Videopelejä pelaavat naiset ovat hienoja ihmisiä!
Näin miehenä joka ei nyt aivan videopelifriikki kuitenkaan ole, olen sitä mieltä että naiset jotka pelailevat pelejä ovat mahtavia! Naisten kiinnostusten aiheet on yleensä niin tylsiä. Shoppaillaan vaatteita, kokeillaan eri kasvovoiteita ja meikkejä, kerätään jotain sisustustarvikkeita jne.
Mä haluan naisen joka pelailee videopelejä ja kenties pitää jopa penkkiurheilusta. Saa olla kiinnostunut maailman asioista muutenkin. Tarkoittaako tämä sitä että olen etsimässä nörttinaista?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:25"]
Mun mies huokailee syvään ja pyörittelee päätään (hyväntahtoisesti kait loppujen lopuksi), kun tämä nainen kaivaa Nintendo64:n tai SuperNintendon vintiltä käyttöön. Zelda ja Super Mario, oi oi, pelihimo iskee aika ajoin :D T. Nainen 29-v
[/quote]
Mä tykkäsin tosta super mariosta kanssa!! Sitten sonicia voin pelata vieläkin ja tekkeniä ollaan tapeltu usein. Urheilupelit menee myös jos ne on ajamista tai lätkää. Peli joka on ihan sairaan kiva!! on simpsonien taksipeli ja siinä otetaan joku kyytiin ja yritetään viedä se perille ja toinen yrittää siepata sulta sen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:39"]
Totta, ikävä kyllä miehisiä harrastuksia omaavat naiset tuppaavat olemaan ulkonäkönsä puolesta alempaa tasoa kuin naiselliset naiset.
[/quote]
Nääh enpä tiedä. Itse kyllä olen samanverran kiinnostunut kaikista "naisellisista" jutuista vaikka rakastan pelejä :D
Mutta kiitos ap, itsekkin haluan miehen joka pelaa videopelejä (kunhan omistaa muunlaisen elämän myös)
Mä olen jonkinasteinen nörtti. Pelaan konsolilla, MtG-korteilla, juoksen Fantasiapeleissä kuolaamassa lautapelejä, kirjoja ja hakemassa lisää kortteja. Roolipelejä pelasin ennen, kutkuttaisi aloittaa uudestaan. Warhammeritkin kiinnostais. Pohdin innoissani avaruuden äärettömyyttä, universumin historiaa ja eri teorioita näihin liittyen.
Nämä ei mitenkään sulje pois sitä, että saatan tuntikausia tuijotella vaate-, meikki- tai sisustusliikkeiden sivuja netissä, taikka että avokki ei joutuisi huokaillen odottamaan liikenteeseen lähtöä kun maalaan naamaani ja vaihdan vaatteita kymmenen kertaa.
Kyllä nörttikin voi tykätä tyttöjutuista :)
Urheilun päälle en ymmärrä, en seuraa sitä millään tasolla, onneksi kumppani on samanlainen.
Täyttä bullshittiä! Jokainen ihminen joka pelaa videopelejä hukkaa vain aikaansa tyhjänpäiväiseen aktiviteettiin. Perheestään välittävä mies ei pelaa videopelejä, sen enempää kuin vaimokaan.
t. mies, eikä poika enää
Harmittaa lukea tällaisia kun oma mies ei ole ikinä pelannut mitään ja ei voisi olla vähempää kiinnostunut aiheesta :(
Mä pelasin aikanaan välillä ja mun tytöt pelaa kyllä kaikki välillä ja meillä on ollut pelikoneita ja nykyään on pleikka 3. Mä tunnen ja tiedän vaikka kuinka paljon naisia jotka pelaa joskus mutta miehet pelaa varmasti enemmän. Sitten tosta urheilun katsomisesta niin mä en edes tunne yhtään naista joka ei katsoisi ja seuraisi jotain urheilua joskus. Mä käyn itse pari kertaa kaudessa lätkämatsia katsomassa mutta meillä on ollut kausarikin ja ollaan ihan naisporukallakin käyty matseissa. Me seurataan sitä sillon kun alkaa ne pelit mestaruudesta mut jotenkin jokereiden lähtö on pilannut. Mun tyttö jopa itki kun jokerit lähti sarjasta koska ei voi enää riidellä. Miehet seuraa matseja eri lailla ja niille muut asiat on mun mielestä tärkeämpiä kuin se peli. Naisissa on ihan fanaatikkojakin jotka ei jätä matsiakaan koskaan väliin ja ei siitä puhuminen naisten kesken ole harvinaista. Sitten myös se jätkien ainainen väite ettei tiedetä pelaajia on ihan paskaa koska tiedetään.