Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen yhden yön juttu viimeyönä

Vierailija
26.02.2015 |

Ex-aviomieheni oli pettävä patologinen valehtelija joten en valitettavasti osaa luottaa enää mihinkään. Tilanne on se, että eksyin eilen erään miehen kämpälle jo alkuillasta. Katsottiin elokuvaa, kiehnättiin sohvalla, tilattiin ruokaa, mies oli tosi hellä ja kiva. Miehen veli poikkesi hakemaan miehen asunnolta jotain työkaluja ja jäi meidän kanssa syömään. Vitsaili "pariskunnasta" ja otti meistä yhteiskuvia. (Mies veljineen siis n.30-vuotias kuitenkin)

Kiehnääminen ja koskettelu päättyi siihen että mies asianmukaisesti iltamyöhään kysyi että tahdonko jäädä yöksikin, ja jäin ja tottakai yksi asia johti toiseen. Harrastettiin seksiä pitkän kaavan mukaan ja mies oli tosi romanttinen siinäkin mielessä, lopulta juteltiin pari tuntia aamuyöhön ja nukahdettiin sylikkäin. Aamulla tajusin että missaan kohta bussin töihin, joten keräsin kimpsuni ja kampsuni, mutta juuri porraskäytävään astuttuani mies avasin oven ja kysyi että "av-mamma, ootko lähdössä?" Sanoin vaan että moikka, ja kohta mies laittoi viestin että miksi niin kiire. En vastannut siihen mitään.

Olikohan mies vain lipevääkin lipevämpi pelimies? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tiesi sanoa sua av-mammaksi :O

Vierailija
2/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mikä tuossa oli omituista muuta kuin oma käytöksesi? Vähän hankala sanoa mitään miehestä, jota ei ole koskaan tavannut ja tuollaisen selostuksen pohjilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:14"]Miten se tiesi sanoa sua av-mammaksi :O
[/quote]

:D höpö. Ap on ehta porvoolainen. Siitä se ukko ties.

Vierailija
4/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:14"]

Miten se tiesi sanoa sua av-mammaksi :O

[/quote] Av-mamma korvattiin oikeassa tilanteessa tietysti omalla etunimelläni.

Vierailija
5/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää että livistit paikalta sanomatta mitään. Sinä se tuossa heppo heikiltä vaikutat eikä mies:D

Vierailija
6/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy minne matka ja laittoi viestin perään... hmmm... Juu, pitkällisen pohdinnan jälkeen voisin sanoa, et se halusi vain seksiä. Suhdetta havittelevat miehet eivät nimittäin ole sitten pätkääkään kiinnostuneita naisen liikkestä yhteisen yön jälkeen. Seuraava.

Vierailija
7/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tosta sun käytöksestä on ihmeissään kuka vaan normimies. Vai otitko nokkiisi tosta av mamma nimityksestä?

Ei kantsi loukkaantua kun itse aloitit pelin.

Vierailija
8/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastannut viestiin? Et siis ole kiinnostunut miehestä muuta kuin panona?

Vierailija
9/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:21"]Aika törkeää että livistit paikalta sanomatta mitään. Sinä se tuossa heppo heikiltä vaikutat eikä mies:D
[/quote]tosin ap:n puolustukseksi, ymmärrettävää että käsitys normaalista kommunikaatiosta on hävinnyt exän myötä.

Vierailija
10/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitätkö, mitä mies teki väärin? En tajua sitten millään... miltä sinusta tuntuisi jos hän yhteisen kivan illan jälkeen livistäisi ilmoittamatta?

Vierailija
11/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häivyit vaan sanomatta miehelle mitään ennen kuin tämä itse tuli ihmettelemään? Sanoitko edes illalla että sun täytyy aamulla lähteä töihin? Mahtoi mies olla ihmeissään!

Vierailija
12/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jotenkin outo itsekin, mutta en tajua miksi tässä miehen osuudessa olisi mitään kummallista, vaan pikemminkin ap:n toiminnassa.

Vierailija
13/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi jo kadota palstalta, olisi vissiin pitänyt sanoa että olipa kamala mies.

Vierailija
14/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko ap panna sitä vielä?

Vierailija
15/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa kävi? Hätäännyitkö, että mies vaan feikkaa mukavaa tms vai eikö mies tunnukaan kiinnostavalta?

Vierailija
16/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
17/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ihan ylläri että lähdin, mutta minulla on yhden illan juttujen etiketistä kuva että vietetään yö yhdessä ja aamulla mahdollisimman vähin äänin karkuun ikävien ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Olisiko mun oikeasti 5:30 pitänyt sille miehelle sanoa että "lähden tästä nyt kotiin." 

Exäni kanssa vuosien liitossa seksin jälkeen käännettiin kylkeä tai mentiin koneelle (hän meni), mies muuttui äkäiseksi jos edes yritin keskustella. Kai siitä on tullut tällainen asenne ja pelkäsin kai alitajuisesti että kiva mies aamun valjetessa kanssa sanattomasti selkeästi toivoisi minun hiipivän omaan kolooni jo, ja halusin välttyä kohtaamasta sellaista tilannetta. Ap

Vierailija
18/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:34"]

Mitä tuossa kävi? Hätäännyitkö, että mies vaan feikkaa mukavaa tms vai eikö mies tunnukaan kiinnostavalta?

[/quote] Alkoi ahdistaa ajatus, että mies vain leikki jotain ritaria ja ihanaa ja kivaa miestä. Vähän kuin exäni, joka ennen seksiä/jotain muuta halutessaan kyllä leperteli minkä kerkesi ja kun oli saanut haluamansa niin ääni kellossa muuttui ihan totaalisesti. Sanoin kyllä miehelle, että en halua hänen lepertelevän ja esittävän minulle yhtään mitään, ja exissä puhuttaessa kerroin miten omani valehteli minkä kerkesi. Ap

Vierailija
19/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:41"]Miehelle ihan ylläri että lähdin, mutta minulla on yhden illan juttujen etiketistä kuva että vietetään yö yhdessä ja aamulla mahdollisimman vähin äänin karkuun ikävien ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Olisiko mun oikeasti 5:30 pitänyt sille miehelle sanoa että "lähden tästä nyt kotiin." 

Exäni kanssa vuosien liitossa seksin jälkeen käännettiin kylkeä tai mentiin koneelle (hän meni), mies muuttui äkäiseksi jos edes yritin keskustella. Kai siitä on tullut tällainen asenne ja pelkäsin kai alitajuisesti että kiva mies aamun valjetessa kanssa sanattomasti selkeästi toivoisi minun hiipivän omaan kolooni jo, ja halusin välttyä kohtaamasta sellaista tilannetta. Ap
[/quote]No kyllä, mutta olisithan voinut edes illalla ilmoittaa, että lähdet ajoissa:D? Se on kohteliasta. Samoin kuin viestiin vastaaminen, varsinkin jos haluat tavata miestä vielä jatkossakin (haluatko?).

Vierailija
20/44 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:34"]

[/quote] Alkoi ahdistaa ajatus, että mies vain leikki jotain ritaria ja ihanaa ja kivaa miestä. Vähän kuin exäni, joka ennen seksiä/jotain muuta halutessaan kyllä leperteli minkä kerkesi ja kun oli saanut haluamansa niin ääni kellossa muuttui ihan totaalisesti. Sanoin kyllä miehelle, että en halua hänen lepertelevän ja esittävän minulle yhtään mitään, ja exissä puhuttaessa kerroin miten omani valehteli minkä kerkesi. Ap
[/quote]Ymmärrettävää, että ikävät kokemukset painaa, mutta epäreilua tuomita toista ennen kuin edes tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän