että missä se toinen vauva on!
Mäkin näin unta että vauva katosi, pistin valot päälle ja herätin kaikki, kun olin niin paniikissa. Oletan, että johtuu hormooneista ja väsymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Painajaisessa sairas naapuri yritti tunkeutua meille kotiin
Rajojasi on rikottu. Joku jollain tavalla.
Joskus unessa ihastun ihmiseen, jota en ole koskaan edes harkinnut siinä mielessä. Koukutun unessa tuon ihmisen läheisyyteen ja sen jälkeen saatan olla kuukausia ihastunut ennen kuin tunteet hälvenevät.
Viime yönä sain uuden maalauksen kokoelmiini, mutta se ei ollutkaan mitenkään kummoinen. Sen maalauksen takia en saanut enää edellisiä maalauksia pysymään seinällä. Yksikin lempimaalaus roikkui ensin vasemmalle kallellaan, ja kun siirsin alle millin, valahti oikealle. Astuin välillä vahingossa jonkun maalauksen päälle.
Näin veljeni ihan täynnä lävistyksiä ja järkytyin syvästi
Vierailija kirjoitti:
Joskus unessa ihastun ihmiseen, jota en ole koskaan edes harkinnut siinä mielessä. Koukutun unessa tuon ihmisen läheisyyteen ja sen jälkeen saatan olla kuukausia ihastunut ennen kuin tunteet hälvenevät.
Seksuaalista turhautumista.
Vierailija kirjoitti:
Näin veljeni ihan täynnä lävistyksiä ja järkytyin syvästi
Veljesi salaa sinulta jotain. Ehkä terveyteen liittyvää.
Ap aloittaa: näin unta että vein torissa myymäni kolmen euron esineen (en muista minkä) jonkun rikkaan perheen kotiin. Kun tuli maksun aika, rikas rouva antoi 50€ ja lupasi tästä lähtien tasaisin väliajoin tukea vähävaraista perhettämme. Tunnelma oli kuin jouluaattona!