Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin miehelle 100€ lahjakortin. Heitti siivotessaan roskiin.

Vierailija
26.02.2015 |

Harmittaa. Ostin jouluksi kalliin lahjakortin miehelle. Oli katsonut että joku vanha joulukortti, nyt ne voi jo heittää roskiin ja sinne meni. En ymmärrä miten ihminen ei tarkista mitä kuoren sisällä on ennen kuin heittää noin vain pois? Eikä ollu edes eka kerta, kerran heitti pois meidän asuntoon liittyviä tärkeitä papereita. Täytyy huomenna soittaa liikkeeseen joskos mitään olis tehtävissä. Tuo on minulle iso raha ja kallis lahja antaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen on oikeastaan halpa hinta siitä, että mies siivoaa. Oikeasti tärkeille papereille kannattaa varata erityinen paikka, josta eivät joudu vahingossa roskiin.

Vierailija
2/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainut olla mieleinen lahja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ruveta paremmin pistämään törkeet paperit heti johonkin jemmaan. Noin käy helposti...ellei sit niin, että sä rakkaat kaikki, ennenkin kukaan heittää mitään pois.

toi on niin ymmärrettävää, kun on paljon kaikkea. Ja harmillista.

Vierailija
4/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se maksu näkyy pankissa? Ellet käteisellä ostanut.

Vierailija
5/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO sun ukko siivousfriikki?

Vierailija
6/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläh. Itse sain kerran työpaikalta 2000 euron matkalahjakortin, joka oli kolme vuotta voimassa. Katosi muuton yhteydessä ja löysin sen sattumalta eräästä kirjekuoresta, oli mennyt kaksi kuukautta sitten umpeen löytymisestä :D
Siinä tilanteessa ei oikein voinut kuin nauraa säälittävästi.

Vierailija
7/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen että miehes siivoo!

Vierailija
8/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko jotenkin vajukki kun säilöt tuollasta roskien seassa?

Vierailija
9/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:34"]Kai se maksu näkyy pankissa? Ellet käteisellä ostanut.
[/quote]

Yleensä kaiken ostan kotuolla mutta just tämän sitten käteisellä! Kyseessä yhden ihmisen pieni yritys, käyn kysymässä jos hänellä vaikka olisi jossain ylhäällä ostetut lahjakortit ja niissä joku tunnistenumero tai jotain. Ihminen oli ostohetkellä hirmu mukava ja juteltiin hetki niitä näitä ja hän toivoi mieheni pitävän lahjasta, kehui myös takkiani. Laitan toivoni siihen että hän muistaa minut ja myyntitilanteen.
Ap

Vierailija
10/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:35"]ONKO sun ukko siivousfriikki?
[/quote]
On siivousfriikki.
Ap

Vierailija
11/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla hukassa mieheltä saatu 50€ lahjakortti enkä ilkee tunnustaa. Mulla yleensä kaikki tallessa ja mitään en oo koskaan hukannut, en edes yhtä hanskaa :(

Vierailija
12/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon lahjakrtteja jää käyttämättä? Meillä on käänyt vaikka mitä. Miehen työnantaja on antanut useina jouluina lahjakortteja, joilla on voinut tilata kirjoja tai ruokia. Ei ole niin innostavia ollut tarjolla, joten on käänyt. Itse sain jonkun kosmetologikortin, mut en voinut mennä heti, ja oli mennyt vanhaksi. Samoin on käynyt lukuisille leffalipuille, ja muille pääsylipuille

Vierailija
13/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:39"]Ookko jotenkin vajukki kun säilöt tuollasta roskien seassa?
[/quote]
En minä sitä säilönyt vaan mies. Eikä ollut roskien seassa, vaan tärkeiden papereiden. Mies oli katsonut että "ei joku vanha joulukortti tänne kuulu" ja nakannut roskiin. Ei tullut mieleen että oli ehkä ihan syystä hyvässä tallessa. Itse vielä laittanut sen sinne "väärään paikkaan". *huokaus*
Ap

Vierailija
14/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:44"]Kuinkahan paljon lahjakrtteja jää käyttämättä? Meillä on käänyt vaikka mitä. Miehen työnantaja on antanut useina jouluina lahjakortteja, joilla on voinut tilata kirjoja tai ruokia. Ei ole niin innostavia ollut tarjolla, joten on käänyt. Itse sain jonkun kosmetologikortin, mut en voinut mennä heti, ja oli mennyt vanhaksi. Samoin on käynyt lukuisille leffalipuille, ja muille pääsylipuille
[/quote]

Kiitämätön nauta.

Vierailija
15/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vahingossa samanlaisessa siivousvimmassa heitin saamani 20 eur lahjakortin roskiin. Tuli paha mieli lahjan antajan puolesta kun tiesin ettei hänellä ollut paljon rahaa silloin. Ostin kyseisestä liikkeestä omalla rahalla jotain ja sanoin että lahjakortilla ostettu.

Vierailija
16/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:44"]Kuinkahan paljon lahjakrtteja jää käyttämättä? Meillä on käänyt vaikka mitä. Miehen työnantaja on antanut useina jouluina lahjakortteja, joilla on voinut tilata kirjoja tai ruokia. Ei ole niin innostavia ollut tarjolla, joten on käänyt. Itse sain jonkun kosmetologikortin, mut en voinut mennä heti, ja oli mennyt vanhaksi. Samoin on käynyt lukuisille leffalipuille, ja muille pääsylipuille [/quote] Kiitämätön nauta.

[/quote]

korjaan: moni pääsylippu on jäänyt meiltä käyttämättä, mutta naapurille on annettu. Mut noi delicard- lahjat on jäänyt, tai kirjalahja. Olen kustantamossa töissä itse...

Vierailija
17/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lahjakortteja ei sitten voi käyttää heti joulun jälkeen?

Vierailija
18/18 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta tärkeille papereille oma lehtikotelo tai kansio.

Jos on noin kallisarvoinen hankinta kyseessä, niin miksi se on jätetty lojumaan joulukortin väliin..

Kun käy virhe, niin on kaksi vaihtoehtoa: vitt**ntua TAI ottaa opikseen. Suosittelen jälkimmäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä