En osta vaimolle tiskikonetta
Vaimo täällä avautui aiheesta aiemmin. Eli hän on kotona lasten kanssa, hänelle kuuluu kotityöt. Hänellä on aivan varmasti aikaa tiskata käsin kun on ollut naisilla ennen tiskikoneitakin puhtaita astioita. En aio myöskään ostaa uutta kuivuria hajonneen tilalle, hän voi mainiosti ripustaa pyykit kylpyhuoneeseen ne pestyään. No vaimo ei tätä vieläkään käsitä vaan edelleen vinkuu näitä laitteita "arkeaan helpottamaan" ihan kuin päivät kotona oleskelu olisi jotenkin haastavaa. Miten saan valituksen ja vinkunan loppumaan kun nainen ei vaan tajua, että noita laitteita ei meillä tarvita? Tienaamiani rahoja voidaan käyttää paljon fiksummin, vaikka sitten laittaa säästöön. Alkaa jo oikeasti loppua kärsivällisyys akan kanssa.
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:12"]Mitäpä jos vaimo lähtee töihin ja sinä jäät sinne kotiin? Tiskailet ja ripustelet sitten ihan itse. [/quote] Tienaan triplasti sen mitä vaimo, joten tuskinpa. [/quote] Sittenhän sulla on varaa ostaa ne koneet. [/quote] On. Tämä on periaatekysymys.
[/quote]
Toivottavasti vaimosi keksii jonkun periaatekysymyksen myös, jolla kiristää sinua. Itsehän mallia perheen päänä näytät! Juuri tuo on sitä itsekkyyttä, jolla tuhoat omaa parisuhdettasi.
[/quote]
Ei varmasti keksi.
Tää tyyppi ei ole kyllä koskaan tiskannut perheen astioita. Tee sitä viikonloppu, ja olet kyllä hakemassa sitä konetta jo sunnuntaina. Se voisi olla lapsiesi kehitykselle hyväksi, jos äidillä olisi aikaa muuhun, kuin puunata astioita. Onko tuo hyväksi teidän suhteelle, että pistät sen ajattelemaan itsestäsi kusipäänä monesti joka paäivä, kun hän puhdistaa niitä astioita. Lisäksi pidät ilmeisesti naista rahallisesti tossunalla, kun hänellä ei ole rahaa ostaa konetta.
Olen mies ja tiskaan käsin, mutta mulla onkin vain yksi lautanen. Osta se kone.
Toki ap kulkee työmatkatpyörällä tai kävellen, sehän on hänen työtään ja kyllä aika riittää. Ja ennenkään ei ollutautoja ja pärjättiin. Ja autot kun saastuttaa sitä tridänkin lasten hengitysilmaa...
Naurattaisi, jos en tietäisi, että tuollaisia miehiä on ihan oikeesti olemassa. :(
Todella surullista, että on myös naisia, jotka niitä sietävät.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa. [/quote] Lapsilisät menevät lasten säästötileille. Saa jotain tukea, kyllä, ostaa siitä lasten vaatteet ja maksaa niiden harrastukset. Voi olla että ostaisi jos sillä olisi rahaa vaan eipä niillä tuloilla mitään luotollakaan saa. Hyvä niin. [/quote] No kyllä se itse asiassa saa luotolla. Ihan perus osamaksukauppa, ei siellä tuloja kysellä. [/quote] Juuri tuota en kerro vaimolleni. Saisi vaan päähänsä haluta yhtä ja toista turhaketta. Vaikka mikroaaltouunin, josta on myös kälättänyt.
[/quote]
Minä lähtisin vaimonasi jo lätkimään. Kenenkään vaimon ei tarvis sietää tuollaista sadistista kiduttajaa, joka vain nauttii, kun saa alistaa vaimoaan. Olet olevinasi perheen elättäjä ja iso palkka, miksi siis vaimosi joutuu käyttämään KAIKKI vähäiset rahansa yhteisiin lapsiinne? Sinunhan heidät piti elättää? No, kyllä ne lapset tuonkin tajuavat, millainen heidän isänsä on!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:56"]Toki ap kulkee työmatkatpyörällä tai kävellen, sehän on hänen työtään ja kyllä aika riittää. Ja ennenkään ei ollutautoja ja pärjättiin. Ja autot kun saastuttaa sitä tridänkin lasten hengitysilmaa...
[/quote]
Käyn autolla töissä. Vaimo hoitaa kauppa-asiat ekologisesti kävellen lasten kanssa. Saa siinä liikuntaa.
Ainiin, saako vaimosi muuten kodinhoidontukea vai kotihoidontukea? Voin kertoa, että tuo tuki määrittää vaimosi työnkuvan ja vinkiksi vielä, että se ei ole tuo ensimmäinen.
Suosittelen ostamaan sen tiskikoneen ja kuivausrummun, niin vaimosi pääsee kotihoitamaan lapsiaan kodinhoidon sijaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:55"]Tää tyyppi ei ole kyllä koskaan tiskannut perheen astioita. Tee sitä viikonloppu, ja olet kyllä hakemassa sitä konetta jo sunnuntaina. Se voisi olla lapsiesi kehitykselle hyväksi, jos äidillä olisi aikaa muuhun, kuin puunata astioita. Onko tuo hyväksi teidän suhteelle, että pistät sen ajattelemaan itsestäsi kusipäänä monesti joka paäivä, kun hän puhdistaa niitä astioita. Lisäksi pidät ilmeisesti naista rahallisesti tossunalla, kun hänellä ei ole rahaa ostaa konetta.
Olen mies ja tiskaan käsin, mutta mulla onkin vain yksi lautanen. Osta se kone.
[/quote]
No meillä on monta lautasta. Kannattaako sinun siis antaa minulle suhdeohjeita?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa.
[/quote]
Lapsilisät menevät lasten säästötileille. Saa jotain tukea, kyllä, ostaa siitä lasten vaatteet ja maksaa niiden harrastukset. Voi olla että ostaisi jos sillä olisi rahaa vaan eipä niillä tuloilla mitään luotollakaan saa. Hyvä niin.
[/quote]
No kyllä se itse asiassa saa luotolla. Ihan perus osamaksukauppa, ei siellä tuloja kysellä.
[/quote]
Juuri tuota en kerro vaimolleni. Saisi vaan päähänsä haluta yhtä ja toista turhaketta. Vaikka mikroaaltouunin, josta on myös kälättänyt.
[/quote]
Taitaa olla vaimosi aika yksinkertainen.
Minä en tollasta miestä kattelis! Ja sit varmaan kun pyykinpesukonekin hajoaa, ni aletaan käsipyykillä pesemään, hä?!? Kuule ukko vois vaihtaa vaimon kanssa rooleja ja tehä kaiken mitä nainen kotona tekee, se on kaukana lomailusta, kerta lapsiakin on. Oot vissiin joku todellisuudesta vieraantunut kyrmy äijänkäppänä.
Jos sun tehtävä perheessä on elättää, niin kyllä ne kodinmenotkin kuuluu siihen!!!
Ap vaikuttaa tosi pihiltä ja mahdollisesti ahkeralta. Tässä asiassa ei kannata säästää. Pure hammasta, osta se kone ja mene vaikka metsään huutamaan parit perkeleet. Sitten naiselle pusu kotona.
ÄLÄ OLE TYPERÄ, VAAN OSTA NE KONEET!!! ETENKIN TISKIKONE!!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa.
[/quote]
Lapsilisät menevät lasten säästötileille. Saa jotain tukea, kyllä, ostaa siitä lasten vaatteet ja maksaa niiden harrastukset. Voi olla että ostaisi jos sillä olisi rahaa vaan eipä niillä tuloilla mitään luotollakaan saa. Hyvä niin.
[/quote]
No kyllä se itse asiassa saa luotolla. Ihan perus osamaksukauppa, ei siellä tuloja kysellä.
[/quote]
Juuri tuota en kerro vaimolleni. Saisi vaan päähänsä haluta yhtä ja toista turhaketta. Vaikka mikroaaltouunin, josta on myös kälättänyt.
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Pakkohan sen on olla kun noin typerän miehen kanssa on lapsia hankkinut.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:15"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:12"]Mitäpä jos vaimo lähtee töihin ja sinä jäät sinne kotiin? Tiskailet ja ripustelet sitten ihan itse. [/quote] Tienaan triplasti sen mitä vaimo, joten tuskinpa. [/quote] Sittenhän sulla on varaa ostaa ne koneet. [/quote] On. Tämä on periaatekysymys. [/quote] Toivottavasti vaimosi keksii jonkun periaatekysymyksen myös, jolla kiristää sinua. Itsehän mallia perheen päänä näytät! Juuri tuo on sitä itsekkyyttä, jolla tuhoat omaa parisuhdettasi. [/quote] Ei varmasti keksi.
[/quote]
Ei sen tarvitsekaan keksiä kun vaimollesi sitä jo omassa ketjussaan ehdotettiin. :) Odota vaan, pian se tiskikone siellä keittiössä on!
Ei ap:ssä ole miestä ostamaan konetta. Kun aika kuluu ja ap vanhenee, niin vanhuksena saa varmasti olla yksin.mei tule vaimo eikä lapset kaipaamaan tuollaista lassukkaa.,yök
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:55"]Tää tyyppi ei ole kyllä koskaan tiskannut perheen astioita. Tee sitä viikonloppu, ja olet kyllä hakemassa sitä konetta jo sunnuntaina. Se voisi olla lapsiesi kehitykselle hyväksi, jos äidillä olisi aikaa muuhun, kuin puunata astioita. Onko tuo hyväksi teidän suhteelle, että pistät sen ajattelemaan itsestäsi kusipäänä monesti joka paäivä, kun hän puhdistaa niitä astioita. Lisäksi pidät ilmeisesti naista rahallisesti tossunalla, kun hänellä ei ole rahaa ostaa konetta. Olen mies ja tiskaan käsin, mutta mulla onkin vain yksi lautanen. Osta se kone. [/quote] No meillä on monta lautasta. Kannattaako sinun siis antaa minulle suhdeohjeita?
[/quote]
No en ole sulle antamassakaan mitään ohjeita. Tiskaa ihmeessä niin paljon kun haluat. Kyseinen nainen ei siitä pidä. Lisäksi hän ei voi itse päättää siitä koneesta. Hyvä jos teidän perhe toimii.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:18"]Miksihän vaimo ei osta itse tiskikonetta? Tuleehan hänelle jotain tuloa, kotihoidontukea tai lapsilisää ainakin. Jos mies kerran elättää perheen niin kyllähän vaimolla silloin on aika paljonkin käyttörahaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei kai se ap:n kanssa muuten olis.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:15"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:12"]Mitäpä jos vaimo lähtee töihin ja sinä jäät sinne kotiin? Tiskailet ja ripustelet sitten ihan itse. [/quote] Tienaan triplasti sen mitä vaimo, joten tuskinpa. [/quote] Sittenhän sulla on varaa ostaa ne koneet. [/quote] On. Tämä on periaatekysymys. [/quote] Toivottavasti vaimosi keksii jonkun periaatekysymyksen myös, jolla kiristää sinua. Itsehän mallia perheen päänä näytät! Juuri tuo on sitä itsekkyyttä, jolla tuhoat omaa parisuhdettasi. [/quote] Ei varmasti keksi.
[/quote]
Ei sen tarvitsekaan keksiä kun vaimollesi sitä jo omassa ketjussaan ehdotettiin. :) Odota vaan, pian se tiskikone siellä keittiössä on!
[/quote]
Voi ei, ei näin!
Toivottavasti vaimolle ehdotettiin tuollaisesta hullusta eroon hankkiutumista, ja toivottavasti ottaa onkeensa. Kumma ettei ole itse jo älynnyt...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:10"]Mites ap teidän seksielämä? Eikö se olisi paljon mukavampi saada puhtoinen, pehmoinen ja onnellinen vaimo sinne sänkyyn? Vaikka sinua nyt ei vaimon hyvinvointi kiinnostaisikaan seksin suhteen, niin usko pois, omasikin paranee huomattavasti, kun nainenkin nauttii tohinoista. Eikä tarvitse kaikkien kiukutella, kun nainen ei anna väsymyksestä ja sinä et saa vaikka kuinka kerjäisit. -nro.14- [/quote] Saan aina halutessani. [/quote] Et vastannut toiseen kysymykseeni. -nro.14- [/quote] Se ei ollut relevanttia.
[/quote]
Perustele, miksi se ei ollut relevanttia? Etkö halua laadukkaampaa seksiä?
-nro.14-
[/quote]
Se on minulle riittävän laadukasta.