Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
10,50e/h, kesätöissä siivoojana
Toimistopäällikkö, Tradenomi (AMK), 18,41€/h, tekninen ala, yksityinen pieni työnantaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon valtion virassa. Sellaisessa, johon tarvitsee lakimiehen koulutuksen. Ei tuntipalkkaa, kuukausipalkka.
Kuukausipalkasta lasketaan tuntipalkka käyttämällä työehtosopimuksessa kerrottua jakajaa.
Se voi olla esim. 163, mutta lakimiehenä osannet tiedon etsiä ja tehdä peruslaskutoimituksen ihan itse. Kierouttasi et kuitenkaan voi ilmoittaa. Sori siitä.
Olen toinen, mutta kuukausipalkkalaisena en itse ainakaan haluaisi tuota tehdä. Kokonaistyöajassa kun saa palkan ja tekee yleensä huimasti ylitunteja ilman korvausta. Toisaalta voi pitää lyhyitä päiviä ja viikkoja kun siltä tuntuu. Jos nyt laskisin tuntipalkan siitä tulisi siivoojan palkan tasoinen, ensi kuussa toivottavasti toisin.
Kolutettu opas. Majoitus ja ruokaa saa syödä yllin kyllin.
12-13€, lukio ja amk, suurtalouskokki, 6 vuotta työelämää.
Sairaanhoitaja, 4:n vuoden työkokemus. 14,4€/h. Olis pitänyt valita joku muu ala.
Kta 15,5e tunti, 2-vuorotyö teollisuudessa. Vuoden verran työkokemusta.
11,96+lisät, henk.koht avustaja :)
10,85e Kerrossiivooja hotelli.
Aivan liian vähän olosuhteisiin nähden :(
3 euro. Minä hitsari Puolasta. Koulu kävi Puolasta. Täällä huvä työ. Palkka paljo
Vierailija kirjoitti:
Tuntipalkka 85€+alv
eli 104,50€Yrittäjä, markkinointipuolella
Koulutus AMK
Ja käteen jää lopulta 15e/h ?
Viime vuosi palkintorahoista lasketulla keskiarvolla ehkä n 25€ tunti, mutta en useinkaan tunne tätä työksi, on niin mukavaa puuhaa, tunteja on kyllä kertynyt valtavat määrät. Pelaan kilpatasolla tietokonepelejä.
Puhelinmyyjä 17-45€/h huonoimmasta parhaimpaan.
Kuukausipalkasta lasketaan tuntipalkka käyttämällä työehtosopimuksessa kerrottua jakajaa.
Se voi olla esim. 163, mutta lakimiehenä osannet tiedon etsiä ja tehdä peruslaskutoimituksen ihan itse. Kierouttasi et kuitenkaan voi ilmoittaa. Sori siitä.