Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videopelejä pelaavat naiset ovat hienoja ihmisiä!

Vierailija
26.02.2015 |

Näin miehenä joka ei nyt aivan videopelifriikki kuitenkaan ole, olen sitä mieltä että naiset jotka pelailevat pelejä ovat mahtavia! Naisten kiinnostusten aiheet on yleensä niin tylsiä. Shoppaillaan vaatteita, kokeillaan eri kasvovoiteita ja meikkejä, kerätään jotain sisustustarvikkeita jne.

Mä haluan naisen joka pelailee videopelejä ja kenties pitää jopa penkkiurheilusta. Saa olla kiinnostunut maailman asioista muutenkin. Tarkoittaako tämä sitä että olen etsimässä nörttinaista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, mut en pidä itteeni yhtään nörttinä :D

Vierailija
2/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! T. M21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!

Vierailija
4/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ikävä kyllä miehisiä harrastuksia omaavat naiset tuppaavat olemaan ulkonäkönsä puolesta alempaa tasoa kuin naiselliset naiset.

Vierailija
5/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelimaailmassa olevia naisia kohdellaan huonosti?

Vierailija
6/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelaan videopelejä ja olen kiinnostunut yhteiskunnan asioista ja maailmanmenosta, mutten kyllä nörtti ole.

Vierailija
7/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan pelejä, keräilen retro pelikonsoleita, olen filatelisti,olen kiinnostunut politiikasta ja sitten kuitenkin niistä meikeistä, sisustamisesta..

Vierailija
8/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:59"]

Minä en pidä itseäni (ulkoisesti) nörttinä mun mekoissa ja korkokengissä :D Kuljen sillä tapaa lähes puolet vuodesta ^^ Meikkaan aina välillä, mutta en jaksa shoppailla, tai sisustaa. Pelaan sekä boxilla, että koneella. Borderlands, Bäfä, Assassin's Creed, Arma yms kolahtaa. t. 16v nörttimimmi

[/quote]

Mitä helkkaria teet av-palstalla?Oletko yh?Kipitäs teini galleriaan tai demi.fi. Kiitos :)
[/quote]

Ootko käyny demissä...? Jotkut -05 ovat vallanneet sen paikan - ja se näkyy.

Vierailija
9/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:10"]

Näin miehenä joka ei nyt aivan videopelifriikki kuitenkaan ole, olen sitä mieltä että naiset jotka pelailevat pelejä ovat mahtavia! Naisten kiinnostusten aiheet on yleensä niin tylsiä. Shoppaillaan vaatteita, kokeillaan eri kasvovoiteita ja meikkejä, kerätään jotain sisustustarvikkeita jne.

Mä haluan naisen joka pelailee videopelejä ja kenties pitää jopa penkkiurheilusta. Saa olla kiinnostunut maailman asioista muutenkin. Tarkoittaako tämä sitä että olen etsimässä nörttinaista?

[/quote]

Mullapa on pelaajanainen, on ollut jo 10 vuotta, mennään varmaan kohta naimisiinkin, jos jaksetaan. Ei hänestä nörttiä saa tekemälläkään, mutta viime aikoina olen miettinyt sitä, johtuvatko 5-vuotiaan poikamme raivokohtaukset Angry Birdsin kanssa siitä, että vanhemmat antavat sellaisen kuvan, että pelaaminen olisi oikeasti tärkeää elämässä, eikä pelkästään ajanvietettä.

t. Äijä, sitä kai sitten saa mitä tilaa.

Vierailija
10/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:39"]Totta, ikävä kyllä miehisiä harrastuksia omaavat naiset tuppaavat olemaan ulkonäkönsä puolesta alempaa tasoa kuin naiselliset naiset.
[/quote]

Minä olen naisellinen nainen, kaunis sellainen ja pelaan miehen kanssa useinkin videopelejä (suosikki oli Borderlands 2, mutta jouduttiin vaihtamaan ps4, eikä bl2:sta ole tehty sille alustalle, eli Diablo 3:sella mennään tällä hetkellä). En aivan takuulla ole ainoa, enkä edes harvinainen!

Vierailija
11/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta siinä on se, että vaikka ei pelaisikaan samoja pelejä (tai yhtä paljon), niin löytyy kuitenkin ymmärrystä harrastukselle. Ettei tuu mitään lapsellisia kilareita missä piilotellaan virtajohtoja ja takavarikoidaan konsoleita. :D

Väittäisin myös, että pitkässä suhteessa on ehkä jopa välttämätöntä olla edes osittain kiinnostunut, jos kumppanilla on tärkeä harrastus. Mitä rakkautta se semmoinen on, jos dissataan toiselle tärkeitä asioita? Tämä toimii sitten myös toiseen suuntaan, eli älkää liikaa kiusatko naisianne hömppäsarjoista tai meikkijutuista myöskään. Se nörttiys tai pelaaminenkaan ei nimittäin tarkoita, etteikö noistakin jutuista voisi tykätä. :)

Vierailija
12/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu! Joku niissä viehättää. Taidankin lähteä johonkin peli messuille etsimään naista. ;)

Vierailija
13/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä pelkkä kiinnostus pelkkä kiinnostus konsoli- ja pc-peleihin. Sitten alkaa kiinnostamaan jos noiden lisäksi dokaaminen ja juhliminen on olennainen naisen elämää.

Vierailija
14/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä itseäni (ulkoisesti) nörttinä mun mekoissa ja korkokengissä :D Kuljen sillä tapaa lähes puolet vuodesta ^^ Meikkaan aina välillä, mutta en jaksa shoppailla, tai sisustaa. Pelaan sekä boxilla, että koneella. Borderlands, Bäfä, Assassin's Creed, Arma yms kolahtaa.

t. 16v nörttimimmi

Vierailija
15/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:59"]

Minä en pidä itseäni (ulkoisesti) nörttinä mun mekoissa ja korkokengissä :D Kuljen sillä tapaa lähes puolet vuodesta ^^ Meikkaan aina välillä, mutta en jaksa shoppailla, tai sisustaa. Pelaan sekä boxilla, että koneella. Borderlands, Bäfä, Assassin's Creed, Arma yms kolahtaa. t. 16v nörttimimmi

[/quote]

Mitä helkkaria teet av-palstalla?Oletko yh?Kipitäs teini galleriaan tai demi.fi. Kiitos :)

Vierailija
16/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa! Jos ulkonäkö on tärkeää ja onhan se, etsit kaunista nörttinaista. Muistat sit vain, että sen lempipuuhia eivät ole siivous ja miehen älyn ihastelu.

Vierailija
17/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:39"]Totta, ikävä kyllä miehisiä harrastuksia omaavat naiset tuppaavat olemaan ulkonäkönsä puolesta alempaa tasoa kuin naiselliset naiset.
[/quote]

Kui? Ensinnäkin pleikan pelaaminen ei ole miesten juttu ja toiseksi kaikennäköiset pelaa. Ihan hottis miehet ja nörtti pojat - sama tytöissä. Taidat olla vain kateellinen kun miehiä kiinnostaa pelaavat naiset ;)

- 19v. nainen

Vierailija
18/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:59"]

[/quote]

[/quote]

Missä sanottiin että on yh? Oletko sinä wanha tantta? Heilautappas itsesi keinutuolillasi antiikkisivustolle.

Vierailija
19/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies huokailee syvään ja pyörittelee päätään (hyväntahtoisesti kait loppujen lopuksi), kun tämä nainen kaivaa Nintendo64:n tai SuperNintendon vintiltä käyttöön. Zelda ja Super Mario, oi oi, pelihimo iskee aika ajoin :D

T. Nainen 29-v

Vierailija
20/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on pelaaja, en luokittelisi nörtiksi. On hemmetin mukavaa, kun katotaan yhdessä snookeria ja emäntä ei juo edes mun oluita, kun ei mausta tykkää. On vielä sen verran hyvännäköinen, että itte nörttinä olin aika polleeta poikaa, kun kävin emännän kanssa Fantasiapeleillä ja pojat siellä meinasivat pudottaa silmänsä, kun kattoivat emännän tissejä. :D Nykyään ikää sen verran ettei noita reissuja enää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi