Sain töitä!!!
Olen niin onnellinen... 3kk työttömyyttä loppuu ensi viikolla. Sijaisuus "vain" mutta tässä työllisyystilanteessa lottovoitto. Palkkakin parempi mitä osasin edes kuvitella. Olen juuri nyt aika lailla onneni kukkuloilla :)
Kommentit (32)
Kyllä se innostus siitä haihtuu. Ekan viikon jälkeen haikeana muistelet kun sai vain olla rauhassa kotona.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:57"]
Kyllä se innostus siitä haihtuu. Ekan viikon jälkeen haikeana muistelet kun sai vain olla rauhassa kotona.
[/quote]
Riippuu kuule ihan työpaikasta ja omasta asenteesta. Olen ollut nykyisessä työssäni nyt lähes vuoden ja voin rehellisesti sanoa, että töissä on kivaa :) Kivat työkaverit ja sopivan haastava, mutta toisaalta ei liian vaikea työ. Ei stressiä työajan ulkopuolella ja palkka tarpeeksi hyvä mulle :) Onne Ap:lle, älä kuuntele negistelijöitä ja muista pittää positiivinen vire töissä niin voit saada vakipaikan. Negistelijät ei yleensä saa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:36"]Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
[/quote]
Jep, mutta sillä vähemmällä ei asuta ok-talossa, pidetä 2 autoa ja reissailla.
Jee, onnea! Toivottavasti mullakin tärppäisi kohta (en ole työtön, vaan määräaikaisessa työssä).
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:57"]
[/quote]
Riippuu kuule ihan työpaikasta ja omasta asenteesta. Olen ollut nykyisessä työssäni nyt lähes vuoden ja voin rehellisesti sanoa, että töissä on kivaa :) Kivat työkaverit ja sopivan haastava, mutta toisaalta ei liian vaikea työ. Ei stressiä työajan ulkopuolella ja palkka tarpeeksi hyvä mulle :) Onne Ap:lle, älä kuuntele negistelijöitä ja muista pittää positiivinen vire töissä niin voit saada vakipaikan. Negistelijät ei yleensä saa.
[/quote]
Mitä teet työksesi?
Ei kannata vielä iloita. Kuka tahansa voi joutua työpaikkakiusatuksi, varsinkin jos tulee uutena työntekijänä taloon.
Kiitos kaikille mukavista kommenteista ja onnitteluista ja niille jotka on negatiivisia niin sanon että en ota itteeni. Työpaikka on minulle henkireikä ja työttömänä olen tuntenut itseni kakkosluokan kansalaiseksi... Nykypäivänä ei toki pitäisi ajatella niin, kun työttömiä on niin paljon. Onhan siinä kotona olemisessa ollut etunsa mutta epävarmuus siitä miten pitkään työttömän elämä jatkuu ja miten rahat riittävät on kyllä syönyt naista. Nyt olen iloinen :)ja kiitollinen. Ehkä asioilla on tarkoituksensa... Tajuan nyt monta asiaa jälkeenpäin.
OLEN TYÖNANTAJASI
Tämä on virallinen nootti.
Täten olet välittömästi
erotettaman, syystä että
leuhkit pitkin internettiä
työpaikalla.
TYÖNANTAJASI
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:36"]
Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
[/quote]
Höpönlöpö. Tilastollinen fakta on, että työssäkäyvänä pysyy terveempänä henkisesti ja fyysisesti ja taloudellisesti varakkaampana kuin työttömänä.
[/quote]
Linkki tilastoihin?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:40"]OLEN TYÖNANTAJASI
Tämä on virallinen nootti.
Täten olet välittömästi
erotettaman, syystä että
leuhkit pitkin internettiä
työpaikalla.
TYÖNANTAJASI
[/quote]
Kiitos tästä... Enkä leuhki, olen vain kovasti iloinen :)ja toivon kaikille muillekin työttömille ( jotka töihin haluavat ) töitä!
Onnea ap! Muakin lykästi hiljattain 1,5 vuoden työttömyyden jälkeen. Nyt kolmatta viikkoa töissä hyvässä yrityksessä ja kivassa duunissa. Vuoden määräaikaisuus, mutta toivottavasti poikii jatkoa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:37"]
Gratulerar, mäpä sain just p-ll-a! :D:D
[/quote]
Pullaa? Onnea!