Kaden lapsen isä Mika, 35, on liian kiltti parisuhteeseen
Pitäisi olla jännempi, sanoi nainen.
Nyt puhuvat miehet, jotka ovat sinkkuja vastoin omaa tahtoaan – Jukka erehtyi kotibileissä väärään huoneeseen väärään aikaan: ”Se jätti pysyvät jäljet”
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Tuo "liian kiltti" Timo on jo aika vanha, viisikymppinen jo: "Näin tiivistyy sinkkumies Timon 48, (nimi muutettu)".
Yritin etsiä jutusta viitteitä hänen mt-ongelmiinsa joista puhutaan toisessa ketjussa, mutta en löytänyt. Mikäli niitä on, ei ihme että on sinkkuna edelleenkin...
Niin, ja: "– Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota, 48-vuotias sinkkumies Timo kärjistää."
Ainakin pitää osata kirjoittaa kunnollista suomenkieltä JA laittaa oikeasti hyvä kuva itsestään sinne Tinderiin. Jokin samea, heilahtanut selfie ei todellakaan riitä. Ja sen kuvan pitää olla kuva itsestä, eikä esim. koirasta tai viime vuoden parhaasta kalansaaliista. Ihmiset - niin miehet kuin naiset - yksinkertaisesti haluavat nähdä, minkänäköinen mahdollinen deitti on. Jopa kirjeenvaihtoaikoina ensi töiksi laitettiin oma kuva mukaan kuoreen.
48-vuotias on viisikymppinen? Kuinkahan monella menisi läpi, jos oma 16v muksu tekisi samanlaisen kahden vuoden pyöristyksen ylöspäin, kun haluaa lähtee viikon reissuun :D
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen eksynyt sellaiseen ketjuun jossa se joku kysyy miksi tytöt eivät jutelleet koulussa kilteille pojille tjsp. Aivan älytöntä hyökkäystä ja haukkumista tätä näiden harmittomien aloituksien tekijää kohtaan. Naisiltakin olen tuollaisia ketjuja nähnyt mutta ei siellä miehet hyökkää ja hauku ollenkaan. On muitakin esimerkkejä eri aiheista. En tiedä mistä tämä sitten johtuu.
Johtuu siitä, että kyseisten aloitusten tekijä on vakiotrolli tällä palstalla. Et vissiin ole seurannut tätä palstaa pidempään?
Häneltä tulee joka päivä kymmeniä aloituksia joissa kysytään samaa.
En ole uusi palstalla. Ehkä olemme vain erilaisia tyyppejä. Itse en niitä aloituksia huomioi, enkä varsinkaan koe tarpeelliseksi mennä haukkumaan ihmisiä jostain aivan täysin harmittomista aloituksista vauva.fi verkkosivustolla... mutta kukin tavallaan I guess.
Palstalla julistavat miehet olivat siis sittenkin oikeassa.
Naiset tykkäävät vain jä**ämiehistä...Eipä ihme kun aina niin kärkkäästi sitä ovat kieltämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kova paikka jos noissa ukoissa ei olisikaan suurempaa vikaa, vai mitä ämmät?
Ihan itsehän he tuossa tuovat ilmi, kuinka toisella on vakavia paino-ongelmia, toisella käsittelemättömiä traumoja, jotka vaikeuttavat parisuhteeseen ryhtymistä.
T. Ämmä
Ei nuo ukot ole se juttu, vaan ilmiönä se valtava hyökkäys mikä heihin kohdistuu näillä palstoilla.
Pari kertaa olen eksynyt sellaiseen ketjuun jossa se joku kysyy miksi tytöt eivät jutelleet koulussa kilteille pojille tjsp. Aivan älytöntä hyökkäystä ja haukkumista tätä näiden harmittomien aloituksien tekijää kohtaan. Naisiltakin olen tuollaisia ketjuja nähnyt mutta ei siellä miehet hyökkää ja hauku ollenkaan. On muitakin esimerkkejä eri aiheista. En tiedä mistä tämä sitten johtuu.
Olen pannut saman merkille. Joku kysyy, että mitä ajattelet kun trendikäs 55v mies liitää menemään discon lattialla - vastaukseksi tulee aivan älyttömiä "hyi v*ttu mitä paskaa oksennan jos näen tuollaista". Juuh, selvä. Täällä taitaa pyöriä vähän aggressiivisempaa väkeä kuin normaalissa elämässä.
Normaalissa elämässä ei pidetä yhtään sen enempää harhaisista vanhoista äijistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "liian kiltti" Timo on jo aika vanha, viisikymppinen jo: "Näin tiivistyy sinkkumies Timon 48, (nimi muutettu)".
Yritin etsiä jutusta viitteitä hänen mt-ongelmiinsa joista puhutaan toisessa ketjussa, mutta en löytänyt. Mikäli niitä on, ei ihme että on sinkkuna edelleenkin...
Niin, ja: "– Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota, 48-vuotias sinkkumies Timo kärjistää."
Ainakin pitää osata kirjoittaa kunnollista suomenkieltä JA laittaa oikeasti hyvä kuva itsestään sinne Tinderiin. Jokin samea, heilahtanut selfie ei todellakaan riitä. Ja sen kuvan pitää olla kuva itsestä, eikä esim. koirasta tai viime vuoden parhaasta kalansaaliista. Ihmiset - niin miehet kuin naiset - yksinkertaisesti haluavat nähdä, minkänäköinen mahdollinen deitti on. Jopa kirjeenvaihtoaikoina ensi töiksi laitettiin oma kuva mukaan kuoreen.
48-vuotias on viisikymppinen? Kuinkahan monella menisi läpi, jos oma 16v muksu tekisi samanlaisen kahden vuoden pyöristyksen ylöspäin, kun haluaa lähtee viikon reissuun :D
Alaikäiselle jo vuosi tekee paljon . Yli neljäkymppisillä on ihan sama onko 48, 55 vai 60 vuotta. Toinen jalka on haudassa yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla julistavat miehet olivat siis sittenkin oikeassa.
Naiset tykkäävät vain jä**ämiehistä...Eipä ihme kun aina niin kärkkäästi sitä ovat kieltämässä
Jämämiehistä? En nyt ihan osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"– Olen kokenut elämässä sellaista, joka on muovannut kiltiksi, Mutta en ryhdy kiltistä ilkeäksi, se ei sovi minulle, hän sanoo."
Ei tarvii olla ilkeä, mutta ei kannata olla tossu kuitenkaan. Olen treffaillut monia miehiä, jotka tuntuu olevan kuin joku kultainennoutaja joka innostuu heti ekoista treffeistä ja kuvittelee että nyt rakastutaan ja haluaa miellyttää LIIKAA. Tai sitten mies joka ei uskalla katsoa kunnolla silmiin edes. Parempi on mies, joka tietää mitä haluaa, on valmis tekemään naisen eteen asioita, mutta ei ole niin kuin joku miellyttämisenhaluinen kultainennoutaja joka palvoo omistajaansa kieli pitkällä - eli täytyy olla myös itsenäisyyttä ja jämäkkyyttä. En minä halua miestä, joka lakoaa jalkoihin minun edessä, tai kenenkään muunkaan.
Tiedän pari tuollaista tapausta. Nyt kummallakin on varsin nätit aasialaiset tyttikset ja hyvin onnellisilta vaikuttavat.
Ihan varmasti tiedät joo. Onko täysin poissuljettua että lukisit ajatuksella mitä kirjoittaja sanoo ja yrittäisit oppia jotain? Sen sijaan että triggeröidyt ja alat sepustaa jotain voimafantasia. Mulla ei ole mitään sitä vastaan että naisettomat miehet hakee itselleen Aasiasta naisen. Päinvastoin olen tilaisuuden tullen kehottanut siihen. Mutta kun kenelläkään teistä ei ole aloitekykyä tai varaa siihen. Silloin näiden fantasioiden kirjoittelu on kuin lämmittelisi pakkasella kusemalla housuihin. Sen sijaan jos yrität oppia tuosta jotain, voi lohjeta ihan kotimainen nainen ja JOKA TAPAUKSESSA olet onnellisempi kun pystyt pitämään puolesi eikä ole ulkoapäin ohjautuva.
Otapa nyt iltalääkkeet ja laita viinitonkan hana kiinni. Minulla on jo vaimo.
Naiset ne vaan on "liian kilttejä," kun eivät sano suoraan, vaan keksii kaikenlaisia kiertoilmaisuja. Liian kiltti tarkoittaa, että on tylsä.
On kyllä väärin sanoa noin, koska kiltteys ei ole huono asia ollenkaan, vaan pelkästään hyvä. Voisi sitä sanoa vaan, että ei me sovita yhteen. Olen kyllä kuullut sellaisenkin jättämisrepliikin, kuin että en halua jatkaa tätä, koska rakastan sua ihan liikaa, tai että koska pelkään, että rakastun sinuun liiaksi.
Se on inhottavin tekosyy mitä voi olla.
Kìltïn tunnistaa katu-kuvassa 100 kertaa 100:sta siitä että päällä on nààmá-váïppà, useimmiten mallia kùónòkôppã.
Sä et ole vaan riittävän montaa kertaa lukenut tän 55-vuotiaan farmariasuisen hopeaketun aloituksia itsestään. Ihmisiä ärsyttää toistuvasti se, miten 55-vuotias kuvittelee menevänsä 35v jos käyttää farmareita. Kun ei mene.