Koskinen -sarja. Mitä tykkäätte?
Millaisia tunnelmia uudesta Komisario Koskinen -sarjasta? Eero Aho on huippu, siitä ainakin tykkään.
Kommentit (167)
Aho oli sarjan helmi. Ainoa syy jonka vuoksi nuo kaksi nähtävillä olevaa jaksoa katsoi. Muuten sisältö oli aika onneton.
Väkisintehdynoloinen oli. Tampere ansaitsisi kunnollisen rikossarjan.
Tykkäsin Eero Ahosta. Hän on loistava ja sopivan miehekäs rooliin.
Ahon takia tuota oikeastaan aloin katsomaan. Ensimmäisessä jaksossa jäi hieman epäselväksi, mikä tuo ratikkakeskus on, tai sitä olisi voinut selventää kohtauksella, jossa esim. kävelytetään päähenkilö sen lävitse jonkun työntekijän kertoessa. Näin maalaisena mietin jatkuvasti, että onko se varikko, valmistustehdas vai mikä, ilmeisesti jonkinlainen ohjauskeskus. Oli todella helppo pudota kärryiltä.
Tekonauru tökkii
Onneks ei niinku hesaa
Tornin baarissa poliisit puhuttamassa sitä Siilin (?) exää, toinen poliisi juo bissee?
Eikä tollasessa haisuhenkikankkusessa suomalainen poliisi voi olla töissä. Vois näistä tehdä ihan realistisiakin kai, noita kirjoja en oo lukenut, eli en tiedä kuinka näyttelijät vastaa esikuviaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo Ruutu+. Odotetaan rauhassa vapautumista katsottavaksi.
Noin juuri. En maksa ylimääräistä. Kyllä se tulee vielä normikanavalle.
Kirjoista olen tykännyt.
Nelonen mainosti televisiossa tulevaa ohjelmistoaan mm Koskista.
1 jakso tuli.
Nyt kuitenki näkyy vain Ruutu+.ssa eli maksukanavalla. :(
Vierailija kirjoitti:
Ahon takia tuota oikeastaan aloin katsomaan. Ensimmäisessä jaksossa jäi hieman epäselväksi, mikä tuo ratikkakeskus on, tai sitä olisi voinut selventää kohtauksella, jossa esim. kävelytetään päähenkilö sen lävitse jonkun työntekijän kertoessa. Näin maalaisena mietin jatkuvasti, että onko se varikko, valmistustehdas vai mikä, ilmeisesti jonkinlainen ohjauskeskus. Oli todella helppo pudota kärryiltä.
Tampereen ratikan varikko hervannassa. Ihan oikea ja käytössä oleva.
Tuleekohan noita loppujaksoja ikinä telkkarista tai Ruudusta? Ruutu+ sisältö ei ole niin mielenkiintoista, että haluaisin maksaa siitä kympin kuussa.
Pojan näyttelijän valinta oli myös erikoinen, kun on tarkoitus esittää kotona asuvaa teiniä. Poika näyttää reilusti yli parikymppiseltä. Ja hänhän onkin Samuel Kujala, ikä 25 v. Eikö olisi löytynyt nuorempaa näyttelijää?
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan noita loppujaksoja ikinä telkkarista tai Ruudusta? Ruutu+ sisältö ei ole niin mielenkiintoista, että haluaisin maksaa siitä kympin kuussa.
Tulee. Ruudun ja C Moren ohjelmat yleensä tulee noin puolen vuoden päästä tv:stä. Sanoisin, että loppukeväästä tai ensi syksynä näytetään Nelosen kanavilla koko sarja kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on sivuasia,ei sen tiedoilla mitään tee.
Pidän Ahosta mutta jotenkin ei ole yhtään Koskisen oloinen. Minulle hän on jo hieman harmaantunut konkari eikä mikään pellavapää. :) Olen lukenut joitakin Koskisia.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Ahosta mutta jotenkin ei ole yhtään Koskisen oloinen. Minulle hän on jo hieman harmaantunut konkari eikä mikään pellavapää. :) Olen lukenut joitakin Koskisia.
Ullankin miellän erilaiseksi. Ei ollu juoppo mun mielestä.
Siis joku nekkepoliisipomona? Todella uskottavaa settiä, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska.
Liikaa muutettu kirjaa nähden, modernisoitu ja ratikka tungettu väkisin mukaan.
Näyttelijät ei sovi rooleihin ja kokoajan oli sellainen olo että ei oo hyvä.
Minäkin pidän kirjoista niin paljon, etten taida uskaltaa katsoa koko sarjaa. Etenkin Maria Ylipään valinta Ullan rooliin ihmetyttää, olisivat ottaneet jonkun blondin ja ehkä vähän vanhemmankin. Aina valitetaan ettei viiskymppisille naisnäyttelijöille ole töitä, tässä olisi ollut hyvä rooli tarjolla, mutta ei.
Enpä muista, että kirjoissa olisi mainittu ratikkatehdasta. Vai olisiko Rahtarissa ollut jotain sellaista?
Minä katson niin vähän muutenkin telkkaria, että taitaa olla paras jättää katsomatta tämänkin ja jatkaa kirjojen lukemista.
Tuo Aho ja Ylipää ovat mainioita. Blondi poliisipoika ja moni muu sivuhahmo feikkejä