Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta vaimolle tiskikonetta

Vierailija
26.02.2015 |

Vaimo täällä avautui aiheesta aiemmin. Eli hän on kotona lasten kanssa, hänelle kuuluu kotityöt. Hänellä on aivan varmasti aikaa tiskata käsin kun on ollut naisilla ennen tiskikoneitakin puhtaita astioita. En aio myöskään ostaa uutta kuivuria hajonneen tilalle, hän voi mainiosti ripustaa pyykit kylpyhuoneeseen ne pestyään. No vaimo ei tätä vieläkään käsitä vaan edelleen vinkuu näitä laitteita "arkeaan helpottamaan" ihan kuin päivät kotona oleskelu olisi jotenkin haastavaa. Miten saan valituksen ja vinkunan loppumaan kun nainen ei vaan tajua, että noita laitteita ei meillä tarvita? Tienaamiani rahoja voidaan käyttää paljon fiksummin, vaikka sitten laittaa säästöön. Alkaa jo oikeasti loppua kärsivällisyys akan kanssa.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et katsoisi minuun päinkään, koska narsistisuutesi kaipaa vain hyväksyntää. Olet todellakin sairas. Sinulla on vakava persoonallisuushäiriö. Usko tai älä, tänäpäivänä tietämys esim. narsistisuudesta on korkealla; moni kanssasi tekemisissä oleva tunnistaa oirekuvasi. Sinusta harva aidosti pitää. Ihmiset jotka ovat kanssasi tekemisissä, ovat varmasti pakon sanelemana (työkaverit) tai heikossa itsetunnossa hyväksyntääsi hakevat. Hyväksyntäähän sinä annat, kun itse siitä hyödyt. Käytät muita vain välineenä. Omien tarpeidesi tyydyttämiseen. Olet paha ihminen.

Vierailija
2/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] Oikein! Kotona loisiva saa luvan hoitaa ruoanlaiton ja siivoukset sekä pyykinpesun. [/quote] Ilmaista orjapiikaako pidät? Sinähän melkoinen sovinistisika olet! [/quote] Tasa-arvoa. Minä käyn töissä ja elätän perheen.

[/quote]

Et elätä. Jos elättäisit, ei vaimosi joutuisi ostamaan lasten vaatteita kotihoidontuellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:00"]Niin, et katsoisi minuun päinkään, koska narsistisuutesi kaipaa vain hyväksyntää. Olet todellakin sairas. Sinulla on vakava persoonallisuushäiriö. Usko tai älä, tänäpäivänä tietämys esim. narsistisuudesta on korkealla; moni kanssasi tekemisissä oleva tunnistaa oirekuvasi. Sinusta harva aidosti pitää. Ihmiset jotka ovat kanssasi tekemisissä, ovat varmasti pakon sanelemana (työkaverit) tai heikossa itsetunnossa hyväksyntääsi hakevat. Hyväksyntäähän sinä annat, kun itse siitä hyödyt. Käytät muita vain välineenä. Omien tarpeidesi tyydyttämiseen. Olet paha ihminen.
[/quote]

Vai niin. Ja luulet, että tämä keittiöpsykologiasi kiinnostaa minua, koska...?

Vierailija
4/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kiinnostaako vai eikö kiinnosta. Kanssasi on turha "keskustella". Narsistin kanssa ei voi keskustella. Minä jatkan elämääni normaalisti, sinä valitettavasti elät hautaan saakka onnettomana ihmisrappiona, joka on aiheuttanut vain pahaa lähiympäristössä.

Vierailija
5/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tollasen hallitsevan miehen, oon aina halunnu :) Mut tykkään muuteski palvelija-isäntä-kuvioista ja mulle tollane sit taas ois hyvää elämää ;) nii musta turhaan haukutte vaikka ap:n vaimoa (harmi!) ku voihan seki tykätä tosta kuviost. Ja ellei nii ap mua ainaki kiinnostaa, isäntä. Uuh. Must toi on just niin turn on!

Vierailija
6/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:13"]Ihan sama kiinnostaako vai eikö kiinnosta. Kanssasi on turha "keskustella". Narsistin kanssa ei voi keskustella. Minä jatkan elämääni normaalisti, sinä valitettavasti elät hautaan saakka onnettomana ihmisrappiona, joka on aiheuttanut vain pahaa lähiympäristössä.
[/quote]

No niin, menehän jatkamaan. Kipi kipi, nainen.

Vierailija
7/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:14"]Mä haluaisin tollasen hallitsevan miehen, oon aina halunnu :) Mut tykkään muuteski palvelija-isäntä-kuvioista ja mulle tollane sit taas ois hyvää elämää ;) nii musta turhaan haukutte vaikka ap:n vaimoa (harmi!) ku voihan seki tykätä tosta kuviost. Ja ellei nii ap mua ainaki kiinnostaa, isäntä. Uuh. Must toi on just niin turn on!
[/quote]

Aivan. Sinun pitää löytää oma isäntäsi.

Vierailija
8/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:14"]Mä haluaisin tollasen hallitsevan miehen, oon aina halunnu :) Mut tykkään muuteski palvelija-isäntä-kuvioista ja mulle tollane sit taas ois hyvää elämää ;) nii musta turhaan haukutte vaikka ap:n vaimoa (harmi!) ku voihan seki tykätä tosta kuviost. Ja ellei nii ap mua ainaki kiinnostaa, isäntä. Uuh. Must toi on just niin turn on!
[/quote]

[/quote]

Anna maili pleaz???

Vierailija
9/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:14"]Mä haluaisin tollasen hallitsevan miehen, oon aina halunnu :) Mut tykkään muuteski palvelija-isäntä-kuvioista ja mulle tollane sit taas ois hyvää elämää ;) nii musta turhaan haukutte vaikka ap:n vaimoa (harmi!) ku voihan seki tykätä tosta kuviost. Ja ellei nii ap mua ainaki kiinnostaa, isäntä. Uuh. Must toi on just niin turn on!
[/quote]

[/quote]

Anna maili pleaz???
[/quote]

En.

Vierailija
10/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo.

Tuollainen käytös on henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Jos mieheni käyttäytyisi tuolla tavalla, ottaisin lapset ja lähtisin.

Vierailija
11/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimosi tajuaa lähteä hyvän sään aikana.

Vierailija
12/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aapeellä mitään vaimoa ole.  Aapee on naisia vihaava ruma homomies.  Koulussa tytöt kiusasivat sitä hörökorvien ja pottunenän takia.  Vanhempi setä sitten vietteli aapellen ja se leimautui seksuaalisesti miehiin. Täällä se vaan härnää ja vittuilee naissukupuolisuudelle. 

Vierailija
13/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:34"]Toivottavasti tämä on provo.

Tuollainen käytös on henkistä ja taloudellista väkivaltaa. Jos mieheni käyttäytyisi tuolla tavalla, ottaisin lapset ja lähtisin.
[/quote]

Eipä ole lähtenyt.

Vierailija
14/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa.
[/quote]

Lapsilisät menevät lasten säästötileille. Saa jotain tukea, kyllä, ostaa siitä lasten vaatteet ja maksaa niiden harrastukset. Voi olla että ostaisi jos sillä olisi rahaa vaan eipä niillä tuloilla mitään luotollakaan saa. Hyvä niin.

Vierailija
15/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös vastaperusteet noihin, joita kohdassa 14 kirjoitin. Eikä se riitä, että kun ennen vanhaankin ehdittiin.

Ennen vanhaan ihmisillä ei ollut kuin yksi peltilautanen kaikille ja lusikka. Miehillä saattoi olla puukko. Ruoka tehtiin aina siinä yhdessä savipadassa ja lopuksi kaikki huudeltiin kylmässä kaivovedessä sen enempää pesemättä. Vaateparejakin oli vain kaksi: arki- ja pyhävaatteet. Ennen vanhaan lisäännyttiin eri tavalla, joten vanhemmista lapsista saatiin hoitajia nuoremmille lapsille. Myös isovanhemmat ja muu suku oli vahvemmin mukana, kuin nykyään. Pääaika meni pelloilla ja eläinten hoidossa, oli kyseessä nainen taikka mies.

Ajat ja yhteiskunta muuttuu. Mielestäni käyttäisin normaalin tekniikan potentiaalit niin hyvin kuin mahdollista, koska kodinhoito on aina pois kaikesta muusta ajasta.

Vierailija
16/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Periaatekysymys" taitaa olla valta-kysymys. Kivahan se on kyykyttää inisevää "akkaa", joka ei tajua että kostoksi siitä että ap joutuu käymään töissä, se ei saa käyttää nykyaikaisia kodinkoneita. Pitäisköhän sun ap laittaa juoksevat vedet ja sähkötkin poikki ettei vaan menisi liian helpoksi elämä?

Vierailija
17/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa.
[/quote]

Lapsilisät menevät lasten säästötileille. Saa jotain tukea, kyllä, ostaa siitä lasten vaatteet ja maksaa niiden harrastukset. Voi olla että ostaisi jos sillä olisi rahaa vaan eipä niillä tuloilla mitään luotollakaan saa. Hyvä niin.
[/quote]
No kyllä se itse asiassa saa luotolla. Ihan perus osamaksukauppa, ei siellä tuloja kysellä.

Vierailija
18/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:10"]Mites ap teidän seksielämä? Eikö se olisi paljon mukavampi saada puhtoinen, pehmoinen ja onnellinen vaimo sinne sänkyyn? Vaikka sinua nyt ei vaimon hyvinvointi kiinnostaisikaan seksin suhteen, niin usko pois, omasikin paranee huomattavasti, kun nainenkin nauttii tohinoista. Eikä tarvitse kaikkien kiukutella, kun nainen ei anna väsymyksestä ja sinä et saa vaikka kuinka kerjäisit. -nro.14- [/quote] Saan aina halutessani.

[/quote]

Et vastannut toiseen kysymykseeni.

-nro.14-

Vierailija
19/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:23"]Haluaisin myös vastaperusteet noihin, joita kohdassa 14 kirjoitin. Eikä se riitä, että kun ennen vanhaankin ehdittiin.

Ennen vanhaan ihmisillä ei ollut kuin yksi peltilautanen kaikille ja lusikka. Miehillä saattoi olla puukko. Ruoka tehtiin aina siinä yhdessä savipadassa ja lopuksi kaikki huudeltiin kylmässä kaivovedessä sen enempää pesemättä. Vaateparejakin oli vain kaksi: arki- ja pyhävaatteet. Ennen vanhaan lisäännyttiin eri tavalla, joten vanhemmista lapsista saatiin hoitajia nuoremmille lapsille. Myös isovanhemmat ja muu suku oli vahvemmin mukana, kuin nykyään. Pääaika meni pelloilla ja eläinten hoidossa, oli kyseessä nainen taikka mies.

Ajat ja yhteiskunta muuttuu. Mielestäni käyttäisin normaalin tekniikan potentiaalit niin hyvin kuin mahdollista, koska kodinhoito on aina pois kaikesta muusta ajasta.
[/quote]

Se on hänen "työtään". Siihen saa käyttää aikaa.

Vierailija
20/130 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:39"]

Riippuu naisesta, haluaako tiskikoneen vai ei. Minä INHOAN tiskikonetta! Ensinnäkin käsin pesee paljon nopeammin, paljon paremmin ja paljon turvallisemmilla aineilla. Konetiskiaineet ovat hirveää myrkkyä, eikä kaikki koneet edes huuhdo kaikkia pesuaineita astioista, saati että pesisivät astiat kunnolla! Kakkosasunnossamme on kone ja joka ikisen kipon huuhdon sen jälkeen vielä käsin. Pesen koneellisen kerran viikossa, pakosta, ettei se kone jumitu (vuokrakämppä). Kotiimme en ole koskaan halunnut astianpesukonetta. Minusta se on turha laite ja rikkoo paljon enemmän astioita kuin käsinpesu. Sitäpaitsi meillä on niin ihania astioita, että NAUTIN niiden pesemisestä! Lapsemme ovat jo omillaan, mutta kun olivat pieniä, ehdin kyllä hoitaa monta lasta, ok-talon siivoukset ja käsin astianpesut, sekä koko perheen pyykit.

MIEHENI EI OLE KOSKAAN VAATINUT MINUA TEKEMÄÄN MITÄÄN, EIKÄ PAKOTTANUT MIHINKÄÄN!  

Olen ymmärtänyt itse tehdä sen, minkä ehtinyt, kun mies ollut töissä. Hän on tehnyt myös kaikkia kotitöitä aina, kun on ollut kotona. Samoin lapset pesi astioita ja siivosivat huoneitaan. Ei ollut ongelmaa, kun yhdessä tehtiin, eikä isä tullut töistä komentamaan minua tai lapsia, eikä varsinkaan haukkunut tai vähätellyt! Mies olisi ostanut minulle vaikka millaisia koneita, mutta minä en itse halunnut. Siinä arvostuksen ilmapiirissä myös lapset halusivat touhuta kotiaskareita myös isän näyttäessä esimerkkiä. Eiväthän he nähneet, mitä isä päivät teki työmaillaan. Kotona mies oli heille leppoisa ja hyvä esimerkki. Meillä oli myös paljon yhteistä vapaa-aikaa ja matkustelimme paljon koko perheenä.

Ap:lle neuvoja:

Opettele kunnioittamaan vaimoasi ja rakastamaan häntä. Se on LASTESI takia tärkeää!

Älä johda perhettäsi kuin diktaattori!

Lopeta kokonaan "akoittelu" ja loukkaava käytöksesi ja laita oma itsekkyytesi kuriin.

Vaimosi on silloin paljon helpompi tyytyä päätöksiisi.

[/quote]

Tiskikoneetkin ovat jo muuttuneet tässä vuosien varrella. Nykyään ne huuhtelevat ja pesevät paremmin ja tehokkaammin, kuin käsipelillä. Minulla ei ole viimeisen 10 vuoden aikana mennyt yhtään astiaa rikki konepesussa.

Ja ap:n vaimo kertoi, ettei mies tee MITÄÄN kotona, joten aika turha verrata omaa tilannettasi tähän. Tietty ajankäyttösi kodinhoitoon on eri, kun miehesi auttaa sinua.

Veikkaan miehen olevan niin pihi, ettei ole suostunut kotiin IKEAa kalliimpia astioita ostamaan, joten niitä katsellessa sydän pakahtuu korkeintaan ällötykseen.

[/quote]

Jaa. Minulla on siellä kakkosasunnolla UUSI laadukkaan merkkinen astianpesukone (uusi on se kämppäkin). Se ei pese puhtaaksi esim kaakaomukeja ja vuoden asumisen aikana on koneessa särkynyt jo ainakin 5 lasia (Kartio, Aino), vaikka todella huolella asettelen kaikki koneeseen. Pesuainejäämiä on niin monessa astiassa, että sitä myrkkyä en ole voinut jättää pesemättä astiat vielä käsin.

Sanonpahan vaan, että pesen varmasti käsin puhtaammaksi kuin kone! Sitäpaitsi monia ihania kristalleja ym ei voi edes laittaa koneeseen, kun se syövyttää ne!

Missä ketjussa ap:n vaimo kirjoitti? Laitatko linkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi