Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies käy seuranhakusivustolla...

Vierailija
26.02.2015 |

Olen tavannut erään ihanan miehen. Meillä synkkaa tosi hyvin ja ollaan nyt siinä tapailuvaiheessa.
Kerran kun jotain tein miehen puhelimella (siis ihan luvan kanssa) näin, että hänellä oli erään seuranhakusivuston appi valikossa. Kysyin myöhemmin mieheltä tästä asiasta, että onko hän tälläisillä sivustoilla ja että onko hänen mielestään ok käydä näillä seuranhakusivustoilla kun kerran ollaan tässä tapailuvaiheessa.
Mies myönsi heti suoraan, että viime kesänä kun erosi naisystävästään ja jäi sinkuksi, hän teki tunnuksen tänne Hot or Not -sivustoon. Hän myös sanoi, että tunnus on edelleen, mutta sanoi vakuuttavasti, että ei sieltä mitään etsi, vaan ainoastaan haluaa nähdä saako siellä suosiota. Mies myös on tosi sosiaalinen. Hänellä on paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tykkää jutella. Sanoi myös, että juttuseuraa sieltä joskus etsi.

Mua tämä kuitenkin jotenkin vaivaa, enkä tiedä miten tämän miehelle sievästi sanoisin. Ja kyllä, olen stalkannut miestä täällä sivustolla, ja nään, että hän silloin tällöin siellä on online-tilassa...

Niin ja siis tämä Hot or Not -sivusto on sovellus, jossa ihminen lisää sinne itsestään kuvan ja muut käyttäjät voivat äänestää kuvaan joko ''hot'' tai ''not''.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Provo mutta anna palaa syyttele ja ahdistele ja painosta sitoutumaan miestä nurkkaan kun nyt olet kerrankin jo tapailu asteella jonkun kanssa. Pääset pian takaisin sinkkuriviin ja mies saa kunnolisempaa seuraa.

Vierailija
2/4 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:14"]

Paska Provo mutta anna palaa syyttele ja ahdistele ja painosta sitoutumaan miestä nurkkaan kun nyt olet kerrankin jo tapailu asteella jonkun kanssa. Pääset pian takaisin sinkkuriviin ja mies saa kunnolisempaa seuraa.

[/quote]

Anteeksi? En ymmärtänyt sanaakaan tästä tekstistä. Ja ei, tämä ei ole provo. Saanko kysyä että miksi epäilet provoksi? t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi pätkääkään tuollaiseen mieheen!

Vierailija
4/4 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän täysin tunteesi. Muita ei saa olla samaan aikaan kierroksella eikä etsiä seuraa. Onhan se loukkaavaa toista kohtaan.. Minä ainakin puhuisin asiasta, koska se on ei katoa minnekään puhumatta. Se, että se vaivaa sua on totuus ja se ptää tuoda esille. Muuten se vaivaa ja jäytää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan