Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi ääk. raskaana 17vkolla ja apua mitkä kivut!

Vierailija
09.02.2015 |

Selkä aivan jumissa, vasempaan pakaraan säteilee issias-tyyppistä kipua, joka esim. Kiertoliikkeen aikana vihlaisee koko jalan pituudelta. Lantioon jomottaa aivan koko ajan, nukkuminen ja asennonvaihdot yhtä helvettiä. Lisäksi aivastaessa tms jumalattomat repäisykivut molemmissa kyljissä.
-
Onko muilla ollut raskaus ihan todella näin kivuliasta? Olihan minulla hienot suunnitelmat että olen raskaana töissä viimeiseen saakka ja jatkan kuntosalilla käyntiä, jaadijaadijaadi.. Paskat sanon mä! Saikulla olla törötän ja itken kipujani. Täähän on aivan karseeta! Eikö kehoni vain yksinkertaisesti kestä raskaana oloa vai onko tämä jokaisen odottavan vaiva?
-
Sitä paitsi vasta rv 17 täynnä, neuvolalääkäri ties kertoa että kivut pahenee vaan jatkossa. Voi hyvä luoja!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin saikulla koko raskausajan. Alussa karmea 247 kestävä pahoinvointi, sitten veristä vuotoa, sitten ennenaikaiset supistukset.

Tsemppiä, hyvän asian puolesta kuitenkin kärsit. :)

Vierailija
2/3 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku niin paljon kun pystyt. Makaaminen pahentaa. Mulla iskias menee ja tulee. Kävelen ja venyttelen. Rv22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:21"]Liiku niin paljon kun pystyt. Makaaminen pahentaa. Mulla iskias menee ja tulee. Kävelen ja venyttelen. Rv22.
[/quote]

Olen päivittäin kävellyt rauhallisia lenkkejä, joskus kahdestikin päivässä vaan sen jälkeen menen ihan samperin kipeäksi, eikä seuraavan yön nukkumisesta tule yhtään mitään. Vesijumppa ja jooga kanssa kokeiltu, heikoin tuloksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän